eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa drobnego sprzętu medycznego wg 2 pakietów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-19

Kraków: Dostawa drobnego sprzętu medycznego wg 2 pakietów
Numer ogłoszenia: 208626 - 2012; data zamieszczenia: 19.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 153562 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 64 68 502, faks 12 64 68 930.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szpital spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu medycznego wg 2 pakietów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego - pakiet 1 - 2 szt. śrubokręta kątowego do zespoleń złamań twarzoczaszki pakiet 2 - 2 szt. inhalatora kompresorowego (pneumatycznego) dla dorosłych do rehabilitacji oddechowej pacjentów po zabiegu operacyjnym zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Kody CPV: 33130000-0, 33131100-8 2. Opis części zamówienia: a) dopuszcza się składanie ofert częściowych, gdzie część stanowi pakiet nr 1i 2. b) oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zawartego w danym pakiecie tj. w pakiecie 1i 2 zostaną odrzucone. c) Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części niniejszego zamówienia. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonania żadnej z części niniejszego zamówienia przez podwykonawców (art. 36 ust. 5 ustawy). 5. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Termin ważności przedmiotu zamówienia: nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. b) okres gwarancji przedmiotu zamówienia nie krótszy niż 24 miesiące od daty dostawy 6. Termin realizacji zamówienia a) Dostawa przedmiotu zamówienia jednorazowa na Zamówienie złożone przez pracownika Działu Aparatury Medycznej b) Termin realizacji zamówienia nie dłuższy niż 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia faksem, potwierdzonego pisemnie. 7. Wymagania dotyczące serwisu : - czas podjęcia naprawy przez serwis - nie dłużej niż 48 godzin, - czas usunięcia zgłoszonych usterek i wykonania napraw, licząc od chwili przyjęcia zgłoszenia - maksymalnie do 5 dni roboczych, - czas usunięcia zgłoszonych usterek i wykonania napraw w przypadku kiedy usunięcie usterki i wykonanie naprawy będzie wymagało importu części zamiennych lub podzespołów, licząc od chwili przyjęcia zgłoszenia - maksymalnie do 14 dni roboczych, - przeglądy techniczne w okresie trwania gwarancji - pierwszy po upływie połowy okresu gwarancji; drugi - przed zakończeniem okresu gwarancji - po każdym przeglądzie wydanie świadectwa sprawności aparatu (pod warunkiem, że wymogi producenta nie stanowią inaczej) - dostępność części zamiennych po ustaniu produkcji zaoferowanego modelu - minimum 5 lat, - zastępczy aparat na okres naprawy przekraczający 72 godziny.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.13.11.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Śrubokręt kątowy do zespoleń złamań twarzoczaszki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDARTIS Sp. z o.o.,, ul. Legnicka 56, 54-203 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9259,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9990,24

  • Oferta z najniższą ceną: 9990,24 / Oferta z najwyższą ceną: 12707,28

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Inhalator kompresorowy (pneumatyczny) dla dorosłych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HORN WELLNESS Group Sp. Z o.o.,, ul. Żonkilowa 11, 60-175 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1785,24

  • Oferta z najniższą ceną: 1785,24 / Oferta z najwyższą ceną: 1792,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.