Ogłoszenie z dnia 2012-01-23
Olsztyn: Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych, papierniczych oraz artykułów eksploatacyjnych do drukarek dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie i jednostek organizacyjnych MOPS na terenie miasta Olsztyn
Numer ogłoszenia: 20858 - 2012; data zamieszczenia: 23.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, al. M. J. Piłsudskiego 61A, 10-449 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5340414, faks 089 5340538.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych, papierniczych oraz artykułów eksploatacyjnych do drukarek dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie i jednostek organizacyjnych MOPS na terenie miasta Olsztyn.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówieniajest sprzedaż i dostawa artykułów biurowych, papierniczych oraz artykułów eksploatacyjnych do drukarek dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie i jednostek organizacyjnych MOPS na terenie miasta Olsztyn. Materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych, atramentowych, kserokopiarek i faksów powinny być oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi tj. zawierające nieużywane podzespoły, wcześniej nie eksploatowane, nie przerabiane, w których pojemniki nie były czyszczone i ponownie napełniane czy uzupełniane. Wszystkie zaoferowane materiały winny być fabrycznie nowe.Dostarczane materiały powinny posiadać, co najmniej 12-miesięczny okres przydatności do użytku, licząc od dnia dostawy. Okres gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne liczy się od daty odbioru produktu bez zastrzeżeń i trwa do momentu wyczerpania się środka drukującego. W przypadku ujawnienia w okresie gwarancji wad materiałów eksploatacyjnych, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnej ich wymiany na nowe, wolne od wad, w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego drogą telefoniczną, faksem lub pisemnie. Podczas realizacji umowy z wybranym w toku postępowania Wykonawcą, Zamawiający będzie szczegółowo kontrolował dostarczane artykuły w celu zapobieżenia wydatkowania środków publicznych na materiały złej jakości, np. zbyt szybko wysychające pisaki, długopisy itp., wilgotny papier kserograficzny, tusz lub toner regenerowany, itp. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć artykuły biurowe, papiernicze oraz materiały eksploatacyjne w miejsca wskazane przez Zamawiającego, własnym transportem wraz z rozładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, na własny koszt. Opakowania, w których dostarczone zostaną materiały eksploatacyjne, muszą posiadać czytelną nazwę producenta i listę kompatybilności (typ drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, do których są przystosowane). Zamawiający w trakcie realizacji umowy może dokonać przesunięć ilościowych asortymentu, według bieżących potrzeb i celowości zakupu, przy czym ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Wykonawca będzie realizował dostawy (zamówienie) po cenach jednostkowych zawartych w ofercie. Wielkość zamówienia została określona w formularzu cenowym - załączniku do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowe PAXER Sp.J Jolanta Prusinowska, Grzegorz Prusinowski, ul. Towarowa 11, 10-416 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 152195,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 186595,97
Oferta z najniższą ceną: 119954,76 / Oferta z najwyższą ceną: 189820,70
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: Przedmiotem zamówienia są wyroby gotowe, ogólnie dostępne, powszechnie oferowane - typowe dla branży zajmującej się sprzedażą artykułów biurowych, papierniczych oraz artykułów eksploatacyjnych do drukarek a realizacja zamówienia możliwa do wykonania przez zainteresowanych Wykonawców. Niezależnie od faktu, kto zrealizuje przedmiot zamówienia, jedyną różnicą będzie zaoferowana cena. Uzasadnienie prawne: Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę art. 69 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Pzp zgodnie z przesłanką zawartą w art. 70 ustawy Pzp. Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla obszarów zlokalizowanych na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
- Wykonanie utwardzenia kostką brukową nawierzchni parkingu na Rataja - os. Wojska Polskiego w Olsztynie w ramach realizacji Projektu Olsztyńskiego Budżetu Obywatelskiego OBO 2025 nr 32
- Zakup i dostawa samochodu o napędzie elektrycznym wraz ze stacją ładowania pojazdu
- Dostawa aparatu USG ginekologicznego
- Dostawa anten, dzielników mocy i mikrofonów kamuflowanych do rozbudowy systemu łączności radiowej TETRA w jednostkach Policji woj. warmińsko - mazurskiego (3 oddzielne zadania częściowe)
- Rewitalizacja zielonej przestrzeni przy ruinach XIV w. zamku w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ INFORMATYCZNYCH
- Dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (5 zadań)
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukująco - kopiujących użytkowanych w Oddziale Regionalnym KRUS w Bydgoszczy i podległych Placówkach Terenowych.
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących w Sądzie Rejonowym w Rybniku
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.