Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-29
Radziechowy: Usługa w zakresie przeprowadzenia szkoleń uczestników projektu systemowego Efektywna pomoc społeczna w gminie Radziechowy-Wieprz realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radziechowach - Wieprzu.
Numer ogłoszenia: 208328 - 2013; data zamieszczenia: 29.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radziechowach - Wieprzu , Wieprz 700, 34-381 Radziechowy, woj. śląskie, tel. 33 867 66 15, faks 33 867 66 15.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie przeprowadzenia szkoleń uczestników projektu systemowego Efektywna pomoc społeczna w gminie Radziechowy-Wieprz realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radziechowach - Wieprzu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje następujący zakres: Część 1 zamówienia Szkolenie pn. Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego - dla 4 osób. Część 2 zamówienia Szkolenie pn. Kucharz kuchni regionalnej i catering - dla 5 osób. Część 3 zamówienia Szkolenie pn. Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych - dla 3 osób Część 4 zamówienia szkolenie pn. Pracownik ochroni fizycznej osób i mienia I stopnia - dla 2 osób Część 5 zamówienia Szkolenie pn. Cukiernik - dla 1 osoby Część 6 zamówienia Szkolenie pn. Księgowość z zastosowaniem komputera - dla 1 osoby Część 7 zamówienia Szkolenie pn. Prawo jazdy kategorii B - dla 7 osób Część 8 zamówienia Szkolenie pn. Prawo jazdy kategorii C z kwalifikacją wstępną przyspieszoną - dla 1 osoby Część 9 zamówienia Szkolenie pn. Operator wózka jezdniowego z napędem silnikowym z wymianą butli - dla 1 osoby.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.50.00.00-9, 80.41.12.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie powyższego warunku wykonawca potwierdza składając oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, zawierające także potwierdzenie posiadania przez wykonawcę wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz.U. z 2004 r., Nr 236, poz. 2365 z późn. zm.) wraz z jego aktualizacją na rok 2013. Dotyczy wszystkich części zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie powyższego warunku wykonawca potwierdza składając oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ oraz przedkładając stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ wykaz, wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa wyżej są poświadczenia*, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeśli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia składa oświadczenie. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania w/w dowodów. Działając na podstawie §1 ust 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013 poz. 231) zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę, w wykazie stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, co najmniej pięciu szkoleń indywidualnych lub grupowych, tożsamych z przedmiotem zamówienia w części, której dotyczy oferta, wykonanych/wykonywanych w ramach projektów systemowych lub konkursowych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i złożenia poświadczeń ich należytego wykonania. *) UWAGA Zgodnie z §9 ust 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013 poz. 231) wykonawca w niniejszym postępowaniu w miejsce poświadczeń może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług określone w §1 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r., Nr 226, poz. 1817). Dotyczy wszystkich częsci zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie powyższego warunku wykonawca potwierdza składając oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ oraz wykazując, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował pomieszczeniem/mi dostosowanym/mi do prowadzenia zajęć szkoleniowych teoretycznych oraz praktycznych i odpowiednio wyposażonym/mi tj. posiadającym/mi odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, jakościowe, odpowiednio wyposażonym/mi w sprzęt i pomoce dydaktyczne, umożliwiające prawidłową realizację kształcenia - załącznik nr 8 do SIWZ. Dotyczy wszystkich części zamowienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie powyższego warunku wykonawca potwierdza składając oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ oraz wykazując, iż na czas realizacji zamówienia w części której dotyczy złożona oferta będzie dysponował osobą/mi posiadającymi kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe dostosowane do zakresu szkolenia - załącznik nr 5 do SIWZ Dotyczy wszystkich części zamowienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie powyższego warunku wykonawca potwierdza składając oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. Dotyczy wszystkich części zamowienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Działając na podstawie §1 ust 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013 poz. 231) zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę, w wykazie stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, co najmniej pięciu szkoleń indywidualnych lub grupowych, tożsamych z przedmiotem zamówienia w części, której dotyczy oferta, wykonanych/wykonywanych w ramach projektów systemowych lub konkursowych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i złożenia poświadczeń ich należytego wykonania. Dotyczy wszystkich części zamówienia; - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zamawiający dopuszcza możliwość dokonania przez wykonawcę zmian: - kadry dydaktycznej, w szczególności w przypadkach długotrwałej choroby lub innych uzasadnionych przyczyn niezależnych od wykonawcy i nie możliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy, pod warunkiem, że osoba zaproponowana będzie posiadała kwalifikacje i doświadczenie zawodowe co najmniej takie lub wyższe jak kadra przedłożona w ofercie; - harmonogramu szkolenia i czasu trwania szkolenia (bez zmiany liczby godzin szkolenia) w szczególności w sytuacji klęsk żywiołowych, długotrwałej choroby oraz innych uzasadnionych okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę i nie możliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy, - miejsca realizacji szkolenia z zastrzeżeniem lokalizacji zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia dla danej jego części, w szczególności w sytuacji zaistnienia uzasadnionych okoliczności niezawinionych przez wykonawcę i nie możliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy, Warunkiem dokonania zmiany jest zawiadomienie zamawiającego o zaistnieniu w/w okoliczności w formie pisemnej i uzyskanie jego zgody na dokonanie zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.radziechowy-wieprz.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radziechowach - Wieprzu, 34-381 Radziechowy, Wieprz 700 pokój 23 (pn-pt w godz. 7.00-15.00)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2013 godzina 09:45, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radziechowach - Wieprzu, 34-381 Radziechowy, Wieprz 700 pokój 23..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Efektywna pomoc społeczna w gminie Radziechowy-Wieprz realizowany przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radziechowach - Wieprzu w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Projekt systemowy współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie pn. Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego - dla 4 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka szkolenia winna obejmować następujące zagadnienia: I. Zajęcia teoretyczne: - Rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie kas rejestrujących, - Szczegółowe kryteria i warunki techniczne, którym muszą odpowiadać kasy rejestrujące, - Warunki stosowania kas przez podatników, - Informacje, które musza być zawarte na paragonie, - Budowa i rodzaje kas, systemy kasowe, - Kryteria i sposób przeprowadzenia kontroli przez US, - Obowiązki kasjera. 2 Zajęcia praktyczne: - Ewidencja sprzedaży za pomocą kasy, - Sprzedaż przy użyciu kodów PLU, - Sprzedaż za pomocą czytnika kodów kreskowych, - Różne formy płatności,| - Storno-anulowanie paragonu, anulowanie jednej pozycji z paragonu, - Rabat%, rabat kwotowy, - Zwrot, doliczenie kaucji, - Wpłata, wypłata gotówki z kasy, - Programowanie nagłówka, - Programowanie stawek VAT, - Programowanie nowych towarów lub usług, - Sprawdzanie ceny, - Otwarcie szuflady, - Wyświetlanie daty i godziny, - Raporty: niezerujące i zerujące, - Raport dobowy, - Raport miesięczny, - Raport okresowy, - Raport towarów zaprogramowanych, - Raport opakowań zwrotnych, 3. Obsługa terminala płatniczego Wymagane jest by w procesie nauczania obsługi kas fiskalnych zastosować co najmniej dwa rodzaje kas fiskalnych. Liczba uczestników szkolenia - 4 osoby Czas trwania szkolenia - maksymalnie 5 dni Ilość godzin szkolenia - 15 godzin zegarowych, w tym: - 5 godzin zajęć teoretycznych, - 10 godzin zajęć praktycznych, Intensywność szkolenia - maksymalnie 8 godzin zegarowych dziennie, gdzie godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne, liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny, przerwy powinny być planowane w taki sposób aby nie powodowały skracania zajęć edukacyjnych. Zajęcia wyłącznie w dni robocze pn-pt. Zajęcia nie mogą zaczynać się wcześniej niż o godz. 8.00 i kończyć później niż o godz. 19.00 Miejsce realizacji szkolenia - zgodnie z wyborem wykonawcy: Gmina Radziechowy-Wieprz, Gmina Węgierska Górka, Gmina Żywiec..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie pn. Kucharz kuchni regionalnej i catering - dla 5 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka szkolenia winna obejmować następujące zagadnienia: 1. Organizacja stanowiska pracy kucharza, 2. Przepisy BHP i HACCP, dobra praktyka higieniczna i produkcyjna, 3. Obsługa maszyn i urządzeń, 4. Sporządzanie potraw z warzyw, 5. Sporządzanie potraw z jaj i przetworów mleczarskich, 6. Sporządzanie zup, 7. Sporządzanie potraw mącznych, 8. Ciasta ziemniaczane, 9. Zastosowanie potraw jarskich i półmięsnych w gastronomii, 10. Potrawy z drobiu, 11. Potrawy z ryb, 12. Sporządzanie przekąsek zimnych i gorących, 13. Potrawy kuchni regionalnej, 14. Dekoracja stołów, 15. Ozdabianie potraw na stole, 16. Carving, 17. Zasady podawania - obsługa, 18. Catering Liczba uczestników szkolenia - 5 osób Czas trwania szkolenia - maksymalnie 7 tygodni Ilość godzin szkolenia - 200 godzin zegarowych, w tym: - 50 godzin zajęć teoretycznych, - 150 godzin zajęć praktycznych Intensywność szkolenia - maksymalnie 8 godzin zegarowych dziennie, gdzie godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne, liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny, przerwy powinny być planowane w taki sposób aby nie powodowały skracania zajęć edukacyjnych. Zajęcia wyłącznie w dni robocze pn-pt. Zajęcia nie mogą zaczynać się wcześniej niż o godz. 8.00 i kończyć później niż o godz. 19.00 Miejsce realizacji szkolenia - zgodnie z wyborem wykonawcy: Gmina Radziechowy-Wieprz, Gmina Węgierska Górka, Gmina Żywiec..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie pn. Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych - dla 3 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka szkolenia winna obejmować następujące zagadnienia: 1. Charakterystyka zawodu opiekuna z elementami etyki zawodowej, 2. Charakterystyka starości oraz osoby starszej i niepełnosprawnej, 3. System pomocy społecznej, 4. Zagadnienia prawne, 5. Choroby wieku podeszłego - ocena stanu ogólnego podopiecznego, 6. Podstawy psychiatrii, 7. Ustalenie stopnia samodzielności, określenie potrzeb pacjenta, 8. Podstawy higieny i pielęgnacji osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci, 9. Ruch, wypoczynek i czas wolny, 10. Dietetyka i przygotowywanie posiłków, 11. Wybrane zagadnienia z farmakoterapii, 12. Podstawy psychologii, 13. Pierwsza pomoc przedmedyczna, Liczba uczestników szkolenia - 3 osoby Czas trwania szkolenia - maksymalnie 4 tygodnie Ilość godzin szkolenia - 100 godzin zegarowych, w tym: - 45 godzin zajęć teoretycznych, - 55 godzin zajęć praktycznych Intensywność szkolenia - maksymalnie 8 godzin zegarowych dziennie, gdzie godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne, liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny, przerwy powinny być planowane w taki sposób aby nie powodowały skracania zajęć edukacyjnych. Zajęcia wyłącznie w dni robocze pn-pt. Zajęcia nie mogą zaczynać się wcześniej niż o godz. 8.00 i kończyć później niż o godz. 19.00 Miejsce realizacji szkolenia - zgodnie z wyborem wykonawcy: Gmina Radziechowy-Wieprz, Gmina Węgierska Górka, Gmina Żywiec..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: szkolenie pn. Pracownik ochroni fizycznej osób i mienia I stopnia - dla 2 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie winno zostać przeprowadzone i potwierdzone stosownym zaświadczeniem ukończenia przez uczestnika zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r., Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.) i wydanego na jej podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 sierpnia 1998 r. w sprawie rodzajów dyplomów i świadectw wydawanych przez szkoły i inne placówki oświatowe, które potwierdzają uzyskanie specjalistycznych kwalifikacji w zakresie ochrony osób i mienia, minimalnego zakresu programów kursów pracowników ochrony fizycznej pierwszego i drugiego stopnia oraz zakresu obowiązujących tematów egzaminów i trybu ich składania, składu komisji egzaminacyjnej i sposobu przeprowadzania egzaminu (Dz. U. z 1998 r., Nr 113 poz. 731 z późn. zm.). Tematyka szkolenia winna obejmować następujące zagadnienia: I. Blok ogólnoprawny - łącznie 50 godzin wykładów, seminariów i zajęć praktycznych 1. Przepisy regulujący zasady wykonywania zadań pracownika ochrony, 2. Wybrane elementy prawa karnego i wykroczeń, 3. Wybrane elementy prawa karnego procesowego, 4. Wybrane elementy prawa cywilnego, 5. Wybrane elementy prawa pracy, 6. Wybrane elementy psychologii, 7. Etyka pracownika ochrony, 8. Zasady udzielania pomocy przedlekarskiej, II. Blok: ochrona osób - łącznie 30 godzin wykładów, seminariów i zajęć praktycznych 1. Przyczyny zamachu na osoby, 2. Metody i etapy ataków na osoby oraz używane środki, 3. Założenia taktyczne przeciwdziałania atakom, 4. Organizacja grupy ochronnej, III. Blok: ochrona mienia - łącznie 70 godzin wykładów, seminariów i zajęć praktycznych 1. Ochrona obiektu, 2. Ochrona konwojów, 3. Techniczne środki zabezpieczenia mienia, IV. Blok: wyszkolenie strzeleckie - łącznie 40 godzin wykładów, seminariów i zajęć praktycznych 1. Budowa i zasady działania broni, 2. Zasady bezpiecznego obchodzenia się z bronią, 3. Techniki posługiwania się bronią V. Blok: samoobrona i techniki interwencyjne - łącznie 60 godzin zajęć praktycznych połączonych z pokazem 1. Samoobrona, 2. Techniki interwencyjne Liczna uczestników szkolenia - 2 osoby Czas trwania szkolenia - maksymalnie 12 tygodni. Ilość godzin szkolenia - 250 godzin zegarowych, w tym: - 100 godzin zajęć teoretycznych, - 150 godzin zajęć praktycznych Intensywność szkolenia - maksymalnie 8 godzin zegarowych dziennie, gdzie godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne, liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny, przerwy powinny być planowane w taki sposób aby nie powodowały skracania zajęć edukacyjnych. Zajęcia wyłącznie w dni robocze pn-pt. Zajęcia nie mogą zaczynać się wcześniej niż o godz. 8.00 i kończyć później niż o godz. 19.00 Miejsce realizacji szkolenia - zgodnie z wyborem wykonawcy : Gmina Radziechowy-Wieprz, Gmina Węgierska Górka, Gmina Żywiec, Miasto Bielsko - Biała..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szkolenie pn. Cukiernik - dla 1 osoby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka szkolenia winna obejmować następujące zagadnienia: 1. Organizacja stanowiska pracy cukiernika i jego wyposażenie, 2. Przepisy BHP i HACCP, dobra praktyka higieniczna i produkcyjna, 3. Obsługa maszyn i urządzeń w tym kontrola, konserwacja i ocena sprawności techniczno-technologicznej maszyn i urządzeń ciastkarskich. 4. Terminologia stosowana w gastronomii i cukiernictwie 5. Podstawy technologii żywności, 6. Surowce i materiały pomocnicze stosowane w cukiernictwie - sposoby doboru surowców do poszczególnych wyrobów, ocena jakości surowców i półproduktów ciastkarskich i cukierniczych, 7. Wytwarzanie wyrobów cukierniczych: - procesy technologiczne stosowane w produkcji wyrobów cukierniczych, - technologie prac ciastkarsko-cukierniczych, - receptury różnych wyrobów ciastkarskich i cukierniczych - sporządzanie wyrobów ciastkarskich i cukierniczych; - sporządzanie kremów, mas i innych półproduktów; 8. Dekorowanie wyrobów cukierniczych ( w tym wytwarzanie elementów dekoracyjnych wyrobów cukierniczych). 9. Kontrola jakości i przygotowanie wyrobów ciastkarskich i cukierniczych do dystrybucji 10. Magazynowanie surowców cukierniczych Liczba uczestników szkolenia - 1 osoba Czas trwania szkolenia - maksymalnie 5 tygodni Ilość godzin szkolenia - 120 godzin zegarowych, w tym: - 40 godzin zajęć teoretycznych, - 80 godzin zajęć praktycznych Intensywność szkolenia - maksymalnie 8 godzin zegarowych dziennie, gdzie godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne, liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny, przerwy powinny być planowane w taki sposób aby nie powodowały skracania zajęć edukacyjnych. Zajęcia wyłącznie w dni robocze pn-pt. Zajęcia nie mogą zaczynać się wcześniej niż o godz. 8.00 i kończyć później niż o godz. 19.00 Miejsce realizacji szkolenia - zgodnie z wyborem wykonawcy: Gmina Radziechowy-Wieprz, Gmina Węgierska Górka, Gmina Żywiec.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szkolenie pn. Księgowość z zastosowaniem komputera - dla 1 osoby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka szkolenia winna obejmować następujące zagadnienia: 1. Podstawowe zasady prowadzenia rachunkowości, 2. Rzeczowy majątek trwały i obrotowy, 3. Ewidencja środków pieniężnych, materiałów i towarów, 4. Rachunek kosztów, 5. Podatki, 6. Ewidencja przychodów ze sprzedaży, 7. Wynik finansowy i sprawozdania finansowe, 8. System operacyjny Windows, 9. Edytor tekstu Word, 10. Arkusz kalkulacyjny Excel, 11. Informatyczne programy księgowe, 12. Internet - portale księgowe, statystyczne, wskaźniki i kalkulatory Liczba uczestników szkolenia - 1 osoba Czas trwania szkolenia - maksymalnie 4 tygodnie Ilość godzin szkolenia - 90 godzin zegarowych, w tym co najmniej 50 godzin zajęć praktycznych z zakresu obsługi programów księgowych, edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego na stanowisku komputerowym. Intensywność szkolenia - maksymalnie 8 godzin zegarowych dziennie, gdzie godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne, liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny, przerwy powinny być planowane w taki sposób aby nie powodowały skracania zajęć edukacyjnych. Zajęcia wyłącznie w dni robocze pn-pt. Zajęcia nie mogą zaczynać się wcześniej niż o godz. 8.00 i kończyć później niż o godz. 19.00 Miejsce realizacji szkolenia - zgodnie z wyborem wykonawcy: Gmina Radziechowy-Wieprz, Gmina Węgierska Górka, Gmina Żywiec.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Szkolenie pn. Prawo jazdy kategorii B - dla 7 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie winno zostać przeprowadzone i potwierdzone stosownym zaświadczeniem ukończenia przez uczestnika zgodnie z przepisami ustawy z dnia z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.) i wydanego na jej podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2012 r., poz. 1019) , a także Rozporządzeniem ministra zdrowia z dnia 7 stycznia 2004 r., w sprawie badań lekarskich kierowców i osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 133). Liczba uczestników szkolenia - 7 osób Czas trwania szkolenia - maksymalnie 16 tygodni. Zajęcia teoretyczne wyłącznie w dni robocze pn-pt. Dopuszcza się zajęcia praktyczne w soboty. Zajęcia w części teoretycznej jak i praktycznej nie mogą zaczynać się wcześniej niż o godz. 8.00 i kończyć później niż o godz. 19.00 Miejsce realizacji szkolenia - w części teoretycznej zgodnie z wyborem wykonawcy: Gmina Radziechowy-Wieprz, Gmina Węgierska Górka, Gmina Żywiec, w części praktycznej w/w lokalizacje oznaczają miejsce rozpoczęcia i zakończenia zajęć. UWAGA. Oferta wykonawcy nie obejmuje opłaty egzaminacyjnej za egzamin państwowy, którą uczestnik szkolenia uiszcza we własnym zakresie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Szkolenie pn. Prawo jazdy kategorii C z kwalifikacją wstępną przyspieszoną - dla 1 osoby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie winno zostać przeprowadzone i potwierdzone stosownym zaświadczeniem ukończenia przez uczestnika zgodnie z przepisami ustawy z dnia z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.) i wydanego na jej podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2012 r., poz. 1019) , a także Rozporządzeniem ministra zdrowia z dnia 7 stycznia 2004 r., w sprawie badań lekarskich kierowców i osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 133), a w zakresie kwalifikacji wstępnej przyspieszonej także ustawy z dnia 6 września 2001 r., o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 1265 z późn. zm.) i wydanego na jej podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. z 2010 r., Nr 53 poz. 314 z późn. zm.) Liczba uczestników szkolenia - 1 osoba Czas trwania szkolenia - maksymalnie 16 tygodni. Zajęcia teoretyczne wyłącznie w dni robocze pn-pt. Dopuszcza się zajęcia praktyczne w soboty. Zajęcia w części teoretycznej jak i praktycznej nie mogą zaczynać się wcześniej niż o godz. 8.00 i kończyć później niż o godz. 19.00 Miejsce realizacji szkolenia - w części teoretycznej zgodnie z wyborem wykonawcy: Gmina Radziechowy-Wieprz, Gmina Węgierska Górka, Gmina Żywiec, w części praktycznej w/w lokalizacje oznaczają miejsce rozpoczęcia i zakończenia zajęć. Wykonawca zapewni uczestnikowi transport do i z obiektu stanowiącego miejsce realizacji zajęć w ramach kwalifikacji wstępnej przyspieszonej w zakresie jazdy w warunkach specjalnych - w/w lokalizacje oznaczają miejsce rozpoczęcia i zakończenia zajęć. UWAGA. Oferta wykonawcy nie obejmuje opłaty egzaminacyjnej za egzamin państwowy, którą uczestnik szkolenia uiszcza we własnym zakresie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Szkolenie pn. Operator wózka jezdniowego z napędem silnikowym z wymiana butli - dla 1 osoby..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka szkolenia winna obejmować następujące zagadnienia 1. Typy wózków jezdniowych 2. Budowa wózka 3. Czynności kierowcy przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami 4. Czynności kierowcy w czasie pracy wózkami 5. Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa 6. Wiadomości z zakresu bhp 7. Wiadomości o dozorze technicznym 8. Przygotowanie kierowcy do wykonania czynności związanych z wymianą butli 9. Pokaz przez instruktora sposobu wymiany butli 10. Próbne wykonanie wymiany butli 11. Samodzielna wymiana butli pod nadzorem instruktora 12. Omówienie i ocena przebiegu czynności wymiany butli wykonywanej przez kierowcę 13. Praktyczna nauka jazdy, Wymiar czasowy zajęć: 44 godziny zajęć teoretycznych z zakresu obsługi wózka jezdniowego, 15 godzin zajęć praktycznych z zakresu obsługi i kierowania wózkiem jezdniowym, 2 godziny zajęć teoretycznych z zakresu obsługi/wymiany butli gazowej, 6 godzin zajęć praktycznych z zakresu obsługi/wymiany butli gazowej, Liczba uczestników szkolenia - 1 osoba Czas trwania szkolenia - maksymalnie 4 tygodnie Ilość godzin szkolenia - 67 godzin zegarowych, w tym: - 44 godziny zajęć teoretycznych, - 15 godzin zajęć praktycznych. Intensywność szkolenia - maksymalnie 8 godzin zegarowych dziennie, gdzie godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne, liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny, przerwy powinny być planowane w taki sposób aby nie powodowały skracania zajęć edukacyjnych. Zajęcia wyłącznie w dni robocze pn-pt. Zajęcia nie mogą zaczynać się wcześniej niż o godz. 8.00 i kończyć później niż o godz. 19.00 Miejsce realizacji szkolenia - zgodnie z wyborem wykonawcy: Gmina Radziechowy-Wieprz, Gmina Węgierska Górka, Gmina Żywiec.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
- Cyberbezpieczny samorząd Powiatu Bartoszyckiego
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Hydrobiologia - podstawy" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. projekt KEY
więcej: Usługi szkół nauki jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.