Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-30
Zakopane: Częciowa wymiana okien w budynku szkolnym.
Numer ogłoszenia: 208498 - 2007; data zamieszczenia: 30.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Plastycznych, ul. Kościeliska 35, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2012463, fax 018 2012463.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Częciowa wymiana okien w budynku szkolnym..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej drewnianej zespolonej w obietcie uzyteczności publicznej na stolarkę z kształtownika wysokoudarowego PCV o pow.ponad 2.0 m2 oszklonej szkłem jednokomorowym o wspólczynniku K=1,1 z wykonaniem koniecznych do wykonania prac naprawczych (tynkarskich oraz blacharskich) wynikajacych z przeprowadzonych robót w budynku murowanym bez uwzględnienia robót malarskich.Strona frontowa okna - drewnopodobna, strona wewnętrzna okna biała.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności , niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia. Kryteria wyboru oferty najkorzysteniejszej: cena ryczałtowa brutto za całość usługi 100%.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Podpisane oświadczenie stanowiące załączniki do specyfikacji, wypełniony druk ofertowy, wykaz osoób i podmiotów które będą wykonywały zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonaia przez nich czynności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp-kenar.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Skół Plastycznych w Zakopanem ul. Kościeliska 35 w godzinach 9:00 do 13:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2007 godzina 13:00, miejsce: Zespól Szkól Plastycznych z Zakopanem ul. Kościeliska 35 Sekretariat Szkoły.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- dostawa skuterów śnieżnych na potrzeby GOPR
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności : pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, warzywa, owoce i mrożonki na potrzeby szpitala
- Wyposażenie stacji bazowej programu Zintegrowanego Monitoringu Środowiska Przyrodniczego (ZMŚP) - PONOWIONE
- Świadczenie usługi polegającej na udostępnianiu Zamawiającemu - na okres obowiązywania umowy - oprogramowania komputerowego do prowadzenia wielokanałowej sprzedaży biletów wstępu
- Dostawa Zestawu umożliwiającego przezskórne, przeznasadowe uzupełnienie ubytku masy kostnej trzonu kręgowego w przypadkach nowotworów i naczyniaków, Zestawu umożliwiającego przezskórne,
- dostawa samochodu typu SUV na potrzeby GOPR
więcej: przetargi w Zakopanem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.