eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWykonanie robót budowlanych polegających na wymianie instalacji elektrycznej oraz wykonaniu oświetlenia w budynku centralnym i budynku C Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Krakowie im. Hugona Kołłątaja, Kraków, Al. F.Focha 39

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-25

Kraków: Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie instalacji elektrycznej oraz wykonaniu oświetlenia w budynku centralnym i budynku C Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Krakowie im. Hugona Kołłątaja, Kraków, Al. F.Focha 39
Numer ogłoszenia: 208420 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka im. Hugona Kołłątaja , ul. Marszałka F. Focha 39, 30-119 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4211098, faks 012 4211098 w. 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pbw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie instalacji elektrycznej oraz wykonaniu oświetlenia w budynku centralnym i budynku C Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Krakowie im. Hugona Kołłątaja, Kraków, Al. F.Focha 39.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie instalacji elektrycznej, modernizacji i remoncie instalacji elektrycznych i słaboprądowych, demontaż istniejącej i montaż nowej aparatury elektroinstalacyjnej w budynku centralnym i budynku C Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Krakowie im. Hugona Kołłątaja, Kraków, Al. F.Focha 39..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający działając na podstawie art.45.ust.2 Ustawy Pzp żąda wniesienia wadium w wysokości 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy i 00 zł) w terminie do dnia 20 lipca 2009r., do godz. 11 00 . 2. Wadium, w zależności od woli Wykonawcy może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy Pzp tj. może być wnoszone: 1.) w Pieniądzu - płatne przelewem na konto Zamawiającego nr 40 1500 1487 1214 8001 9107 0000 z dopiskiem wpłata wadium oznaczenie sprawy: PBW 207 3 09 2.) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.) w gwarancjach bankowych, 4.) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 wraz z późniejszymi zmianami). 3. Oryginał wadium wnoszonego w formach wymienionych w ust.2 pkt 2,3,4,5 niniejszego rozdziału SIWZ winien być złożony w Kasie Zamawiającego - Kraków, Al. F.Focha 39 w terminie wyznaczonym w ust.1 niniejszego rozdziału SIWZ. 4. W wypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać co najmniej następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w rozdziale X ust.10 niniejszej Specyfikacji, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w rozdziale 10 niniejszej Specyfikacji, lub pełnomocnictw. f) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. g) postanowienia w sprawie gwarancji, o których mowa powyżej stosuje się również do poręczeń określonych w ust. 2 pkt 2 i pkt 5. 5. O terminowym wniesieniu wadium (w wypadku wpłaty wadium w pieniądzu) zadecyduje data wpływu wadium na rachunek Zamawiającego lub (w wypadku wnoszenia wadium w formach wymienionych w niniejszym rozdziale w ust.2 pkt 2,3,4,5 powyżej) data i godzina potwierdzenia dostarczenia oryginału dokumentu wadium do kasy Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium przelewem uważane jest ono za skutecznie wniesione jeżeli w dniu otwarcia ofert (do godziny wyznaczonej na złożenie wadium) wpłata znajduje się na koncie Zamawiającego. 6. Potwierdzeniem wniesienia wadium w formie pieniężnej będzie kopia przelewu załączona do oferty. 7. Potwierdzeniem wniesienia wadium w formach wymienionych w ust. 2 pkt 2,3,4,5 niniejszego rozdziału SIWZ będzie dokument o wniesieniu wadium wystawiony przez Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu stanowiącego wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8. Brak wniesienia wadium w wymaganym powyżej terminie, będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 9. Zwrot i zatrzymanie wadium następuje na zasadach i przy powstaniu okoliczności określonych w art. 46 Ustawy Pzp.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem niniejszego postępowania zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy PZP. (wg art. 22.ust.1 pkt 1 i pkt 4 Ustawy PZP). 2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie - charakteryzujące się wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (lub w okresie prowadzenia działalności jeżeli jest on krótszy niż ostatnie pięć lat) w co najmniej dwóch obiektach użyteczności publicznej niżej wymienione roboty budowlane głównie w branży instalacji elektrycznej oraz w branży budowlanej w zakresie uzupełniającym i towarzyszącym robotom elektrycznym, wymaganych dla zrealizowania zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym Przedmiot niniejszego Zamówienia, o wartości netto robót instalacji elektrycznych wewnętrznych oraz robót budowlanymi towarzyszących tym robotom elektrycznym, wynoszącej co najmniej 400.000,00 PLN (czterysta tysięcy złotych netto) w każdym z wymienionych obiektów. 3. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: musi dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń, 2) konstrukcyjno - budowlanej. 4. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: to jest musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 400.000,00 PLN. 5. Wykonawca winien złożyć w ofercie wszystkie wymagane przez Zamawiającego oświadczenia, informacje, dokumenty oraz opracowania szczegółowo opisane w rozdziale X niniejszej SIWZ. Oświadczenia i informacje winny być zawarte w formularzu oferty i załącznikach do oferty sporządzonych ściśle wg załączonych do niniejszej specyfikacji wzorów. 6. Przy ocenie spełniania warunków udziału, o których mowa w niniejszym rozdziale ust.3 do ust.5, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. 7. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Podstawę oceny stanowić będą informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach jak i same dokumenty lub oświadczenia wyszczególnione w rozdziale X niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił wyżej wymienione warunki. 8. Niespełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę w ofercie oświadczeń, dokumentów szczegółowo wymienionych i opisanych w ust. 3 niniejszego rozdziału SIWZ. 2. Oferta przedłożona przez Wykonawcę winna być sporządzona zgodnie z otrzymanym od Zamawiającego kompletem materiałów przetargowych i winna obejmować kompletny przedmiot zamówienia. 3. Oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia, które powinny być właściwie podpisane i opieczętowane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności: 1) Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany Formularz oferty - załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Pzp Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń właściwie podpisanych i opieczętowanych przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków uczestnictwa w przetargu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, wg treści załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ., b) Aktualny dokument rejestracyjny firmy Wykonawcy, tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - za aktualny będzie uważany dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert: - odpis z rejestru handlowego lub w przypadku zarejestrowania firmy Wykonawcy w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego kserokopia odpisu z KRS, - w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą oraz dotychczasowych spółek cywilnych zaświadczenie o wpisie każdego ze wspólników do ewidencji działalności gospodarczej, c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat bądź w przypadku, kiedy Wykonawca uzyskał na to przewidzianą prawem zgodę, właściwy dokument stwierdzający, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Za ważne będzie uznane zaświadczenie wystawione przez US nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatą składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne bądź w przypadku, kiedy Wykonawca uzyskał na to przewidzianą prawem zgodę, właściwy dokument stwierdzający, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Za ważne będzie uznane zaświadczenie wystawione przez ZUS nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie a także, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń: a) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (lub w okresie prowadzenia działalności jeśli jest on krótszy niż ostatnie pięć lat) robót budowlanych wszystkich branż wymaganych dla zrealizowania przedmiotu zamówienia (branże: instalacje elektryczne wewnętrzne i budowlana) sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Wykaz musi zawierać; A) nazwę zadania obiektu, w którym były wykonywane roboty, wraz z informacją o przeznaczeniu obiektu; B) opis - wyszczególnienie robót w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych wraz z robotami budowlanymi towarzyszącymi robotom instalacji elektrycznych, wykonywanych w wymienionych obiektach; C)wartość netto zrealizowanych w danym zadaniu obiekcie robót w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych wraz z wartością robot budowlanych towarzyszących tym robotom instalacji elektrycznych wewnętrznych, D) termin zakończenia realizacji wykonywanych w wymienionych obiektach robót. b) Dokumenty wystawione przez uprzednich Zamawiających potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku nr 4 zostały wykonane należycie. Przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawcę zamówienie zostało wykonane należycie powinny zawierać co najmniej: - wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu zrealizował zamówienie, którego dokumenty dotyczą; - wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie; - opinię podmiotu wskazanego powyżej stwierdzające, że zamówienie zostało wykonane należycie; - podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu, na rzecz którego było realizowane zamówienie, c) Wykaz Zespołu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Wykaz musi zawierać następujące informacje o wyżej wymienionych osobach: 1) Imię i nazwisko osoby, 2) przewidziane stanowisko przy realizacji zamówienia, 3) wykształcenie, 4) doświadczenie zawodowe, 5) uprawnienia budowlane, d) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy, osób zdolnych do wykonania zamówienia, wskazanych w Wykazie Zespołu osób, o którym mowa powyżej, w przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z potencjału osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia innych podmiotów. e) Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie odpowiednich uprawnień przez osoby wymienione w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ tj. uprawnienia budowlane osób wymienionych w Wykazie osób - zał. nr 5 do niniejszej SIWZ do kierowania robotami budowlanymi, w specjalnościach: 1)instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń, 2) konstrukcyjno - budowlanej. f) Aktualne Zaświadczenia dla osób wymienionych w zał. nr 5 o ich przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 4) W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w ofercie Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w kwocie niemniejszej niż 400.000,00 zł. 4. Wszystkie dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Podmioty występujące wspólnie winny złożyć oddzielnie przez każdy podmiot dokumenty wymagane dla Wykonawcy wyszczególnione w niniejszym rozdziale SIWZ . 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 2 lit b) i c), niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji, ani nie zgłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty, o których mowa w niniejszym ust. 6 powyżej podpkt 1)i 3), winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a dokumenty, o których mowa w niniejszym ust. 6 powyżej w podpkt 2) winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Zamawiający w celach porównawczych może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie poświadczonych kopii dokumentów. 9. Dokumenty napisane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 10. Stosownie do treści art.26 ust. 3 Ustawy Pzp Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale X ust. 3 niniejszej SIWZ, lub którzy nie złożyli pełnomocnictwa, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdziale X ust.3 niniejszej SIWZ zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 11. Zamawiający, działając w oparciu o przepisy art. 26 ust. 4 Ustawy Pzp zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców, do złożenia w wyznaczonym przez siebie terminie, wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale ust.3..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pbw.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, Al. F. Focha 39 - sekretariat..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, Al. F. Focha 39 - sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia Umowy ramowej. 4. Zamawiający nie przewiduje do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowania aukcji elektronicznej. 5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za szkody na osobach i rzeczach od czasu rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 6. W sprawach nie opisanych w niniejszych Dokumentach Przetargowych stosuje się przepisy Ustawy Pzp i inne odpowiednie przepisy prawa polskiego. 7. Zamawiający informuje, że wersja papierowa dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych z oryginalnymi podpisami i pieczęciami znajduje się u Zamawiającego oraz u Inwestora Zastępczego - INWESTPROJEKT Kraków, ul. Świętokrzyska 12, III piętro- pokój 315. 8. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość odpłatnego udostępnienia Wykonawcom wersji papierowej kompletu dokumentacji przetargowej (SIWZ, załączniki wraz z dokumentacją proj-koszt. i STWiORB) po uprzednim złożeniu pisemnego wniosku o udostępnienie dokumentacji. Przekazanie dokumentacji odbędzie się na podstawie treści art.42 ust.1 Ustawy Pzp..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.