eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wędrzynwykonanie usługi sanitarnej polegającej na dostarczeniu, obsłudze i pozostawieniu do używania na czas trwania zlecenia kontenerów sanitarnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-13

Wędrzyn: wykonanie usługi sanitarnej polegającej na dostarczeniu, obsłudze i pozostawieniu do używania na czas trwania zlecenia kontenerów sanitarnych
Numer ogłoszenia: 208502 - 2015; data zamieszczenia: 13.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn , 69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 7556236, faks 95 7556222.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www45wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usługi sanitarnej polegającej na dostarczeniu, obsłudze i pozostawieniu do używania na czas trwania zlecenia kontenerów sanitarnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi sanitarnej polegającej na dostarczeniu, obsłudze i pozostawieniu do używania na czas trwania zlecenia kontenerów sanitarnych w ilości 16 szt. w kompleksach wojskowych administrowanych przez JW nr 5701 w miejscowości Wędrzyn, zgodnie z pkt. 2; 3 i 4. Przedmiot zamówienia obejmuje dwie lokalizacje w Wędrzynie tj. Obozowisko nr 4 oraz Obozowisko nr 1, oraz w miejscowości Skwierzyna zgodnie z pkt. 5. 2. Lokalizacja: Wędrzyn - Obozowisko nr 4 2.1.Dostarczenie, obsługa i pozostawienie do używania kontenerów sanitarnych wyposażonych w umywalki w ilości 12 szt. zasilanych w ciepłą wodę z wbudowanych ogrzewczy pojemnościowych oraz posiadających ogrzewanie, 2.2. Okres wynajmu : od 31.08.2015r. do 25.09.2015r. (4 tyg.) 2.3. Ilość kontenerów : - 1 sztuka. 3. Lokalizacja: Wędrzyn - Obozowisko nr 4 3.1.Dostarczenie, obsługa i pozostawienie do używania kontenerów sanitarnych wyposażonych w prysznice w ilości 5 kabin i umywalki w ilości 5 szt. zasilanych w ciepłą wodę z wbudowanych ogrzewczy pojemnościowych oraz posiadających ogrzewanie, 3.2. Okres wynajmu : od 16.11.2015r. do 28.11.2015r. (2 tyg.) 3.3. Ilość kontenerów : - 10 sztuk. 4. Lokalizacja: Wędrzyn - Obozowisko nr 1 4.1. Dostarczenie, obsługa i pozostawienie do używania kontenerów sanitarnych wyposażonych w prysznice w ilości 5 kabin i umywalki w ilości 5 szt. zasilanych w ciepłą wodę z wbudowanych ogrzewaczy pojemnościowych oraz posiadających ogrzewanie wraz ze zbiornikami na wodę do zasilania kontenerów oraz wyposażone w zbiorniki na nieczystości płynne. 4.2. Okres wynajmu : od 13.09.2015r. do 25.09.2015r. (2 tyg.) 4.3. Ilość kontenerów : 3 sztuki. 5. Lokalizacja: Skwierzyna - Centrum zawodów 5.1. Dostarczenie, obsługa i pozostawienie do użytkowania kontenerów sanitarnych wyposażonych w prysznice w ilości 5 kabin i umywalki w ilości 5 szt. zasilanych w ciepłą wodę z wbudowanych ogrzewaczy pojemnościowych oraz posiadających ogrzewanie wraz ze zbiornikami na wodę do zasilania kontenerów oraz wyposażone w zbiorniki na nieczystości płynne. 5.2. Okres wynajmu : od 08.09.2015r. do 10.09.2015r. (1 tydz.) 5.3. Ilość kontenerów : 2 sztuki. ( 1 tydz.) 6. Warunki techniczne : 6.1. Zasilanie w wodę (Obozowisko nr 4) : Pobór wody z punktu (hydrantu) wskazanego przez zamawiającego w miejscu ustawienia kontenerów. Osprzęt (przewody zasilające, kształtki, złączki itp.) i podłączenie zabezpiecza wykonawca. Woda udostępniona będzie przez Zamawiającego nieodpłatnie. 6.1.1. Zasilanie w wodę (Obozowisko nr 1 oraz Centrum zawodów) : Wykonawca wyposaży kontenery w zbiorniki na wodę do zasilania kontenerów. Dostawy wody niezbędnej do funkcjonowania kontenerów Wykonawca zabezpiecza swoim sprzętem w sposób i w ilości gwarantującej nieprzerwane korzystanie z kontenerów. Pobór wody nieodpłatnie z punktu wskazanego przez Zamawiającego w odległości do 5 km od miejsca ustawienia kontenerów z Obozowiska nr 2 lub Obozowiska nr 4. Ustalić z SOI ewentualne miejsce poboru, uwzględniając procedury przepustowe. 6.2.Odbiór ścieków (Obozowisko nr 4): Wykonawca podłączy kontenery do istniejącej sieci kanalizacyjnej zamawiającego za pośrednictwem studzienki kanalizacyjnej w miejscu ustawienia kontenerów. Osprzęt (rury, kształtki, złączki itp.) i podłączenie zabezpiecza wykonawca. Zrzut ścieków z kontenerów odbywać się będzie nieodpłatnie. 6.2.1. Odbiór ścieków (Obozowisko nr 1 oraz Centrum zawodów): Wykonawca wyposaży kontenery w zbiorniki na nieczystości płynne gwarantujące nieprzerwane korzystanie z kontenerów. Opróżnianie zbiorników, koszt wywozu nieczystości i ich utylizacja należy do Wykonawcy. 6.3. Zasilanie w energię elektryczną : Zasilane kontenerów Wykonawca zabezpiecza w swoim zakresie w sposób gwarantujący nieprzerwane korzystanie z kontenerów. Podłączenie i kable zasilające kontenery zabezpiecza Wykonawca. Zamawiający nie udostępni przyłącza energii elektrycznej. 6.4.Kontenery powinny sprawne, być wyposażone w instalację elektryczną hermetyczną wyposażoną wyłączniki różnicowoprądowe i posiadać aktualne badania szybkiego samoczynnego wyłączania zasilania urządzeń elektroenergetycznych oraz rezystancji izolacji. 6.5. Dostarczone kontenery muszą być sprawne technicznie, czyste i posiadać estetyczny wygląd wewnątrz i na zewnątrz. 6.6. W cenie wynajmu kontenerów winny być zawarte koszty : 6.6.1. Dostarczenia kontenerów do m. Wędrzyn i m. Skwierzyna w miejsce ich eksploatacji i odbiór po zakończeniu udostępnienia. 6.6.2. Rozładunku i ustawienia w miejscu wskazanym oraz załadunek po zakończeniu udostępnienia. 6.6.3. Podłączeniu kontenerów przez personel wykonawcy do źródeł energii elektrycznej, zimnej wody i kanalizacji, zbiornika wody, zbiornika na nieczystości oraz odłączenie po zakończeniu wynajmu. 6.7. Wykonawca zapewni prawidłowa eksploatację i użytkowanie urządzeń w przypadku wystąpienia ujemnych temperatur zewnętrznych. 7. Obsługa kontenerów: 7.1.Personel serwisowy zobowiązany jest do obsługi kontenerów i urządzeń towarzyszących, w tym sprzątanie kontenerów 4 raz w ciągu doby, wg grafiku ustalonego z bezpośrednim użytkownikiem. 7.2.Sprzątanie kontenerów odbywa się wewnątrz i na zewnątrz w promieniu 1, 5 m od płaszczyzn zewnętrznych przy każdej obsłudze. 7.3.Mycie i dezynfekcję kontenerów wewnątrz środkami posiadającymi atest dopuszczający do stosowania na terytorium Polski. 7.4.Nieprzerwalne, efektywne zapewnienie czasu pracy urządzeń prysznicowo-umywalkowych oraz utrzymanie temperatury wody przeznaczonej do kąpieli/mycia min. 500C przez 8 godzin na dobę. 7.5.Wykonawca zapewni bezpośredniemu użytkownikowi dostęp do kontenerów również poza godzinami dostarczania wody ciepłej. 7.6.Usunięcie i utylizacja wszelkich zanieczyszczeń wynikających z przeprowadzonych obsług. 7.7.Uzupełnianie mydła w dozownikach. 7.8.Bezpieczne, zgodne z obowiązującymi przepisami magazynowanie paliwa niezbędnego do pracy urządzeń. 8. Wyposażenie kontenerów : 8.1. Kabiny prysznicowe. 8.2. Umywalki. 8.3. Wieszaki na ubranie. 8.4. Lustro nad każda umywalką. 8.5. Dozowniki na mydło w płynie przy każdej umywalce. 8.6. Kosz na śmieci 8.7. Przeciwpoślizgowa podłoga. 8.8.Instalacja elektryczna wyposażona w przeciwporażeniowe wyłączniki różnicowo- prądowe. 8.9. Hermetyczne oświetlenie wewnętrzne. 8.10. Grzejnik zapewniający temperaturę wewnętrzną min.25°C. 8.11. Instrukcja obsługi i użytkowania łaźni/umywalni kontenerowej. 8.12. Kontenery powinny posiadać aktualne badania na: 8.12.1.pomiar szybkiego samoczynnego wyłączania zasilania urządzeń elektroenergetycznych, 8.12.2.Pomiar rezystancji izolacji, 9. Dokumentowanie i odbiór usługi : 9.1. Dokumentacja którą będzie prowadził wykonawca : 9.1.1.Protokólarne przekazanie kontenerów sanitarnych w bezpośrednie użytkowanie (wyznaczonej osobie przez użytkownika). 9.1.2.Protokólarne przyjęcie urządzeń sanitarnych po zakończeniu użytkowania. 9.1.3.Uzgodnienie z bezpośrednim użytkownikiem i sporządzenie Harmonogramu dostawy ciepłej wody (8 godzin/dobę) oraz obsługi (sprzątania) kontenerów i przedłożenie ich do zatwierdzenia Kierownikowi SOI Wędrzyn i SOI Skwierzyna. 9.1.4.Sporządzanie i prowadzenie na bieżąco rejestru oraz uzyskiwanie potwierdzeń bezpośredniego użytkownika wykonania czynności obsługowych w kontenerach. 9.2. Odbiór usługi : 9.2.1.Odbiór usługi nastąpi na podstawie Protokołu odbioru usługi sporządzonego przez SOI Wędrzyn i SOI Skwierzyna z udziałem przedstawiciela wykonawcy po zakończeniu poszczególnych okresów trwania zlecenia. 9.2.2.Protokół odbioru usługi sporządzony zostanie w oparciu kontrole zamawiającego w trakcie realizacji usługi o dokumentację wymienioną w pkt. 8.1. prowadzoną przez wykonawcę 9.3. Zamawiający traktuje cały przedmiot zamówienia jako jedno zadanie. 9.3.1.Usługa świadczona na Obozowisku nr 4, stanowi 80% szacowanej wartości zamówienia, nie obejmuje czynności związanych z opróżnianiem szam. 9.3.2.Powyższe wykonawca winien uwzględnić przy ustalaniu stawki VAT do wykonanej usługi..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 3 do SIWZ) oraz kopię Decyzji zezwalającej na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych wydanej przez Burmistrza Miasta i Gminy Sulęcin i Skwierzyny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 3 do SIWZ);

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada niezbędny potencjał techniczny do wykonywania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 3 do SIWZ);

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada osoby zdolne do wykonywania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 3 do SIWZ);

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 3 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy oraz Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru zamieszczonego w niniejszej SIWZ - Załącznik nr 1 i Załącznik nr 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - posiadanie certyfikatu ISO 9001 w zakresie przedmiotu zamówienia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.45wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie; 69-211 Wędrzyn, bud. 33 pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2015 godzina 08:45, miejsce: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie; 69-211 Wędrzyn, bud. 33 Kancelaria Jawna II - piętro pokój 211..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.