To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-23
Toruń: Wynajem kontenerów socjalnych i biurowych - nr referencyjny P/64/IW/13
Numer ogłoszenia: 208696 - 2014; data zamieszczenia: 23.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 305322 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4620, ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 653 36 94, faks 56 653 36 60.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem kontenerów socjalnych i biurowych - nr referencyjny P/64/IW/13.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu kontenerów socjalnych i biurowych na terenie lotniska w Latkowie k/Inowrocławia w terminie do 30.11.2013 r. Zamawiający przewiduje wynajęcie następujących kabin i kontenerów: kontenery biurowe - 10 sztuk, kontenery biurowe z klimatyzacją - 2 sztuki, kontener sanitarny damsko/męski (4 umywalki, 2 pisuary, 5 toalet) - 1 sztuka, kontener sanitarny damsko/męski (2 umywalki, 2 pisuary, 4 toalety) - 1 sztuka, kontener sanitarny prysznicowo-umywalkowy - 1 sztuka, kontener biurowy łączony (salka podwójna) - 3 sztuki, najazdy kablowe - w łącznej długości co najmniej 5 m, pompa do fekaliów - 1 sztuka, kabina przenośna z umywalką - 10 sztuk. Usługa realizowana będzie na terenie lotniska Latkowo w minimum 6 miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Podstawowe obowiązki Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: transport, ustawienie kontenerów w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, z uwzględnieniem warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego, w terminie 48 godzin od podpisania umowy, przygotowanie gruntu pod kontenery (kontener musi być ustawiony na powierzchni utwardzonej i wypoziomowanej, prześwit pomiędzy kontenerem a podłożem powinien wynosić minimum 15 cm), przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, podłączenie kontenerów do zewnętrznej instalacji elektrycznej za pomocą gniazda pięciostykowego 32A - wyłącznie przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, podłączenie kontenerów do sieci wodno-kanalizacyjnej - wyłącznie przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, ewentualne naprawy kontenerów uszkodzonych podczas eksploatacji, uporządkowanie terenu wokół kontenerów w związku z wykonywaniem usługi (po demontażu). Usługa nie obejmuje bieżących obsług i serwisu kontenerów. Kontenery podłączone będą do istniejącej sieci elektrycznej i wodno-kanalizacyjnej. Sprzątanie i uzupełnianie środków higieny zapewnia Zamawiający we własnym zakresie. Po każdym miesiącu kalendarzowym świadczenia usługi strony podpiszą Protokół odbioru wykonanej usługi, który stanowić będzie potwierdzenie wykonania przedmiotu umowy i będzie podstawą do wystawienia faktury VAT. Jeden egzemplarz protokołu zostanie dołączony do faktury. Przewidywany termin realizacji zamówienia: do 30.11.2013 r. Demontaż i wywiezienie kontenerów oraz uprzątnięcie terenu po zakończonym demontażu kontenerów nastąpi po zakończeniu realizacji usługi, jednakże nie później niż do 06.12.2013 r. W przypadku uszkodzenia infrastruktury technicznej lub obiektów budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia powstałych szkód i doprowadzenia do stanu pierwotnego na własny koszt. Zamawiający zastrzega, że okres świadczenia usługi w zależności od potrzeb może ulec zmianie (skróceniu). W takim wypadku Wykonawca może żądać wynagrodzenia jedynie za wykonaną część umowy. Podstawą do określenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia będzie iloczyn ilości dni wykonanej usługi i jej ceny jednostkowej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.31.00.00 - Usługi wynajmu lub sprzedaży obiektów budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TOI TOI Polska Sp. z o.o., ul. Płochocińska 29, 03-044 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 123429,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49255,63
Oferta z najniższą ceną: 49255,63 / Oferta z najwyższą ceną: 153842,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa systemu do analizy organizmów GMM/GMO.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu posadzki w budynku JRG nr 3 Komendy Miejskiej PSP w Toruniu przy ul. Olsztyńskiej 6
- Remont pomieszczeń w Mini Aquaparku w Toruniu
- Wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej, usunięcie ubytków i regulacja studzienek
- Przeprowadzenie specjalistycznych usług dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia, w ilości godzin zależnej od potrzeb zamawiającego w roku 2025
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług doradczych/konsultacyjnych, superwizji oraz coachingu realizowanych w ramach projektu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.