eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › Budowa obiektu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z Jednostką Ratowniczo-Gaśniczą Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu - etap I

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-09-09

Żagań: Budowa obiektu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z Jednostką Ratowniczo-Gaśniczą Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu - etap I
Numer ogłoszenia: 208721 - 2008; data zamieszczenia: 09.09.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 130792 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu, ul. Rybacka 38, Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 3772222, fax 068 3681339.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa obiektu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z Jednostką Ratowniczo-Gaśniczą Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót opracowanych przez Biuro Projektów - Pracownia Autorska DOM Sp. z o. o. ul. Wawrzyniaka 3, 66-400 Gorzów Wlkp. oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: a) robót przygotowawczych, b) robót rozbiórkowych istniejących obiektów, c) robót ziemnych, d) fundamentów, e) robót murowych, f) kanału naprawczego, g) wanien: ociekowa i do płukania węży, h) konstrukcji stalowych, i) konstrukcji żelbetowych, j) elementów prefabrykowanych, k) dachów, l) robót drogowych, m) instalacji elektrycznych i słaboprądowych zewnętrznych, n) likwidacji kolizji linii kablowych SN, o) sieci sanitarnych i przyłączy: kanalizacja sanitarna i deszczowa, p) sieci wodociągowej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa będąca załącznikiem do niniejszej SIWZ w skład której wchodzi: a) Projekt techniczny - branża drogowa - ukształtowanie terenu, b) Projekt wykonawczy - branża drogowa, c) Projekt wykonawczy tom 1 - projekt zagospodarowania terenu, d) Projekt wykonawczy tom 2 - architektura, e) Projekt wykonawczy tom 3 - konstrukcje, f) Projekt wykonawczy tom 4 - instalacje sanitarne zewnętrzne, g) Projekt wykonawczy tom 5 - instalacja wodno - kanalizacyjna, ciepłej wody użytkowej i kolektorów słonecznych, h) Projekt wykonawczy tom 6 - instalacja centralnego ogrzewania, i) Projekt wykonawczy tom 7 - instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, j) Projekt wykonawczy tom 8 - instalacja sieci strukturalnej, k) Projekt wykonawczy tom 9 - instalacja RTV, l) Projekt wykonawczy tom 10 - instalacja sygnalizacji alarmu, m) Projekt wykonawczy tom 11 - instalacja rozgłaszania przewodowego, n) Projekt wykonawczy tom 12 - instalacja telewizji przemysłowej, o) Projekt wykonawczy tom 13 - instalacja kontroli dostępu, p) Projekt wykonawczy tom 14 - instalacja elektryczna, q) Projekt wykonawczy tom 15 - instalacje elektryczne i słaboprądowe zewnętrzne, r) Projekt wykonawczy tom 16 - likwidacja linii kablowych SN, s) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - architektura, konstrukcja, t) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - budowy zewnętrznych i wewnętrznych instalacji sanitarnych, u) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - budowy zewnętrznych i wewnętrznych instalacji elektrycznych, v) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - roboty drogowe, w) Przedmiar robót - roboty budowlane - etap I, x) Przedmiar robót - roboty sanitarne - instalacje zewnętrzne, y) Przedmiar robót - roboty elektryczne - instalacje elektryczne i słaboprądowe zewnętrzne, z) Przedmiar robót - likwidacja kolizji linii kablowych SN, aa) Przedmiar robót - branża drogowa. 4. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. 5. Dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie dokumentacji projektowej, koszt przeprojektowania poniesie Wykonawca i zrealizuje inwestycję w nieprzekraczalnym czasie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie. 6. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie, gdzie będą prowadzone roboty budowlane na podstawie załączonej do specyfikacji dokumentacji projektowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.62.21 - 45.21.62.21 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 13363229 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Sp. z o.o., ul. Chopina 11/13, 65-031 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 5040538,22
  • Oferta z najniższą ceną: 5040538,22 oferta z najwyższą ceną: 5040538,22
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.