To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-19
Wrocław: usługa wykonania druków medycznych oraz dostawa nośników danych i papierów komputerowych wg pakietów 1- 4
Numer ogłoszenia: 208714 - 2012; data zamieszczenia: 19.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 127520 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1, ul. M. Skłodowskiej-Curie 58, 50-369 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7842030, faks 071 3270911.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa wykonania druków medycznych oraz dostawa nośników danych i papierów komputerowych wg pakietów 1- 4.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa wykonania druków medycznych oraz dostawę nośników danych i papierów komputerowych wg pakietów 1- 4: a)Pakiet nr 1 - dostawa papierów do drukarek, kopert biurowych b)pakiet nr 2 - dostawa nośników magnetycznych c)pakiet nr 3 - usługa wykonania i dostawy druków medycznych różnych, wg wzorów Zamawiającego d)pakiet nr 4 - dostawa baterii elektrycznych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.92.30 - Koperty 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania 31.44.00.00 - Baterie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1 - dostawa papierów do drukarek, kopert biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CELTA ANDRZEJ MIGDAŁ, MAŁGORZATA USIATYCKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
CELTA ANDRZEJ MIGDAŁ, MAŁGORZATA USIATYCKA SPÓŁKA JAWNA
- CELTA Andrzej Migdał Małgorzata Usiatycka Sp. jawna, ul. Krakowska 29 d, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35879,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39484,85
Oferta z najniższą ceną: 39484,85 / Oferta z najwyższą ceną: 48489,06
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3 - usługa wykonania i dostawy druków medycznych różnych, wg wzorów Zamawiającego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PLEWAX Krzysztof Plewa, Al. Piastów 92/2, 52-425 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100154,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 92446,80
Oferta z najniższą ceną: 92446,80 / Oferta z najwyższą ceną: 173978,58
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na remont z termomodernizacją wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ulicy Wyszyńskiego 105A we Wrocławiu.
- Remont i przebudowa ogrodzenia frontowego terenu Przedszkola nr 2 przy ul. Walerego Sławka 5 we Wrocławiu
- "Kompleksowa organizacja trzydniowego wyjazdu studyjnego do województwa małopolskiego pn. "Dziedzictwo kulturowe i tradycje kulinarne polskiej wsi", który odbędzie się w drugiej połowie maja 2025 r."
- Zakup i dostawa 3 radiowozów dla Straży Miejskiej Wrocławia
- Usługa nagłośnienia, oświetlenia i obsługa elementów multimedialnych wraz z realizacją wizji okolic startu, mety oraz wybranych punktów na trasie w trakcie 11. PKO Nocnego Wrocław Półmaratonu
- Sukcesywna dostawa środków czystości, akcesoriów do sprzątania, worków na śmieci oraz środków higieny osobistej dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dzierżawa urządzeń drukujących oraz kompleksowa obsługa serwisowo - eksploatacyjna, DZP.261.6.2025
- Dostawa papieru
- Dostawa dysków SSD na potrzeby rozbudowy macierzy serwera VRTX DELL w zakresie przestrzeni dyskowej
- Dostawa materiałów papierniczych, papieru do ploterów, papieru dla drukarni oraz pudeł archiwizacyjnych z podziałem na zadania
- Usługa wydruku centralnego dla potrzeb Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych
więcej: Papier kserograficzny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.