Ogłoszenie z dnia 2007-10-30
Strzelin: Dkw-220-06-07-ZP
Numer ogłoszenia: 208516 - 2007; data zamieszczenia: 30.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, ul. Ząbkowicka 68, 57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie, tel. 071 3927500, fax 071 3927507.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dkw-220-06-07-ZP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy sukcesywne do Zakładu Karnego w Strzelinie następujących artykułów spożywczych odrębnie dla każdego zadania: Zadanie I zamówienia w grupie 152 CPV: l.p. Nazwa ilość* Kod CPV 1 Konserwa paprykarz szczeciński (od 250g do300g) 4.000 kg 15240000-2 2 Konserwa szprot w sosie pomidorowym (od 150g do200g) 1.500 kg 15240000-2 3 Konserwa śledź w sosie pomidorowym (od 150g do200g) 1.500 kg 15240000-2 4 Filet śledziowy Matias- solony 3 000 kg 15241200-1 5 Płat śledziowy - mrożony 2.500 kg 15221000-3 6 Makrela wędzona 1.500 kg 15241500-4 7 Mintaj tusza- mrożony 3.000 kg 15221000-3 *Ilość szacunkowa Zadanie II zamówienia w grupie 153 CPV: l.p. Nazwa ilość* Kod CPV 1 Groch łuskany połówki 2.400 kg 15331133-8 2 Fasola Jaś średni 2.400 kg 15331130-7 3 Groszek konserwowy 2.000 kg 15331400-1 4 Fasolka konserwowa 2.000 kg 15331400-1 5 Szczaw konserwowy mielony 900 kg 15331400-1 6 Marmolada wieloowocowa twarda 2.000 kg 15332230-5 7 Dżem wieloowocowy twardy 2.000 kg 15332290-3 8 Powidła wieloowocowe twarde 2.000 kg 15332290-3 9 Koncentrat pomidorowy 30% 3.000 kg 15331425-2 * Ilość szacunkowa Zadanie III zamówienia w grupie 154 CPV: l.p. Nazwa ilość* Kod CPV 1 Margaryna mleczna -kostka 250g 13.000 kg 15431200-0 2 Olej roślinny spożywczy rafinowany 1.800 litrów 15411100-3 *Ilość szacunkowa
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - (Dz.U.04.19.177 ze zmianami), Spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów. Jedynym kryterium stosowanym do oceny oferty jest wartość brutto zadania przedmiotu zamówienia. wartość brutto zadania zamówienia - 100%
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr3 do SIWZ) o następującej treści: - posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - (Dz.U.04.19.177 ze zmianami), 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Poprawnie wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - (załącznik nr1 do SIWZ). Brak jednego lub więcej dokumentów spowoduje odrzucenie oferty. W formularzu ofertowym wykonawca akceptuję warunki umowy na realizację zamówienia, przedstawione we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) dołączonym do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny 57-100 Strzelin ul. Ząbkowicka 68 REGON - 000 835 450 NIP - 914-12-62-497.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Oferty pod rygorem nieważności składa się w formie pisemnej w Sekretariacie Zakładu Karnego w Strzelinie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z STRZELINA
- Przebudowa drogi gminnej - ulica Kaczerki w miejscowości Kuropatnik - etap I
- Budowa przedszkola miejskiego w Strzelinie wraz z infrastrukturą towarzyszącą
więcej: przetargi w Strzelinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywne dostawy produktów żywnościowych - mrożonki
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Przedszkoli Nr 4 w Białymstoku
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 25 "Kubuś Puchatek" w Słupsku.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 4 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 29 w Chorzowie, ul. Siemianowicka 61 - I/2024
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2024 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.