To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-02
Inowrocław: Dostawa fabrycznie nowych pojemników polietylenowych (PE-HD) oraz pojemników typu - dzwon do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu
Numer ogłoszenia: 208585 - 2011; data zamieszczenia: 02.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 177733 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3573454, faks 051 3564305.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o. o.- własność samorządowa, zarządzanie nieruchomościami.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych pojemników polietylenowych (PE-HD) oraz pojemników typu - dzwon do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: zamówienie obejmuje dostawę nowych pojemników do składowania odpadów zmieszanych i segregowanych, zgodnych ze szczegółowym opisem umieszczonym w rozdz. III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamówienie zostało podzielone na 5 zadań z możliwością składania ofert częściowych, w tym: Zadanie 1- obejmuje: dostawę pojemników o pojemności 120 litrów przeznaczonych do odpadów zmieszanych w ilości 150 sztuk w kolorze grafitowym lub brązowym Zadanie 2- obejmuje: dostawę pojemników o pojemności 240 litrów przeznaczonych do odpadów zmieszanych w ilości 100 sztuk w kolorze grafitowym lub brązowym Zadanie 3 - obejmuje: dostawę pojemników o pojemności 120 litrów przeznaczonych do odpadów segregowanych: - w kolorze żółtym (plastik) w ilości 40 sztuk - w kolorze niebieskim (papier) w ilości 40 sztuk - w kolorze zielonym (szkło) w ilości 40 sztuk Zadanie 4 - obejmuje: dostawę pojemników o pojemności 240 litrów przeznaczonych do odpadów segregowanych: - w kolorze żółtym (plastik) w ilości 30 sztuk - w kolorze niebieskim (papier) w ilości 30 sztuk - w kolorze zielonym (szkło) w ilości 30 sztuk Zadanie 5 - obejmuje: dostawę pojemników z tworzywa typu -dzwon przeznaczonych do odpadów segregowanych: - w kolorze żółtym (plastik) w ilości 8 sztuk - w kolorze niebieskim (papier) w ilości 8 sztuk - w kolorze zielonym (szkło) w ilości 8 sztuk..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 1- obejmuje: dostawę pojemników o pojemności 120 litrów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"4M" M.ZIĘCIAK, J.GAŁĘSKA, P.GAŁĘSKI, R.RABĘDA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"4M" M.ZIĘCIAK, J.GAŁĘSKA, P.GAŁĘSKI, R.RABĘDA SPÓŁKA JAWNA
- 4m Sp. J. M. Zięciak, P. Gałęski, S. Kobiela, R. Rabęda, ul. Gubińska 16, 66-600 Krosno Odrzańskie, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11033,10
Oferta z najniższą ceną: 11033,10 / Oferta z najwyższą ceną: 13099,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 2- obejmuje: dostawę pojemników o pojemności 240 litrów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"4M" M.ZIĘCIAK, J.GAŁĘSKA, P.GAŁĘSKI, R.RABĘDA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"4M" M.ZIĘCIAK, J.GAŁĘSKA, P.GAŁĘSKI, R.RABĘDA SPÓŁKA JAWNA
- 4m Sp. J. M. Zięciak, P. Gałęski, S. Kobiela, R. Rabęda, ul. Gubińska 16, 66-600 Krosno Odrzańskie, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10307,40
Oferta z najniższą ceną: 10307,40 / Oferta z najwyższą ceną: 11808,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie 3 - obejmuje: dostawę pojemników o pojemności 120 litrów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- 4m Sp. J. M. Zięciak, P. Gałęski, S. Kobiela, R. Rabęda, ul. Gubińska 16, 66-600 Krosno Odrzańskie, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9416,88
Oferta z najniższą ceną: 9416,88 / Oferta z najwyższą ceną: 10922,40
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie 4 - obejmuje: dostawę pojemników o pojemności 240 litrów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"4M" M.ZIĘCIAK, J.GAŁĘSKA, P.GAŁĘSKI, R.RABĘDA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"4M" M.ZIĘCIAK, J.GAŁĘSKA, P.GAŁĘSKI, R.RABĘDA SPÓŁKA JAWNA
- 4m Sp. J. M. Zięciak, P. Gałęski, S. Kobiela, R. Rabęda, ul. Gubińska 16, 66-600 Krosno Odrzańskie, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9830,16
Oferta z najniższą ceną: 9830,16 / Oferta z najwyższą ceną: 10959,30
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie 5 - obejmuje: dostawę pojemników z tworzywa typu -dzwon
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ABRYS Technika Sp. z o. o., ul. Wiślana 46, 60-401 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36900,00
Oferta z najniższą ceną: 36900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43482,96
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi, klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu
- Konserwacja, serwis oraz naprawa urządzeń dźwigowych na terenie Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta Inowrocławia
- Dostawa oleju napędowego na potrzeby Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) z siedzibą przy ul. Bagiennej 77 w Inowrocławiu.
- Opieka nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobieganie bezdomności zwierząt na terenie Gminy Inowrocław w roku 2025
- Ochrona fizyczna mienia oraz konwój wartości pieniężnych.
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pojemników i koszy na odpady i śmieci
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie gminy Przewóz w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy asortymentu do pakowania odpadów medycznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Dostawa i montaż pojemników naziemnych systemowych na odpady w różnych lokalizacjach Wrocławia, z dostosowaniem nawierzchni i wykonaniem oznakowania.
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu
- Utrzymanie bieżące koszy na śmieci usytuowanych w pasach dróg wojewódzkich oraz parkingach na terenie będącym w zarządzie ŚZDW w Kielcach z podziałem na zadania częściowe
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.