To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-02
Słupsk: Dostawa artykułów gospodarczych oraz środków czystości
Numer ogłoszenia: 208491 - 2014; data zamieszczenia: 02.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 168481 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku, ul. Profesora Lotha 26, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8460620, 8460621, faks 59 8460621.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów gospodarczych oraz środków czystości.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów gospodarczych (żyletek, baterii, pielucho majtek, worków foliowych, naczyń, papieru i ręczników toaletowych, smoczków) oraz środków czystości i chemicznych (sól tabletkowa) . Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24000000-4 Produkty chemiczne 39800000-0 Środki czyszczące i polerujące 33760000-5 Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 39220000-0 Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 39.80.00.00-0, 33.76.00.00-5, 39.22.00.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: część nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H. BORTEX Sylwester Borkowski, ul. Sportowa 1, 84-240 Reda, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14355,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12650,37
Oferta z najniższą ceną: 12650,37 / Oferta z najwyższą ceną: 21580,49
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: część nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AKUBAT SYSTEM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
AKUBAT SYSTEM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Akubat System H. Kurowiak P. Rutkowski Spółka Jawna, ul. Rawicka 9, 60-113 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18343,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17485,19
Oferta z najniższą ceną: 17485,19 / Oferta z najwyższą ceną: 24510,46
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: część nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FARMPOL Sp. z o.o., ul. Nowatorów 8, 80-298 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69404,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 83209,50
Oferta z najniższą ceną: 83209,50 / Oferta z najwyższą ceną: 83209,50
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: część nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Wytwórczo - Usługowa MEDILAB Sp. z o.o., ul. Niedźwiedzia 60, 15-531 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8850,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7601,40
Oferta z najniższą ceną: 7601,40 / Oferta z najwyższą ceną: 7601,40
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: część nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA ESKOT KOTOWICZ-SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA ESKOT KOTOWICZ-SPÓŁKA JAWNA
- Firma Handlowa ESKOT Kotowicz Spółka Jawna, ul. Stróża Rybna 6, 30-714 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19280,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23930,88
Oferta z najniższą ceną: 23930,88 / Oferta z najwyższą ceną: 23930,88
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: część nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FARMPOL Sp. z o.o., ul. Nowatorów 8, 80-298 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19474,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15824,57
Oferta z najniższą ceną: 15824,57 / Oferta z najwyższą ceną: 27046,59
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: część nr 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FARMPOL Sp. z o.o., ul. Nowatorów 8, 80-298 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21043,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17109,50
Oferta z najniższą ceną: 17109,50 / Oferta z najwyższą ceną: 19397,35
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: częśćnr 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INDUCO Sławomir Braun, ul. Morska 10, 76-032 Unieście, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14514,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21483,18
Oferta z najniższą ceną: 21483,18 / Oferta z najwyższą ceną: 27232,20
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: część nr 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Lubmedical Sp. z o.o. Sp.k., ul. Lucyny Herc 58, 20-328 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41620,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16372,80
Oferta z najniższą ceną: 16372,80 / Oferta z najwyższą ceną: 17949,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Przeglądy i naprawy aparatury do hemodializy i terapii nerkozastępczej - 41/TP/2025
- Dostawa wyrobów medycznych - 37/TP/2025
- Dostawa akcesoriów okulistycznych jednorazowego użytku - 40-TP-2025
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 w formule zaprojektuj i wybuduj oraz wykonanie dokumentacji projektowej na zagospodarowanie terenu sportowego w Siemianicach
- Dostawa, w formie leasingu operacyjnego, fabrycznie nowego samochodu osobowego
- PODN.ZP.321.9.2025 przygotowanie i dostarczenie posiłków w formie grilla dla 500 uczestników Festynu edukacyjnego
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy środków czystości na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w roku 2025
- Sukcesywna dostawa środków czystości
- Zakup i dostawa drobnego sprzętu gastronomicznego dla 26 WOG oraz sprzętu AGD
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym na dostawę papieru toaletowego
- Dostawa środków czystości
więcej: Produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.