eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblindostawa i montaż regałów przesuwnych - nr Zp/pn/6/2010

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-14

Dęblin: dostawa i montaż regałów przesuwnych - nr Zp/pn/6/2010
Numer ogłoszenia: 208482 - 2010; data zamieszczenia: 14.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 152550 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie, ul. Dywizjonu 303 12, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 551 71 00, faks 081 551 71 03.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż regałów przesuwnych - nr Zp/pn/6/2010.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu technicznego zabudowy pomieszczenia magazynowego regałami przesuwnymi, dostawa i montaż regałów przesuwnych; 2) regały przesuwne montowane będą w pomieszczeniu magazynowym nr 13 na parterze Biblioteki Głównej. Wymiary pomieszczenia do zabudowy - dł. 8 m, szer. 6,80 m wys. 3,50 m; 3) regały przesuwne (nowe, z uwzględnieniem aktualnych technologii, pierwszej kategorii, rok produkcji zgodny z rokiem realizacji dostawy) muszą spełniać wymagania jakościowe, potwierdzone przez producenta w systemie pełnego zapewnienia jakości i bezpieczeństwa, stosowanego podczas projektowania, produkcji, badań oraz końcowej kontroli wyrobów; 4) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do Formularza oferty zawartego w Dziale II niniejszej specyfikacji; 5) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji projekt techniczny regałów w terminie 7 dni od zawarcia umowy. Zamawiający pisemnie zaakceptuje przedstawiony projekt lub naniesie do niego zmiany w terminie 3 dni roboczych od jego otrzymania. W przypadku naniesienia zmian Wykonawca zobowiązany jest do ponownego przedstawienia projektu do akceptacji w terminie 3 dni roboczych od otrzymania pisemnej informacji o niniejszym. Z akceptacji projektu technicznego zostanie spisany protokół zawierający: nazwę zamawiającego i wykonawcy, datę odbioru projektu, stwierdzenie, że projekt został wykonany należycie i spełnia wszystkie wymogi wskazane w umowie oraz że żadna ze stron nie będzie zgłaszała wątpliwości, technicznych, co do projektu. Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał pomiarów we własnym zakresie w siedzibie Zamawiającego w celu złożenia projektu technicznego maksymalnie wykorzystującego przestrzeń magazynową z zachowaniem wszelkich obowiązujących norm. 6) Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy (wszystkie elementy zaprojektowanych, wykonanych i zainstalowanych regałów) objęty będzie 5 letnią gwarancją licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przez Zamawiającego; 7) całość konstrukcji, zarówno regałów jak i torów jezdnych musi zapewniać stabilność i pełne bezpieczeństwo pracy; 8) Wykonawca wraz z dostawą regałów musi przedstawić następujące dokumenty: a) certyfikat uprawniający do oznaczenia produktu znakiem bezpieczeństwa, b) załączenie świadectwa bezpieczeństwa pracy na oferowane regały, c) załączenie atestu klasyfikacji ogniowej w zakresie niepalności oferowanych regałów, d) załączenie atestu higienicznego na oferowane regały, e) oświadczenie producenta , co do zgodności produktu z polskimi normami; 9) główny przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39131100-0 - regały przesuwne, 51620000-4 - usługi instalowania urządzeń biurowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00-0, 51.62.00.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE ROL-MOT Sp. z o.o., ul. Czachowskiego 29, 27-310 Ciepielów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83606,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 52338,00

  • Oferta z najniższą ceną: 52338,00 / Oferta z najwyższą ceną: 79409,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.