To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-14
Warszawa: Dostawę tuszy, tonerów oraz innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy-Dzielnicy Praga Południe w Warszawie, ul. Grochowska 274.
Numer ogłoszenia: 208554 - 2010; data zamieszczenia: 14.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143755 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 33 80 717, faks 22 33 80 767.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę tuszy, tonerów oraz innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy-Dzielnicy Praga Południe w Warszawie, ul. Grochowska 274..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tuszy, tonerów oraz innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy-Dzielnicy Praga Południe w Warszawie, ul. Grochowska 274. 2. Dopuszcza się składanie ofert dotyczących wyłącznie produktów w całości nowych, wykonanych z części składowych, elementów nowych, nieużywanych, nieregenerowanych. Koszt ewentualnych napraw sprzętu (drukarki, kserokopiarki, itp.) wynikłe z winy dostarczonych materiałów eksploatacyjnych pokrywa wykonawca w całości na podstawie refaktury i opinii autoryzowanego serwisu producenta sprzętu stwierdzającej, że naprawa wynikła z winy danego materiału eksploatacyjnego. Przez koszt naprawy rozumie się koszt transportu, materiału eksploatacyjnego i naprawy. Jeżeli czas naprawy będzie dłuższy niż 3 dni robocze wykonawca dostarczy na swój koszt sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych od zabranego do naprawy. Zamawiający, w przypadku niedostarczenia przez wykonawcę sprzętu zastępczego w terminie, ma prawo wypożyczyć sprzęt zastępczy wg swego uznania i kosztami obciążyć Wykonawcę. 3. Liczba zamawianych sztuk w danym asortymencie materiałów eksploatacyjnych może ulec zmianie wg wskazań Zamawiającego. Ewentualne zmiany nie mogą spowodować podwyższenia ceny jednostkowej podanej w formularzu cenowym lub ceny całkowitej podanej w ofercie. 4. Tonery,tusze do drukarek,kserokopiarek powinny być oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi, czyli pochodzić od producenta danego sprzętu lub równoważnymi. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazano markę, patent, znak towarowy lub pochodzenie materiałów, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych. Za równoważne materiały zamawiający uznaje produkty, których parametry: 1) wydajność kaset z tonerem mierzona zgodnie z normą ISO/IEC 19752 lub równoważną nie jest mniejsza niż kaset oryginalnych. 2) kolor barwnika mierzony zgodnie z paletą kolorów RAL z tolerancją 5% w stosunku do materiałów oryginalnych firmowanych przez producenta sprzętu. Zamawiający na potwierdzenie, że oferowane produkty odpowiadają jego wymaganiom, żąda dołączenia: - wyników testów jakościowych i wydajnościowych potwierdzających zgodność produktu ze standardem ISO/IEC 19752 dla tonerów do monochromatycznych drukarek laserowych, - wyników testów jakościowych i wydajnościowych potwierdzających zgodność produktu ze standardem ISO/IEC 24711 dla wkładów atramentowych (tuszy), - wyników testów jakościowych i wydajnościowych potwierdzających zgodność produktu ze standardem ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych w postaci zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości zgodnie z § 5 ust. 1 pkt. 2) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 226, poz. 1817). Spełnienie powyższych parametrów winno zostać potwierdzona zaświadczeniem wydanym przez jednostkę uprawnioną do kontroli jakości wpisaną na listę notyfikowanych jednostek certyfikujących i jednostek kontrolujących oraz notyfikowanych laboratoriów zamieszczoną w obwieszczeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 25 października 2009 r. z dnia 25 października 2004 r. w sprawie informacji o notyfikowanych jednostkach certyfikujących i jednostkach kontrolujących oraz notyfikowanych laboratoriach (DzU Nr 50, poz. 858) lub mającą swoją siedzibę na terenie UE. 5. Zakres obowiązków Wykonawcy określa załączony wzór umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
- PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak Spółka Jawna, ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 119193,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 137000,00
Oferta z najniższą ceną: 137000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 174092,65
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ INFORMATYCZNYCH
- Dostawa i instalacja kompleksowego systemu informatycznego do obsługi badań patomorfologicznych.
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukująco - kopiujących użytkowanych w Oddziale Regionalnym KRUS w Bydgoszczy i podległych Placówkach Terenowych.
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących w Sądzie Rejonowym w Rybniku
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.