eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suchy LasUsługa edukacyjna oraz dostawa materiałów dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu Gminy Suchy Las realizowana w ramach projektu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.2. pn. Indywidualizacja w klasach I-III SP drogą do sukcesu w Gminie Suchy Las Nr POKL.09.01.02-30-177/12

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-01

Suchy Las: Usługa edukacyjna oraz dostawa materiałów dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu Gminy Suchy Las realizowana w ramach projektu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.2. pn. Indywidualizacja w klasach I-III SP drogą do sukcesu w Gminie Suchy Las Nr POKL.09.01.02-30-177/12
Numer ogłoszenia: 208675 - 2012; data zamieszczenia: 01.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 325792 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suchy Las, ul. Szkolna 13, 62-002 Suchy Las, woj. wielkopolskie, tel. 61 8926 250, faks 61 8125212.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa edukacyjna oraz dostawa materiałów dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu Gminy Suchy Las realizowana w ramach projektu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.2. pn. Indywidualizacja w klasach I-III SP drogą do sukcesu w Gminie Suchy Las Nr POKL.09.01.02-30-177/12.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi edukacyjnej oraz dostawa materiałów dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu Gminy Suchy Las, tj.: - Szkoła Podstawowa im. W. Bogusławskiego, ul. Szkolna 15, 62-002 Suchy Las; - Szkoła Podstawowa przy Zespole Szkół im. o. Mariana Żelazka, ul. Szkolna 3, 62-001 Chludowo; - Szkoła Podstawowa przy Zespole Szkół im. 7 Pułku Strzelców Konnych Wlkp., ul. Świerczewskiego 46, 62-003 Biedrusko. Zamówienie obejmuje m.in.: Zamówienie obejmuje dostawę materiałów dydaktycznych oraz prowadzenie, zgodnie z opracowanymi przez zespoły nauczycielskie programami indywidualizacji, niżej wymienionych zajęć w poszczególnych szkołach: Szkoła Podstawowa w Suchym Lesie: klasy I-III: 1. zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 5 gr. x 30 h = 150 h lekcyjnych (45 min.) 2. zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 5 gr. x 30 = 150 lekcyjnych (45 min.) 3. zajęcia logopedyczne - 14 gr. x 30 h = 420 h zegarowych (60 min.) 4. zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne - 6 gr. x 30 h = 180 h zegarowych (60 min.) 5. gimnastyka korekcyjna - 10 gr. x 30 h = 300 h zegarowych (60 min.) 6. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych - 14 gr. x 30 h = 420 h lekcyjnych (45 min.) - zajęcia sportowe - 1 gr. - zajęcia teatralno-recytatorskie - 2 gr. - zajęcia taneczne - 2 gr. - zajęcia instrumentalne - 1 gr. - zajęcia wokalne - 2 gr. - zajęcia modelarskie - 2 gr. - zajęcia przyrodniczo- ekologiczne - 2 gr. - zajęcia matematyczne - 2 gr. Szkoła Podstawowa w Biedrusku: klasy I-III: 1. zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 2 gr. x 30 h = 60 h lekcyjnych (45 min.) 2. zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 gr. x 30 h = 30 h lekcyjnych (45 min.) 3. zajęcia logopedyczne - 3 gr. x 30 h = 90 h zegarowych (60 min.) 4. zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne - 2 gr. x 30 h = 60 h zegarowych (60 min.) 5. gimnastyka korekcyjna - 6 gr. x 30 h = 180 h zegarowych (60 min.) 6. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych - 4 gr. x 30 h = 120 h lekcyjnych (45 min.) - zajęcia matematyczne - 1 gr. - zajęcia plastyczne - 1 gr. - zajęcia teatralne - 1 gr. - zajęcia muzyczne - 1 gr. Szkoła Podstawowa w Chludowie: klasy I-III: 1. zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 3 gr. x 30 h = 90 h lekcyjnych (45 min.) 2. zajęcia logopedyczne - 6 gr. x 30 h = 180 h zegarowych (60 min.) 3. zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne - 2 gr. x 30 h = 60 h zegarowych (60 min.) 4. gimnastyka korekcyjna - 4 gr. x 30 h = 120 h zegarowych (60 min.) 5. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych - 4 gr. x 30 h = 120 h lekcyjnych (45 min.) - zajęcia sportowe - 1 gr. - zajęcia teatralne - 1 gr. - zajęcia językowe - 1 gr. - zajęcia matematyczno-plastyczne - 1 gr. Do obowiązków Wykonawcy należy m.in.: a) przeprowadzenie zakładanych zajęć w roku szkolnym 2012/2013. Zajęcia będą się odbywały w szkołach podstawowych z terenu Gminy Suchy Las, tj.: - Szkoła Podstawowa im. Wojciecha Bogusławskiego, ul. Szkolna 15, 62-002 Suchy Las, - Szkoła Podstawowa im. 7 Pułku Strzelców Konnych Wlkp., ul. Świerczewskiego 46, 62-003 Biedrusko, - Szkoła Podstawowa im. o. Mariana Żelazka, ul. Szkolna 3, 62-001 Chludowo z Filią w Golęczewie, ul. Dworcowa 59, 62-001 Chludowo; b) dokumentowanie zajęć dodatkowych (karty oceny ucznia, dzienniki zajęć, listy obecności); c) przygotowanie sprawozdań z realizacji zajęć, d) prowadzenie zajęć w godzinach dostosowanych do tygodniowego rozkładu zajęć uczniów, przedstawienie harmonogramu realizacji poszczególnych zajęć, który Wykonawca opracuje we współpracy z dyrektorami szkół biorących udział w projekcie, uwzględniając podział zajęć dla każdej szkoły oraz planu lekcji beneficjentów ostatecznych; e) przeprowadzenie wśród uczniów uczestniczących w projekcie testów kompetencyjnych badających rezultaty miękkie i twarde w następujących miesiącach: luty 2013, czerwiec 2013; f) wykonawca będzie zobowiązany opracować Regulamin realizacji zajęć dydaktycznych i dostarczyć go Zamawiającemu do akceptacji w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy. Regulamin będzie zawierał program szkoleń, harmonogram oraz zapisy określające dopuszczalną liczbę nieusprawiedliwionych nieobecności na zajęciach, jak również procedury postępowania w przypadku wycofania się ucznia z udziału w zajęciach (przed rozpoczęciem, bądź w ich trakcie), powtarzającej się nieobecności ucznia na zajęciach (gdy liczba nieusprawiedliwionych godzin przekracza dopuszczalną ilość), rażącego naruszenia zasad uczestnictwa w zajęciach, skreślenia uczestnika z listy uczniów szkoły objętej wsparciem w ramach projektu, samodzielnej rezygnacji uczestnika podpisanej przez rodzica/prawnego opiekuna. Regulamin będzie ponadto określał procedurę zastępowania ucznia w razie jego rezygnacji bądź skreślenia z listy uczestników projektu, uczniem wskazanym przez dyrektora szkoły spełniającym kryteria uczestnictwa w projekcie. g) przed rozpoczęciem zajęć edukacyjnych Wykonawca otrzyma od dyrektorów poszczególnych szkół objętych projektem, listy uczniów zakwalifikowanych do udziału w projekcie (Beneficjentów Ostatecznych), z podziałem na grupy w ramach każdego rodzaju zajęć. Liczba osób w grupie dla poszczególnych rodzajów zajęć będzie zgodna z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r. Nr 228 poz. 1487 z późn. zm.) oraz zapisami wniosku o dofinansowanie projektu; h) wykonawca będzie przekazywał następujące dokumenty dotyczące realizacji zajęć: - miesięczne sprawozdania z realizacji godzin w poszczególnych grupach zawierające analizę frekwencji uczestników na zajęciach (w terminie do 5 dnia następnego miesiąca), - imienny wykaz osób, które brały udział w zajęciach (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca), - imienny wykaz osób, które zrezygnowały z udziału w zajęciach bądź zostały skreślone z listy uczestników z określeniem przyczyn takiego stanu rzeczy (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca), - rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie zajęć, - dzienniki zajęć z listą obecności (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca), - zbiorcze opracowanie wyników badania rezultatów twardych i miękkich projektu; i) Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi, z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu materiałów dydaktycznych; j) dostarczenie materiałów dydaktycznych niezbędnych dla prowadzenia zajęć zgodnie z warunkami i terminami określonymi w dokumentacji przetargowej. oraz dostawę pomocy dydaktycznych niezbędnych do prowadzenia zajęć, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt otrzymał dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Indywidualizacja w klasach I-III drogą do sukcesu w Gminie Suchy Las Nr POKL.09.01.02-30-177/12.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju Jakub Michałowski, ul. Przełęcz 51, 60-115 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 201220,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 243365,45

  • Oferta z najniższą ceną: 243365,45 / Oferta z najwyższą ceną: 243365,45

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.