Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-13
Wędrzyn: wykonanie usługi sanitarnej polegającej na dostarczeniu, obsłudze i pozostawieniu do używania na czas trwania zlecenia kontenerów sanitarnych
Numer ogłoszenia: 208502 - 2015; data zamieszczenia: 13.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn , 69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 7556236, faks 95 7556222.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www45wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usługi sanitarnej polegającej na dostarczeniu, obsłudze i pozostawieniu do używania na czas trwania zlecenia kontenerów sanitarnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi sanitarnej polegającej na dostarczeniu, obsłudze i pozostawieniu do używania na czas trwania zlecenia kontenerów sanitarnych w ilości 16 szt. w kompleksach wojskowych administrowanych przez JW nr 5701 w miejscowości Wędrzyn, zgodnie z pkt. 2; 3 i 4. Przedmiot zamówienia obejmuje dwie lokalizacje w Wędrzynie tj. Obozowisko nr 4 oraz Obozowisko nr 1, oraz w miejscowości Skwierzyna zgodnie z pkt. 5. 2. Lokalizacja: Wędrzyn - Obozowisko nr 4 2.1.Dostarczenie, obsługa i pozostawienie do używania kontenerów sanitarnych wyposażonych w umywalki w ilości 12 szt. zasilanych w ciepłą wodę z wbudowanych ogrzewczy pojemnościowych oraz posiadających ogrzewanie, 2.2. Okres wynajmu : od 31.08.2015r. do 25.09.2015r. (4 tyg.) 2.3. Ilość kontenerów : - 1 sztuka. 3. Lokalizacja: Wędrzyn - Obozowisko nr 4 3.1.Dostarczenie, obsługa i pozostawienie do używania kontenerów sanitarnych wyposażonych w prysznice w ilości 5 kabin i umywalki w ilości 5 szt. zasilanych w ciepłą wodę z wbudowanych ogrzewczy pojemnościowych oraz posiadających ogrzewanie, 3.2. Okres wynajmu : od 16.11.2015r. do 28.11.2015r. (2 tyg.) 3.3. Ilość kontenerów : - 10 sztuk. 4. Lokalizacja: Wędrzyn - Obozowisko nr 1 4.1. Dostarczenie, obsługa i pozostawienie do używania kontenerów sanitarnych wyposażonych w prysznice w ilości 5 kabin i umywalki w ilości 5 szt. zasilanych w ciepłą wodę z wbudowanych ogrzewaczy pojemnościowych oraz posiadających ogrzewanie wraz ze zbiornikami na wodę do zasilania kontenerów oraz wyposażone w zbiorniki na nieczystości płynne. 4.2. Okres wynajmu : od 13.09.2015r. do 25.09.2015r. (2 tyg.) 4.3. Ilość kontenerów : 3 sztuki. 5. Lokalizacja: Skwierzyna - Centrum zawodów 5.1. Dostarczenie, obsługa i pozostawienie do użytkowania kontenerów sanitarnych wyposażonych w prysznice w ilości 5 kabin i umywalki w ilości 5 szt. zasilanych w ciepłą wodę z wbudowanych ogrzewaczy pojemnościowych oraz posiadających ogrzewanie wraz ze zbiornikami na wodę do zasilania kontenerów oraz wyposażone w zbiorniki na nieczystości płynne. 5.2. Okres wynajmu : od 08.09.2015r. do 10.09.2015r. (1 tydz.) 5.3. Ilość kontenerów : 2 sztuki. ( 1 tydz.) 6. Warunki techniczne : 6.1. Zasilanie w wodę (Obozowisko nr 4) : Pobór wody z punktu (hydrantu) wskazanego przez zamawiającego w miejscu ustawienia kontenerów. Osprzęt (przewody zasilające, kształtki, złączki itp.) i podłączenie zabezpiecza wykonawca. Woda udostępniona będzie przez Zamawiającego nieodpłatnie. 6.1.1. Zasilanie w wodę (Obozowisko nr 1 oraz Centrum zawodów) : Wykonawca wyposaży kontenery w zbiorniki na wodę do zasilania kontenerów. Dostawy wody niezbędnej do funkcjonowania kontenerów Wykonawca zabezpiecza swoim sprzętem w sposób i w ilości gwarantującej nieprzerwane korzystanie z kontenerów. Pobór wody nieodpłatnie z punktu wskazanego przez Zamawiającego w odległości do 5 km od miejsca ustawienia kontenerów z Obozowiska nr 2 lub Obozowiska nr 4. Ustalić z SOI ewentualne miejsce poboru, uwzględniając procedury przepustowe. 6.2.Odbiór ścieków (Obozowisko nr 4): Wykonawca podłączy kontenery do istniejącej sieci kanalizacyjnej zamawiającego za pośrednictwem studzienki kanalizacyjnej w miejscu ustawienia kontenerów. Osprzęt (rury, kształtki, złączki itp.) i podłączenie zabezpiecza wykonawca. Zrzut ścieków z kontenerów odbywać się będzie nieodpłatnie. 6.2.1. Odbiór ścieków (Obozowisko nr 1 oraz Centrum zawodów): Wykonawca wyposaży kontenery w zbiorniki na nieczystości płynne gwarantujące nieprzerwane korzystanie z kontenerów. Opróżnianie zbiorników, koszt wywozu nieczystości i ich utylizacja należy do Wykonawcy. 6.3. Zasilanie w energię elektryczną : Zasilane kontenerów Wykonawca zabezpiecza w swoim zakresie w sposób gwarantujący nieprzerwane korzystanie z kontenerów. Podłączenie i kable zasilające kontenery zabezpiecza Wykonawca. Zamawiający nie udostępni przyłącza energii elektrycznej. 6.4.Kontenery powinny sprawne, być wyposażone w instalację elektryczną hermetyczną wyposażoną wyłączniki różnicowoprądowe i posiadać aktualne badania szybkiego samoczynnego wyłączania zasilania urządzeń elektroenergetycznych oraz rezystancji izolacji. 6.5. Dostarczone kontenery muszą być sprawne technicznie, czyste i posiadać estetyczny wygląd wewnątrz i na zewnątrz. 6.6. W cenie wynajmu kontenerów winny być zawarte koszty : 6.6.1. Dostarczenia kontenerów do m. Wędrzyn i m. Skwierzyna w miejsce ich eksploatacji i odbiór po zakończeniu udostępnienia. 6.6.2. Rozładunku i ustawienia w miejscu wskazanym oraz załadunek po zakończeniu udostępnienia. 6.6.3. Podłączeniu kontenerów przez personel wykonawcy do źródeł energii elektrycznej, zimnej wody i kanalizacji, zbiornika wody, zbiornika na nieczystości oraz odłączenie po zakończeniu wynajmu. 6.7. Wykonawca zapewni prawidłowa eksploatację i użytkowanie urządzeń w przypadku wystąpienia ujemnych temperatur zewnętrznych. 7. Obsługa kontenerów: 7.1.Personel serwisowy zobowiązany jest do obsługi kontenerów i urządzeń towarzyszących, w tym sprzątanie kontenerów 4 raz w ciągu doby, wg grafiku ustalonego z bezpośrednim użytkownikiem. 7.2.Sprzątanie kontenerów odbywa się wewnątrz i na zewnątrz w promieniu 1, 5 m od płaszczyzn zewnętrznych przy każdej obsłudze. 7.3.Mycie i dezynfekcję kontenerów wewnątrz środkami posiadającymi atest dopuszczający do stosowania na terytorium Polski. 7.4.Nieprzerwalne, efektywne zapewnienie czasu pracy urządzeń prysznicowo-umywalkowych oraz utrzymanie temperatury wody przeznaczonej do kąpieli/mycia min. 500C przez 8 godzin na dobę. 7.5.Wykonawca zapewni bezpośredniemu użytkownikowi dostęp do kontenerów również poza godzinami dostarczania wody ciepłej. 7.6.Usunięcie i utylizacja wszelkich zanieczyszczeń wynikających z przeprowadzonych obsług. 7.7.Uzupełnianie mydła w dozownikach. 7.8.Bezpieczne, zgodne z obowiązującymi przepisami magazynowanie paliwa niezbędnego do pracy urządzeń. 8. Wyposażenie kontenerów : 8.1. Kabiny prysznicowe. 8.2. Umywalki. 8.3. Wieszaki na ubranie. 8.4. Lustro nad każda umywalką. 8.5. Dozowniki na mydło w płynie przy każdej umywalce. 8.6. Kosz na śmieci 8.7. Przeciwpoślizgowa podłoga. 8.8.Instalacja elektryczna wyposażona w przeciwporażeniowe wyłączniki różnicowo- prądowe. 8.9. Hermetyczne oświetlenie wewnętrzne. 8.10. Grzejnik zapewniający temperaturę wewnętrzną min.25°C. 8.11. Instrukcja obsługi i użytkowania łaźni/umywalni kontenerowej. 8.12. Kontenery powinny posiadać aktualne badania na: 8.12.1.pomiar szybkiego samoczynnego wyłączania zasilania urządzeń elektroenergetycznych, 8.12.2.Pomiar rezystancji izolacji, 9. Dokumentowanie i odbiór usługi : 9.1. Dokumentacja którą będzie prowadził wykonawca : 9.1.1.Protokólarne przekazanie kontenerów sanitarnych w bezpośrednie użytkowanie (wyznaczonej osobie przez użytkownika). 9.1.2.Protokólarne przyjęcie urządzeń sanitarnych po zakończeniu użytkowania. 9.1.3.Uzgodnienie z bezpośrednim użytkownikiem i sporządzenie Harmonogramu dostawy ciepłej wody (8 godzin/dobę) oraz obsługi (sprzątania) kontenerów i przedłożenie ich do zatwierdzenia Kierownikowi SOI Wędrzyn i SOI Skwierzyna. 9.1.4.Sporządzanie i prowadzenie na bieżąco rejestru oraz uzyskiwanie potwierdzeń bezpośredniego użytkownika wykonania czynności obsługowych w kontenerach. 9.2. Odbiór usługi : 9.2.1.Odbiór usługi nastąpi na podstawie Protokołu odbioru usługi sporządzonego przez SOI Wędrzyn i SOI Skwierzyna z udziałem przedstawiciela wykonawcy po zakończeniu poszczególnych okresów trwania zlecenia. 9.2.2.Protokół odbioru usługi sporządzony zostanie w oparciu kontrole zamawiającego w trakcie realizacji usługi o dokumentację wymienioną w pkt. 8.1. prowadzoną przez wykonawcę 9.3. Zamawiający traktuje cały przedmiot zamówienia jako jedno zadanie. 9.3.1.Usługa świadczona na Obozowisku nr 4, stanowi 80% szacowanej wartości zamówienia, nie obejmuje czynności związanych z opróżnianiem szam. 9.3.2.Powyższe wykonawca winien uwzględnić przy ustalaniu stawki VAT do wykonanej usługi..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 3 do SIWZ) oraz kopię Decyzji zezwalającej na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych wydanej przez Burmistrza Miasta i Gminy Sulęcin i Skwierzyny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 3 do SIWZ);
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada niezbędny potencjał techniczny do wykonywania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 3 do SIWZ);
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada osoby zdolne do wykonywania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 3 do SIWZ);
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 3 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy oraz Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru zamieszczonego w niniejszej SIWZ - Załącznik nr 1 i Załącznik nr 2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - posiadanie certyfikatu ISO 9001 w zakresie przedmiotu zamówienia - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.45wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie; 69-211 Wędrzyn, bud. 33 pokój nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2015 godzina 08:45, miejsce: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie; 69-211 Wędrzyn, bud. 33 Kancelaria Jawna II - piętro pokój 211..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe utrzymanie obiektów rekreacyjno-sportowych oraz wybiegów dla psów zlokalizowanych w Bydgoszczy na terenach gminnych
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Rzepin
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni na terenach zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Brzegu"
- Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Krotoszyna w 2025 r.
- Utrzymanie zieleni niskiej i czystości w obrębie Rejonu I w Nysie
- Utrzymanie czystości na podwórkach gminnych w Nysie
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.