Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-02
Lipno: Szkolenie osób bezrobotnych - znak sprawy ON-2521-7/2014
Numer ogłoszenia: 208707 - 2014; data zamieszczenia: 02.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Lipnie , ul. Okrzei 7, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2872144, faks 054 2872167.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.puplipno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie osób bezrobotnych - znak sprawy ON-2521-7/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkolenia zawodowego polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia dla osób bezrobotnych. Zamówienie składa się z 2 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na każdą część wyszczególnioną poniżej: część 1 zamówienia - kurs kasjer z obsługą kas fiskalnych dla 20 osób, 2 grupy 10 osobowe; część 2 zamówienia kurs konserwator pomieszczeń magazynowych i biurowych + eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV dla 20 osób, 2 grupy 10 osobowe..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2013 r. poz. 674 ze zm.), tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych. Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego poprzez weryfikację wpisu do RIS w elektronicznej bazie danych prowadzonej przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli instytucja szkoleniowa będzie posiadała aktualny wpis w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych jako instytucja aktywna w 2014 r.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia specjalnych wymogów w zakresie spełnienia tego warunku - wykonawca potwierdzi spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 7).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować podczas realizacji zamówienia: a) potencjałem technicznym (lokal, wyposażenie lokalu, urządzenia techniczne, narzędzia i elektronarzędzia do prac budowlano-remontowych i elektroenergetycznych, kasy fiskalne i terminal płatniczy) adekwatnym do zamówienia, umożliwiającym realizację szkolenia, określonych w załączniku nr 1 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia), w tym: b) w części 1 zamówienia - posiadaniem lub posiadaniem zapewnienia dostępu do kas fiskalnych dla każdego słuchacza grupy szkoleniowej oraz jednym terminalem płatniczym na grupę. W przypadku sprzętu do przeprowadzenia zajęć, gdzie forma prawna jest inna niż własna, należy dołączyć zobowiązanie o zapewnieniu wypożyczenia, dzierżawy, wynajmu, itp., c) w części 2 zamówienia - posiadaniem lub posiadaniem zapewnienia dostępu do narzędzi i urządzeń przeznaczonych do prac elektroenergetycznych. W przypadku sprzętu do przeprowadzenia zajęć, gdzie forma prawna jest inna niż własna, należy dołączyć zobowiązanie o zapewnieniu wypożyczenia, dzierżawy, wynajmu, itp., d) w części 2 zamówienia - posiadaniem lub posiadaniem zapewnienia dostępu do materiałów, narzędzi i elektronarzędzi przeznaczonych do prac remontowo-budowlanych. W przypadku sprzętu do przeprowadzenia zajęć, gdzie forma prawna jest inna niż własna, należy dołączyć zobowiązanie o zapewnieniu wypożyczenia, dzierżawy, wynajmu, itp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować podczas realizacji zamówienia: a) w części 1 zamówienia - co najmniej 2 wykładowcami/instruktorami posiadającymi doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzenia szkolenia z zakresu tematyki szkolenia. b) w części 2 zamówienia - co najmniej 2 wykładowcami/instruktorami posiadającymi doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzenia szkolenia z zakresu tematyki szkolenia,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia specjalnych wymogów w zakresie spełnienia tego warunku - wykonawca potwierdzi spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 7).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz oferty dla części 1 zamówienia - zał. nr 2 do SIWZ; formularz oferty dla części 2 zamówienia - zał. nr 2A do SIWZ; 5) dokument zawierający dowód, zgodnie z art. 26 ust 2b Ustawy, że wykonawca będzie dysponował zasobami do realizacji zamówienia jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, będzie polegał na zasobach innych podmiotów; 7) kalkulacja ceny szkolenia - zał. nr 6 do SIWZ; oświadczenie na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu o posiadaniu wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych - zał. Nr 10 do SIWZ; dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Jakość - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany terminu rozpoczęcia lub zakończenia szkolenia wywołanej w szczególności nie skompletowaniem na czas pełnej grupy szkoleniowej lub przyczynami niezależnymi od wykonawcy i zamawiającego - za zgodą zamawiającego. 2. Zmiany w kadrze dydaktycznej, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań określonych w SIWZ. Jeżeli zamawiający uzna, że przyczyna jest uzasadniona, wykonawca musi przedstawić nową kandydaturę o kwalifikacjach spełniających kryteria zawarte w SIWZ - za zgoda zamawiającego 3. Zmiany miejsca realizacji zajęć, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych określonych w SIWZ - za zgodą zamawiającego 4. Zmiany harmonogramu zajęć w uzasadnionych przypadkach - za zgodą zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puplipno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Lipnie, ul. Okrzei 7, pok. nr 9 - parter.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Lipnie, ul. Okrzei 7, pok. nr 21 - sekretariat, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs kasjer z obsługą kas fiskalnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Kasjer z obsługą kas fiskalnych dla osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lipnie. 1. Celem szkolenia jest umożliwienie osobom bezrobotnym nabycie wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie obsługi kas fiskalnych. 2. Liczba osób do przeszkolenia: 20 osób, 2 grupy 10 osobowe. 3. Pożądany termin szkolenia: październik - listopad 2014 rok. Dokładny termin rozpoczęcia szkolenia ustali Zamawiający z Wykonawcą, któremu zostanie udzielone zamówienie. 4. Szkolenia odbywać się będą w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godz. zegarowych w tygodniu. 5. Godzina kursu liczy 60 min i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut, długość przerwy może być ustalona w sposób elastyczny. 6. Ilość godzin zegarowych dziennie - maksymalnie 8. 7. Szkolenia mogą odbywać się w godzinach 8.00-18.00. Zajęcia szkoleniowe powinny być prowadzone od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem niedziel, świąt i dni ustawowo wolnych od pracy). W wyjątkowych sytuacjach dopuszczalne jest prowadzenie zajęć w sobotę. 8. Wymagana ilość godzin zajęć dydaktycznych w zakresie Kasjer z obsługą kas fiskalnych min. 80 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs konserwator pomieszczeń magazynowych i biurowych + eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Konserwator pomieszczeń magazynowych i biurowych + eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV dla osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lipnie. 1. Celem szkolenia jest uzyskanie kwalifikacji zawodowych poprzez zdobycie umiejętności umożliwiających samodzielne wykonywanie zawodu konserwator pomieszczeń magazynowych i biurowych + eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV . 2. Liczba osób do przeszkolenia: 20 osób, 2 grupy 10 osobowe. 3. Pożądany termin szkolenia: październik - listopad 2014 rok. Dokładny termin rozpoczęcia szkolenia ustali Zamawiający z Wykonawcą, któremu zostanie udzielone zamówienie. 4. Szkolenia odbywać się będą w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godz. zegarowych w tygodniu. 5. Godzina kursu liczy 60 min i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut, długość przerwy może być ustalona w sposób elastyczny. 6. Ilość godzin zegarowych dziennie - maksymalnie 8. 7. Szkolenia mogą odbywać się w godzinach 8.00-18.00. Zajęcia szkoleniowe powinny być prowadzone od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem niedziel, świąt i dni ustawowo wolnych od pracy). W wyjątkowych sytuacjach dopuszczalne jest prowadzenie zajęć w sobotę. 8. Wymagana ilość godzin zajęć dydaktycznych w zakresie Konserwator pomieszczeń magazynowych i biurowych + eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych do 1kV min. 120 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
INNE PRZETARGI Z LIPNA
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w pierwszej połowie 2025 r.
- Budowa hali magazynowej
więcej: przetargi w Lipnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe" nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 w podziale na 15 części.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.