Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-02
Przemyśl: Dostawa kaniul do wlewów dożylnych, igieł i zestawów do wkłuć oraz rękawic medycznych.
Numer ogłoszenia: 208597 - 2011; data zamieszczenia: 02.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu , ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 6775065, faks 16 6775064.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kaniul do wlewów dożylnych, igieł i zestawów do wkłuć oraz rękawic medycznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 - kaniule do wlewów dożylnych - 7 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 2 - kaniule tętnicze -1 poz. asort. w ilości 75 szt; Zad. 3 - kaniula dla noworodków - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 4 - zestawy do kaniulacji dużych naczyń - 9 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 5 - igły do wkłuć podpajęczynówkowych - 6 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 6 - zestawy do pomiaru ośrodkowego ciśnienia tętniczego- 1 poz. asort. w ilości 110 szt; Zad. 7 - igły do wkłuć podpajęczynówkowych - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 8 - rękawice lateksowe - 3 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 9 - rękawice lateksowe bezpudrowe - 3 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 10 - rękawice medyczne - 4 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 11 - rękawice medyczne dla prac. Ratownictwa Med. - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 12 - rękawice sterylne- 4 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 13 - rękawice sterylne ortopedyczne - 1 poz. asort. w ilości 2600 par; Zad. 14 - rękawice ginekologiczne - 1 poz. asort. w ilości 50 par..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8, 33.14.13.20-9, 33.14.14.10-7, 33.14.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastapi na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń -załącznik nr 4 SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastapi na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń -załącznik nr 4 SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastapi na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń -załącznik nr 4 SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastapi na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń -załącznik nr 4 SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastapi na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń -załącznik nr 4 SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ. 2.Oświadczenie - załącznik nr 2 SIWZ. 3.Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 3 do SIWZ określającego przedmiot zamówienia na jedno dowolne zadanie lub dowolną ilość zadań 1-14. 4.Zgłoszenie lub wpis do rejestru wyrobów medycznych każdego asortymentu w zadaniach, na które wykonawca składa ofertę - w przypadkach wymaganych prawem. 5.Deklarację zgodności - na podstawie ustawy z dn. 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych na podstawie art. 5 pkt. 1 - do obrotu i używania mogą być wprowadzone wyroby medyczne oznakowane znakiem CE (Dz. U nr 93 z 2004 r. poz. 896 z późn. zm.). 6.Katalogi/prospekty potwierdzające spełnianie wymaganych parametrów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen wyłącznie w przypadku: a)Zmianystawki podatku VAT, przy czym w przypadku wzrostu stawki podatku VAT zmianie ulegnie wyłącznie cena netto, cena brutto pozostanie bez zmian; b) Zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz. 2. Zmiany wymienione w pkt a i b następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania zmienionej stawki podatku VAT. Zmiana stawki podatku VAT następować będzie z mocy samej umowy po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego (bez potrzeby sporządzania aneksu do umowy). 3. Strony dopuszczają wydłużenie terminu ważności umowy podanego w projekcie umowy nr 6 w przypadku nie zrealizowania w całości przedmiotu umowy w tym okresie. Zmiana okresu obowiązywania umowy w takiej sytuacji nastąpi na podstawie aneksu, sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego -Dział Zamówień Publicznych - bud. D - pok. 225..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2011 godzina 09:45, miejsce: Siedziba Zamawiającego -Biuro Podawcze - bud. D - pok. 226..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: kaniule do wlewów dożylnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kaniule do wlewów dożylnych - 7 poz. asort. w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: kaniule tętnicze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kaniula dla noworodków - 2 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: kaniula dla noworodków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kaniula dla noworodków - 2 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zestawy do kaniulacji dużych naczyń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy do kaniulacji dużych naczyń - 9 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: igły do wkłuć podpajęczynówkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igły do wkłuć podpajęczynówkowych - 6 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zestawy do pomiaru ośrodkowego ciśnienia tętniczego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy do pomiaru ośrodkowego ciśnienia tętniczego- 1 poz. asort. w ilości 110 szt;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: igły do wkłuć podpajęczynówkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igły do wkłuć podpajęczynówkowych - 2 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: rękawice lateksowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice lateksowe - 3 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: rękawice lateksowe bezpudrowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice lateksowe bezpudrowe - 3 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.10-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: rękawice medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice medyczne - 4 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.10-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: rękawice medyczne dla prac. Ratownictwa Med..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice medyczne dla prac. Ratownictwa Med. - 2 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.10-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: rękawice sterylne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice sterylne- 4 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.10-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: rękawice sterylne ortopedyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice sterylne ortopedyczne - 1 poz. asort. w ilości 2600 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.10-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: rękawice ginekologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice ginekologiczne - 1 poz. asort. w ilości 50 par..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.10-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- "Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Przemyślu"
- "Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo - ratowniczego, SLRr" dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Przemyślu
- Świadczenie usług medycznych w postaci konsultacji lekarskich okulistycznych dla funkcjonariuszy i pracowników BiOSG w ramach badań profilaktycznych
- Dostawa i dzierżawa zadaszenia lodowiska mobilnego w sezonie zimowym 2024/2025
- Dostawa bezprzewodowego systemu telefonii IP
- WDROŻENIE USŁUG W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PODNIESIENIA POZIOMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA W UM PRZEMYŚL
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJĄCEGO KALPROTEKTYNĘ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
- Różne wyroby medyczne oraz obłożenia chirurgiczne
- Sukcesywna dostawa resuscytatorów dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.