eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadziechowyUsługa w zakresie przeprowadzenia szkoleń uczestników projektu systemowego Efektywna pomoc społeczna w gminie Radziechowy-Wieprz realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radziechowach - Wieprzu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-29

Radziechowy: Usługa w zakresie przeprowadzenia szkoleń uczestników projektu systemowego Efektywna pomoc społeczna w gminie Radziechowy-Wieprz realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radziechowach - Wieprzu.
Numer ogłoszenia: 208328 - 2013; data zamieszczenia: 29.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radziechowach - Wieprzu , Wieprz 700, 34-381 Radziechowy, woj. śląskie, tel. 33 867 66 15, faks 33 867 66 15.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie przeprowadzenia szkoleń uczestników projektu systemowego Efektywna pomoc społeczna w gminie Radziechowy-Wieprz realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radziechowach - Wieprzu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje następujący zakres: Część 1 zamówienia Szkolenie pn. Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego - dla 4 osób. Część 2 zamówienia Szkolenie pn. Kucharz kuchni regionalnej i catering - dla 5 osób. Część 3 zamówienia Szkolenie pn. Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych - dla 3 osób Część 4 zamówienia szkolenie pn. Pracownik ochroni fizycznej osób i mienia I stopnia - dla 2 osób Część 5 zamówienia Szkolenie pn. Cukiernik - dla 1 osoby Część 6 zamówienia Szkolenie pn. Księgowość z zastosowaniem komputera - dla 1 osoby Część 7 zamówienia Szkolenie pn. Prawo jazdy kategorii B - dla 7 osób Część 8 zamówienia Szkolenie pn. Prawo jazdy kategorii C z kwalifikacją wstępną przyspieszoną - dla 1 osoby Część 9 zamówienia Szkolenie pn. Operator wózka jezdniowego z napędem silnikowym z wymianą butli - dla 1 osoby.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.50.00.00-9, 80.41.12.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie powyższego warunku wykonawca potwierdza składając oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, zawierające także potwierdzenie posiadania przez wykonawcę wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz.U. z 2004 r., Nr 236, poz. 2365 z późn. zm.) wraz z jego aktualizacją na rok 2013. Dotyczy wszystkich części zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie powyższego warunku wykonawca potwierdza składając oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ oraz przedkładając stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ wykaz, wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa wyżej są poświadczenia*, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeśli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia składa oświadczenie. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania w/w dowodów. Działając na podstawie §1 ust 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013 poz. 231) zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę, w wykazie stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, co najmniej pięciu szkoleń indywidualnych lub grupowych, tożsamych z przedmiotem zamówienia w części, której dotyczy oferta, wykonanych/wykonywanych w ramach projektów systemowych lub konkursowych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i złożenia poświadczeń ich należytego wykonania. *) UWAGA Zgodnie z §9 ust 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013 poz. 231) wykonawca w niniejszym postępowaniu w miejsce poświadczeń może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług określone w §1 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r., Nr 226, poz. 1817). Dotyczy wszystkich częsci zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie powyższego warunku wykonawca potwierdza składając oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ oraz wykazując, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował pomieszczeniem/mi dostosowanym/mi do prowadzenia zajęć szkoleniowych teoretycznych oraz praktycznych i odpowiednio wyposażonym/mi tj. posiadającym/mi odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, jakościowe, odpowiednio wyposażonym/mi w sprzęt i pomoce dydaktyczne, umożliwiające prawidłową realizację kształcenia - załącznik nr 8 do SIWZ. Dotyczy wszystkich części zamowienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie powyższego warunku wykonawca potwierdza składając oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ oraz wykazując, iż na czas realizacji zamówienia w części której dotyczy złożona oferta będzie dysponował osobą/mi posiadającymi kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe dostosowane do zakresu szkolenia - załącznik nr 5 do SIWZ Dotyczy wszystkich części zamowienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie powyższego warunku wykonawca potwierdza składając oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. Dotyczy wszystkich części zamowienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Działając na podstawie §1 ust 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013 poz. 231) zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę, w wykazie stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, co najmniej pięciu szkoleń indywidualnych lub grupowych, tożsamych z przedmiotem zamówienia w części, której dotyczy oferta, wykonanych/wykonywanych w ramach projektów systemowych lub konkursowych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i złożenia poświadczeń ich należytego wykonania. Dotyczy wszystkich części zamówienia;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zamawiający dopuszcza możliwość dokonania przez wykonawcę zmian: - kadry dydaktycznej, w szczególności w przypadkach długotrwałej choroby lub innych uzasadnionych przyczyn niezależnych od wykonawcy i nie możliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy, pod warunkiem, że osoba zaproponowana będzie posiadała kwalifikacje i doświadczenie zawodowe co najmniej takie lub wyższe jak kadra przedłożona w ofercie; - harmonogramu szkolenia i czasu trwania szkolenia (bez zmiany liczby godzin szkolenia) w szczególności w sytuacji klęsk żywiołowych, długotrwałej choroby oraz innych uzasadnionych okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę i nie możliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy, - miejsca realizacji szkolenia z zastrzeżeniem lokalizacji zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia dla danej jego części, w szczególności w sytuacji zaistnienia uzasadnionych okoliczności niezawinionych przez wykonawcę i nie możliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy, Warunkiem dokonania zmiany jest zawiadomienie zamawiającego o zaistnieniu w/w okoliczności w formie pisemnej i uzyskanie jego zgody na dokonanie zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.radziechowy-wieprz.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radziechowach - Wieprzu, 34-381 Radziechowy, Wieprz 700 pokój 23 (pn-pt w godz. 7.00-15.00)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2013 godzina 09:45, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radziechowach - Wieprzu, 34-381 Radziechowy, Wieprz 700 pokój 23..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Efektywna pomoc społeczna w gminie Radziechowy-Wieprz realizowany przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radziechowach - Wieprzu w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Projekt systemowy współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie pn. Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego - dla 4 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka szkolenia winna obejmować następujące zagadnienia: I. Zajęcia teoretyczne: - Rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie kas rejestrujących, - Szczegółowe kryteria i warunki techniczne, którym muszą odpowiadać kasy rejestrujące, - Warunki stosowania kas przez podatników, - Informacje, które musza być zawarte na paragonie, - Budowa i rodzaje kas, systemy kasowe, - Kryteria i sposób przeprowadzenia kontroli przez US, - Obowiązki kasjera. 2 Zajęcia praktyczne: - Ewidencja sprzedaży za pomocą kasy, - Sprzedaż przy użyciu kodów PLU, - Sprzedaż za pomocą czytnika kodów kreskowych, - Różne formy płatności,| - Storno-anulowanie paragonu, anulowanie jednej pozycji z paragonu, - Rabat%, rabat kwotowy, - Zwrot, doliczenie kaucji, - Wpłata, wypłata gotówki z kasy, - Programowanie nagłówka, - Programowanie stawek VAT, - Programowanie nowych towarów lub usług, - Sprawdzanie ceny, - Otwarcie szuflady, - Wyświetlanie daty i godziny, - Raporty: niezerujące i zerujące, - Raport dobowy, - Raport miesięczny, - Raport okresowy, - Raport towarów zaprogramowanych, - Raport opakowań zwrotnych, 3. Obsługa terminala płatniczego Wymagane jest by w procesie nauczania obsługi kas fiskalnych zastosować co najmniej dwa rodzaje kas fiskalnych. Liczba uczestników szkolenia - 4 osoby Czas trwania szkolenia - maksymalnie 5 dni Ilość godzin szkolenia - 15 godzin zegarowych, w tym: - 5 godzin zajęć teoretycznych, - 10 godzin zajęć praktycznych, Intensywność szkolenia - maksymalnie 8 godzin zegarowych dziennie, gdzie godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne, liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny, przerwy powinny być planowane w taki sposób aby nie powodowały skracania zajęć edukacyjnych. Zajęcia wyłącznie w dni robocze pn-pt. Zajęcia nie mogą zaczynać się wcześniej niż o godz. 8.00 i kończyć później niż o godz. 19.00 Miejsce realizacji szkolenia - zgodnie z wyborem wykonawcy: Gmina Radziechowy-Wieprz, Gmina Węgierska Górka, Gmina Żywiec..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie pn. Kucharz kuchni regionalnej i catering - dla 5 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka szkolenia winna obejmować następujące zagadnienia: 1. Organizacja stanowiska pracy kucharza, 2. Przepisy BHP i HACCP, dobra praktyka higieniczna i produkcyjna, 3. Obsługa maszyn i urządzeń, 4. Sporządzanie potraw z warzyw, 5. Sporządzanie potraw z jaj i przetworów mleczarskich, 6. Sporządzanie zup, 7. Sporządzanie potraw mącznych, 8. Ciasta ziemniaczane, 9. Zastosowanie potraw jarskich i półmięsnych w gastronomii, 10. Potrawy z drobiu, 11. Potrawy z ryb, 12. Sporządzanie przekąsek zimnych i gorących, 13. Potrawy kuchni regionalnej, 14. Dekoracja stołów, 15. Ozdabianie potraw na stole, 16. Carving, 17. Zasady podawania - obsługa, 18. Catering Liczba uczestników szkolenia - 5 osób Czas trwania szkolenia - maksymalnie 7 tygodni Ilość godzin szkolenia - 200 godzin zegarowych, w tym: - 50 godzin zajęć teoretycznych, - 150 godzin zajęć praktycznych Intensywność szkolenia - maksymalnie 8 godzin zegarowych dziennie, gdzie godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne, liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny, przerwy powinny być planowane w taki sposób aby nie powodowały skracania zajęć edukacyjnych. Zajęcia wyłącznie w dni robocze pn-pt. Zajęcia nie mogą zaczynać się wcześniej niż o godz. 8.00 i kończyć później niż o godz. 19.00 Miejsce realizacji szkolenia - zgodnie z wyborem wykonawcy: Gmina Radziechowy-Wieprz, Gmina Węgierska Górka, Gmina Żywiec..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie pn. Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych - dla 3 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka szkolenia winna obejmować następujące zagadnienia: 1. Charakterystyka zawodu opiekuna z elementami etyki zawodowej, 2. Charakterystyka starości oraz osoby starszej i niepełnosprawnej, 3. System pomocy społecznej, 4. Zagadnienia prawne, 5. Choroby wieku podeszłego - ocena stanu ogólnego podopiecznego, 6. Podstawy psychiatrii, 7. Ustalenie stopnia samodzielności, określenie potrzeb pacjenta, 8. Podstawy higieny i pielęgnacji osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci, 9. Ruch, wypoczynek i czas wolny, 10. Dietetyka i przygotowywanie posiłków, 11. Wybrane zagadnienia z farmakoterapii, 12. Podstawy psychologii, 13. Pierwsza pomoc przedmedyczna, Liczba uczestników szkolenia - 3 osoby Czas trwania szkolenia - maksymalnie 4 tygodnie Ilość godzin szkolenia - 100 godzin zegarowych, w tym: - 45 godzin zajęć teoretycznych, - 55 godzin zajęć praktycznych Intensywność szkolenia - maksymalnie 8 godzin zegarowych dziennie, gdzie godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne, liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny, przerwy powinny być planowane w taki sposób aby nie powodowały skracania zajęć edukacyjnych. Zajęcia wyłącznie w dni robocze pn-pt. Zajęcia nie mogą zaczynać się wcześniej niż o godz. 8.00 i kończyć później niż o godz. 19.00 Miejsce realizacji szkolenia - zgodnie z wyborem wykonawcy: Gmina Radziechowy-Wieprz, Gmina Węgierska Górka, Gmina Żywiec..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: szkolenie pn. Pracownik ochroni fizycznej osób i mienia I stopnia - dla 2 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie winno zostać przeprowadzone i potwierdzone stosownym zaświadczeniem ukończenia przez uczestnika zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r., Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.) i wydanego na jej podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 sierpnia 1998 r. w sprawie rodzajów dyplomów i świadectw wydawanych przez szkoły i inne placówki oświatowe, które potwierdzają uzyskanie specjalistycznych kwalifikacji w zakresie ochrony osób i mienia, minimalnego zakresu programów kursów pracowników ochrony fizycznej pierwszego i drugiego stopnia oraz zakresu obowiązujących tematów egzaminów i trybu ich składania, składu komisji egzaminacyjnej i sposobu przeprowadzania egzaminu (Dz. U. z 1998 r., Nr 113 poz. 731 z późn. zm.). Tematyka szkolenia winna obejmować następujące zagadnienia: I. Blok ogólnoprawny - łącznie 50 godzin wykładów, seminariów i zajęć praktycznych 1. Przepisy regulujący zasady wykonywania zadań pracownika ochrony, 2. Wybrane elementy prawa karnego i wykroczeń, 3. Wybrane elementy prawa karnego procesowego, 4. Wybrane elementy prawa cywilnego, 5. Wybrane elementy prawa pracy, 6. Wybrane elementy psychologii, 7. Etyka pracownika ochrony, 8. Zasady udzielania pomocy przedlekarskiej, II. Blok: ochrona osób - łącznie 30 godzin wykładów, seminariów i zajęć praktycznych 1. Przyczyny zamachu na osoby, 2. Metody i etapy ataków na osoby oraz używane środki, 3. Założenia taktyczne przeciwdziałania atakom, 4. Organizacja grupy ochronnej, III. Blok: ochrona mienia - łącznie 70 godzin wykładów, seminariów i zajęć praktycznych 1. Ochrona obiektu, 2. Ochrona konwojów, 3. Techniczne środki zabezpieczenia mienia, IV. Blok: wyszkolenie strzeleckie - łącznie 40 godzin wykładów, seminariów i zajęć praktycznych 1. Budowa i zasady działania broni, 2. Zasady bezpiecznego obchodzenia się z bronią, 3. Techniki posługiwania się bronią V. Blok: samoobrona i techniki interwencyjne - łącznie 60 godzin zajęć praktycznych połączonych z pokazem 1. Samoobrona, 2. Techniki interwencyjne Liczna uczestników szkolenia - 2 osoby Czas trwania szkolenia - maksymalnie 12 tygodni. Ilość godzin szkolenia - 250 godzin zegarowych, w tym: - 100 godzin zajęć teoretycznych, - 150 godzin zajęć praktycznych Intensywność szkolenia - maksymalnie 8 godzin zegarowych dziennie, gdzie godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne, liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny, przerwy powinny być planowane w taki sposób aby nie powodowały skracania zajęć edukacyjnych. Zajęcia wyłącznie w dni robocze pn-pt. Zajęcia nie mogą zaczynać się wcześniej niż o godz. 8.00 i kończyć później niż o godz. 19.00 Miejsce realizacji szkolenia - zgodnie z wyborem wykonawcy : Gmina Radziechowy-Wieprz, Gmina Węgierska Górka, Gmina Żywiec, Miasto Bielsko - Biała..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szkolenie pn. Cukiernik - dla 1 osoby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka szkolenia winna obejmować następujące zagadnienia: 1. Organizacja stanowiska pracy cukiernika i jego wyposażenie, 2. Przepisy BHP i HACCP, dobra praktyka higieniczna i produkcyjna, 3. Obsługa maszyn i urządzeń w tym kontrola, konserwacja i ocena sprawności techniczno-technologicznej maszyn i urządzeń ciastkarskich. 4. Terminologia stosowana w gastronomii i cukiernictwie 5. Podstawy technologii żywności, 6. Surowce i materiały pomocnicze stosowane w cukiernictwie - sposoby doboru surowców do poszczególnych wyrobów, ocena jakości surowców i półproduktów ciastkarskich i cukierniczych, 7. Wytwarzanie wyrobów cukierniczych: - procesy technologiczne stosowane w produkcji wyrobów cukierniczych, - technologie prac ciastkarsko-cukierniczych, - receptury różnych wyrobów ciastkarskich i cukierniczych - sporządzanie wyrobów ciastkarskich i cukierniczych; - sporządzanie kremów, mas i innych półproduktów; 8. Dekorowanie wyrobów cukierniczych ( w tym wytwarzanie elementów dekoracyjnych wyrobów cukierniczych). 9. Kontrola jakości i przygotowanie wyrobów ciastkarskich i cukierniczych do dystrybucji 10. Magazynowanie surowców cukierniczych Liczba uczestników szkolenia - 1 osoba Czas trwania szkolenia - maksymalnie 5 tygodni Ilość godzin szkolenia - 120 godzin zegarowych, w tym: - 40 godzin zajęć teoretycznych, - 80 godzin zajęć praktycznych Intensywność szkolenia - maksymalnie 8 godzin zegarowych dziennie, gdzie godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne, liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny, przerwy powinny być planowane w taki sposób aby nie powodowały skracania zajęć edukacyjnych. Zajęcia wyłącznie w dni robocze pn-pt. Zajęcia nie mogą zaczynać się wcześniej niż o godz. 8.00 i kończyć później niż o godz. 19.00 Miejsce realizacji szkolenia - zgodnie z wyborem wykonawcy: Gmina Radziechowy-Wieprz, Gmina Węgierska Górka, Gmina Żywiec.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szkolenie pn. Księgowość z zastosowaniem komputera - dla 1 osoby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka szkolenia winna obejmować następujące zagadnienia: 1. Podstawowe zasady prowadzenia rachunkowości, 2. Rzeczowy majątek trwały i obrotowy, 3. Ewidencja środków pieniężnych, materiałów i towarów, 4. Rachunek kosztów, 5. Podatki, 6. Ewidencja przychodów ze sprzedaży, 7. Wynik finansowy i sprawozdania finansowe, 8. System operacyjny Windows, 9. Edytor tekstu Word, 10. Arkusz kalkulacyjny Excel, 11. Informatyczne programy księgowe, 12. Internet - portale księgowe, statystyczne, wskaźniki i kalkulatory Liczba uczestników szkolenia - 1 osoba Czas trwania szkolenia - maksymalnie 4 tygodnie Ilość godzin szkolenia - 90 godzin zegarowych, w tym co najmniej 50 godzin zajęć praktycznych z zakresu obsługi programów księgowych, edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego na stanowisku komputerowym. Intensywność szkolenia - maksymalnie 8 godzin zegarowych dziennie, gdzie godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne, liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny, przerwy powinny być planowane w taki sposób aby nie powodowały skracania zajęć edukacyjnych. Zajęcia wyłącznie w dni robocze pn-pt. Zajęcia nie mogą zaczynać się wcześniej niż o godz. 8.00 i kończyć później niż o godz. 19.00 Miejsce realizacji szkolenia - zgodnie z wyborem wykonawcy: Gmina Radziechowy-Wieprz, Gmina Węgierska Górka, Gmina Żywiec.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Szkolenie pn. Prawo jazdy kategorii B - dla 7 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie winno zostać przeprowadzone i potwierdzone stosownym zaświadczeniem ukończenia przez uczestnika zgodnie z przepisami ustawy z dnia z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.) i wydanego na jej podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2012 r., poz. 1019) , a także Rozporządzeniem ministra zdrowia z dnia 7 stycznia 2004 r., w sprawie badań lekarskich kierowców i osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 133). Liczba uczestników szkolenia - 7 osób Czas trwania szkolenia - maksymalnie 16 tygodni. Zajęcia teoretyczne wyłącznie w dni robocze pn-pt. Dopuszcza się zajęcia praktyczne w soboty. Zajęcia w części teoretycznej jak i praktycznej nie mogą zaczynać się wcześniej niż o godz. 8.00 i kończyć później niż o godz. 19.00 Miejsce realizacji szkolenia - w części teoretycznej zgodnie z wyborem wykonawcy: Gmina Radziechowy-Wieprz, Gmina Węgierska Górka, Gmina Żywiec, w części praktycznej w/w lokalizacje oznaczają miejsce rozpoczęcia i zakończenia zajęć. UWAGA. Oferta wykonawcy nie obejmuje opłaty egzaminacyjnej za egzamin państwowy, którą uczestnik szkolenia uiszcza we własnym zakresie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Szkolenie pn. Prawo jazdy kategorii C z kwalifikacją wstępną przyspieszoną - dla 1 osoby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie winno zostać przeprowadzone i potwierdzone stosownym zaświadczeniem ukończenia przez uczestnika zgodnie z przepisami ustawy z dnia z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.) i wydanego na jej podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2012 r., poz. 1019) , a także Rozporządzeniem ministra zdrowia z dnia 7 stycznia 2004 r., w sprawie badań lekarskich kierowców i osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 133), a w zakresie kwalifikacji wstępnej przyspieszonej także ustawy z dnia 6 września 2001 r., o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 1265 z późn. zm.) i wydanego na jej podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. z 2010 r., Nr 53 poz. 314 z późn. zm.) Liczba uczestników szkolenia - 1 osoba Czas trwania szkolenia - maksymalnie 16 tygodni. Zajęcia teoretyczne wyłącznie w dni robocze pn-pt. Dopuszcza się zajęcia praktyczne w soboty. Zajęcia w części teoretycznej jak i praktycznej nie mogą zaczynać się wcześniej niż o godz. 8.00 i kończyć później niż o godz. 19.00 Miejsce realizacji szkolenia - w części teoretycznej zgodnie z wyborem wykonawcy: Gmina Radziechowy-Wieprz, Gmina Węgierska Górka, Gmina Żywiec, w części praktycznej w/w lokalizacje oznaczają miejsce rozpoczęcia i zakończenia zajęć. Wykonawca zapewni uczestnikowi transport do i z obiektu stanowiącego miejsce realizacji zajęć w ramach kwalifikacji wstępnej przyspieszonej w zakresie jazdy w warunkach specjalnych - w/w lokalizacje oznaczają miejsce rozpoczęcia i zakończenia zajęć. UWAGA. Oferta wykonawcy nie obejmuje opłaty egzaminacyjnej za egzamin państwowy, którą uczestnik szkolenia uiszcza we własnym zakresie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Szkolenie pn. Operator wózka jezdniowego z napędem silnikowym z wymiana butli - dla 1 osoby..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka szkolenia winna obejmować następujące zagadnienia 1. Typy wózków jezdniowych 2. Budowa wózka 3. Czynności kierowcy przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami 4. Czynności kierowcy w czasie pracy wózkami 5. Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa 6. Wiadomości z zakresu bhp 7. Wiadomości o dozorze technicznym 8. Przygotowanie kierowcy do wykonania czynności związanych z wymianą butli 9. Pokaz przez instruktora sposobu wymiany butli 10. Próbne wykonanie wymiany butli 11. Samodzielna wymiana butli pod nadzorem instruktora 12. Omówienie i ocena przebiegu czynności wymiany butli wykonywanej przez kierowcę 13. Praktyczna nauka jazdy, Wymiar czasowy zajęć: 44 godziny zajęć teoretycznych z zakresu obsługi wózka jezdniowego, 15 godzin zajęć praktycznych z zakresu obsługi i kierowania wózkiem jezdniowym, 2 godziny zajęć teoretycznych z zakresu obsługi/wymiany butli gazowej, 6 godzin zajęć praktycznych z zakresu obsługi/wymiany butli gazowej, Liczba uczestników szkolenia - 1 osoba Czas trwania szkolenia - maksymalnie 4 tygodnie Ilość godzin szkolenia - 67 godzin zegarowych, w tym: - 44 godziny zajęć teoretycznych, - 15 godzin zajęć praktycznych. Intensywność szkolenia - maksymalnie 8 godzin zegarowych dziennie, gdzie godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne, liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny, przerwy powinny być planowane w taki sposób aby nie powodowały skracania zajęć edukacyjnych. Zajęcia wyłącznie w dni robocze pn-pt. Zajęcia nie mogą zaczynać się wcześniej niż o godz. 8.00 i kończyć później niż o godz. 19.00 Miejsce realizacji szkolenia - zgodnie z wyborem wykonawcy: Gmina Radziechowy-Wieprz, Gmina Węgierska Górka, Gmina Żywiec.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.