Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-02
Międzychód: Termomodernizacja Obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Międzychodzie oraz montaż kolektorów słonecznych płaskich
Numer ogłoszenia: 208608 - 2008; data zamieszczenia: 02.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Międzychodzie , ul. Zewnętrzna 4, 64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie, tel. 095 7482074, fax. 095 7482555.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.miedzychod.psp.wlkp.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja Obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Międzychodzie oraz montaż kolektorów słonecznych płaskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - wymiana bram garażowych Część II - wymiana okien w budynku administracyjno - biurowym Część III - ocieplenie ścian budynku administracyjno- biurowego i garaży Część IV - montaż kolektorów słonecznych płaskich.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.48 - Instalowanie bram Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.48 - Instalowanie bram Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Ogałaszający przetarg nie żada wnoszenia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. Zgodnie z art. 22 pkt 1 PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy potwierdzą, że: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności zapewniającej prawidłowe wykonanie przedmiotowego zamówienia tj. prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 .Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 .Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 oraz podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zostaną zawiadomieni. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt VI. Niespełnienie choćby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu: 1.1. wypełniony formularz ofertowy zał nr 2 1.2. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (z wykorzystaniem wzoru) - zał nr 3 1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert dla asortymentu, którego wykonawca nie jest producentem dokumenty jw. - wystawione dla firmy będącej źródłem pozyskania produktu - 2. Zamawiający, zgodnie z art. 26 ust.4 ustawy PZP, w wyznaczonym przez siebie terminie może wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy PZP. 3. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub czytelnej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu). 4. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w dziale VI: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Przepisy pkt. 3 stosuje się odpowiednio. Dokumenty sporządzone w języku obcym mają być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: miedzychod.psp.wlkp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa
Państwowej Straży Pożarnej
64-400 Międzychód
ul. Zewnetrzna 4
(sekretariat II-gie pietro).
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie przewidje się.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej 64-400 Międzychód ul. Zewnetrzna 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wymiana bram garażowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Demontaż 14 bram garażowych oraz wykucie ościeżnic, zamurowanie jednej wnęk bramy i pozostawienie otworu na drzwi ,montaż nowych bram garażowych z automatyką , montaz drzwi.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.48-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wymiana okien w budynku administracyjno biurowym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: demontaż istniejacych okien i parapetów zewnetrznych, montaż 41 okien wg parametrów okreslonych w SWIZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ocieplenie ścian budynku administracyno - biurowego i garaży.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie ocieplenia ścian metoda lekką mokrą z wykorzystaniem styropianu EPS 25 o grubosci 10 cm na powierzchni 679 m kwadratowych, nałozenie tynku mineralnego ATLAS DR 1 na powierzchni 379 m kw, położenie 300 m kw płytek klinkierowych w kolorze i miejscu wskazanym przez zleceniodawcę , montaz rynien , parapetów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.21.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: montaż kolektorów słonecznych płaskich.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: montaż gotowego zestawu solarnego stanowiącego komplet, który zawiera wszystkie niezbędne elementy wymagane do poprawnego działania instalacji solarnej. Wymagany jest odpowiedni dobór elementów składowych zestawu w zależności od dobowego zapotrzebowania na ciepłą wodę użytkową 200 l/dobę (cwu). Instalacja kolektorów słonecznych wymaga użycia dodatkowego zasobnika cwu o pojemności do 500l połączonego z istniejącym podgrzewaczem gazowym na zasadzie kaskady zbiorników. Pomiędzy podgrzewaczem gazowym ( moc uzytkowa 7,6 KW , moc nominalna 8,5 KW) oraz zasobnikiem podgrzewanym przez kolektory słoneczne należy zapewnić cyrkulację wody. Instalację ciepłej wody i cyrkulacji wykonać z rur PP. Temperatura c.w.u. wynosi 60°C.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Dąbiu woj. wielkopolskie
- Utworzenie żłobka publicznego w Mieście Radymnie
- PRZEBUDOWA ZABYTKOWEGO BUDYNKU PRZY UL. SPORTOWEJ 1 W SUCHEDNIOWIE - II postępowanie
- Poprawa warunków BHP pracowników kuchni Domu Pomocy Społecznej w Babicy poprzez wymianę wentylacji i urządzeń
- Kompleksowa modernizacja i dostosowanie obiektów "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka w Tarnowskich Górach
- Przebudowa budynku Muzeum Ziemi Lubartowskiej
więcej: Izolacja cieplna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.