eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościandostawa artykułów spożywczych do magazynu żywnościowego Szpitala

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-14

Kościan: dostawa artykułów spożywczych do magazynu żywnościowego Szpitala
Numer ogłoszenia: 208730 - 2010; data zamieszczenia: 14.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 176058 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. Oskara Bielawskiego, pl. Paderewskiego 1a, 64-000 Kościan, woj. wielkopolskie, tel. 065 5115100, faks 065 5122296.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów spożywczych do magazynu żywnościowego Szpitala.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do magazynu żywnościowego Szpitala, podzielonych na 4 zadania, tj.: Zadanie 1 - mięso świeże; Zadanie 2 - przetwory drobiowe Zadanie 3 - produkty przemiału ziarna Zadanie 4 - wędliny; zgodnie z opisem stanowiącym załącznik nr 2a-2d do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Dostawa transportem wykonawcy z częstotliwością odpowiadającą terminom podanym w załączniku 2a-2d. UWAGA: W okresie letnim (lipiec, sierpień) dodatkowo dowóz towaru do Ośrodka Wczasowego w Cichowie gm. Krzywiń z częstotliwością jak w załączniku 2a-2d. 3. Do każdej dostawy z zadania 1,2,4 wymagany jest Handlowy Dokument Identyfikacyjny (HDI). 4. Dostawy mają odbywać się w dniach i godzinach podanych w załączniku 2a-2d. Termin wykonania zamówienia Wymagany termin wykonania zamówienia: 1. dla zadania 1 - od 01-09-2010r. do 30-06-2013r. 2. dla zadania 2 - od dnia podpisania umowy do 30-06-2013r. 3. dla zadania 3 - od dnia podpisania umowy do 30-06-2013r. 4. dla zadania 4 - od 01-09-2010r. do 30-06-2013r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.61.00.00 - Produkty przemiału ziarna 15.13.15.00 - Produkty drobiowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: przetwory drobiowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H. JARO Jarosław Lorke, ul. Osiedlowa 39, 64-000 Widziszewo, kraj/woj. wielkopolskie.
  • F.H. Jaro Jarosław Lorke, ul. Osiedlowa 39, 64-000 Widziszewo, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 46900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 59850,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: produkty przemiału ziarna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.h. JARO Jarosław Lorke, ul. Osiedlowa 39, 64-000 Widziszewo, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43848,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41864,70

  • Oferta z najniższą ceną: 41864,70 / Oferta z najwyższą ceną: 50171,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: wędliny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agro-Handel Sp. z o.o., Mościszki 18, 64-010 Krzywiń, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 298260,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 289828,30

  • Oferta z najniższą ceną: 289828,30 / Oferta z najwyższą ceną: 299074,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 1   

Nazwa: mięso świeże

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agro-Handel Sp. z o.o., Mościszki 18, 64-010 Krzywiń, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 314300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 297914,00

  • Oferta z najniższą ceną: 297914,00 / Oferta z najwyższą ceną: 297914,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.