Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-13
Pruszcz Gdański: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla OT ANR w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 208734 - 2015; data zamieszczenia: 13.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku , ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla OT ANR w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych, w rozumieniu przepisów ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529) dla Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych w Gdańsku wraz ze świadczeniem usługi odbioru przesyłek z biur zamawiającego w: 1) Pruszczu Gdańskim, ul. Powstańców Warszawy 28, 2) Bytowie, ul. Zakładowa 4, 3) Malborku, ul. Wołyńska 19, 4) Skarszewach, ul. Starogardzka 11, 5) Słupsku, ul. 3 Maja 44. 2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku A do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Projekcie umowy, stanowiących załącznik 7 do SIWZ. 3. Ilości wskazane w załączniku A do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Z usług nie wymienionych w Formularzu ofertowym Zamawiający korzysta incydentalnie. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach i rodzajach podanych w tabeli 1a Formularza ofertowego. Jednocześnie zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie co najmniej 60% ceny podanej w formularzu ofertowym. 4. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę w zakresie przyjmowania przesyłek pocztowych oraz doręczania adresatom przesyłek pocztowych w odniesieniu do przesyłek pocztowych w obrocie krajowym..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529); Ocena spełnienia tego wymogu dokonywana będzie na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem 2 do SIWZ;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem uzyskanym w wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: 4 usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym świadczonych dla jednostek organizacyjnych sektora finansów publicznych przez okres co najmniej 12 miesięcy i o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda. (Przez 4 usługi Zamawiający rozumie usługi świadczone w ramach 4 odrębnych umów) - potwierdzone dowodami czy zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunku oraz weryfikacja zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia dokonywana będzie na podstawie dokumentów wymienionych w ust. 2.2.1 pkt 2), ust 2.2.3 i ust. 2.2.4 Części II SIWZ. Jeżeli z treści tych dokumentów wynikać będzie, że wykonawca spełnia warunek, zamawiający uzna go za spełniony
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje stałymi własnymi placówkami nadawczo - odbiorczymi znajdującymi się co najmniej w miejscowościach, w których znajdują się biura Zamawiającego tj. w Pruszczu Gdańskim, Bytowie, Malborku, Skarszewach oraz w Słupsku, a także dysponuje co najmniej jedną stałą placówką, w której możliwy będzie odbiór przesyłek przez adresatów w każdej gminie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Ocena spełnienia warunku oraz weryfikacja zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia dokonywana będzie na podstawie dokumentów wymienionych w ust. 2.2.1 pkt 2), ust 2.2.3 i ust. 2.2.4 Części II SIWZ. Jeżeli z treści tych dokumentów wynikać będzie, że wykonawca spełnia warunek, zamawiający uzna go za spełniony
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
4 usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym świadczonych dla jednostek organizacyjnych sektora finansów publicznych przez okres co najmniej 12 miesięcy i o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda. (Przez 4 usługi Zamawiający rozumie usługi świadczone w ramach 4 odrębnych umów) potwierdzone dowodami czy zostały wykonane należycie;; - opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony i podpisany druk Formularz oferty zgodny w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 1A) Wykaz do punktacji w kryterium - Doświadczenie 2) Jeżeli ofertę składa i podpisuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, jeżeli umocowanie do złożenia oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. W przypadku składania przez wykonawców oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna) w ofercie musi być zamieszczone pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) wykaz własnych placówek nadawczo - odbiorczych w miejscowościach, w których znajdują się biura Zamawiającego tj. w Pruszczu Gdańskim, Bytowie, Malborku, Skarszewach oraz w Słupsku z podaniem ich adresu umożliwiającego identyfikację placówki (miejscowość, ulica) na druku oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ 4) wykaz zawierający co najmniej jedną stałą placówkę, w której możliwy będzie odbiór przesyłek przez adresatów w każdej gminie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Doświadczenie - 15
- 3 - Liczba placówek - 15
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem odmiennych postanowień Umowy. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku zmiany przepisów o podatku od towarów i usług lub Prawa pocztowego. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość wszelkich zmian korzystnych dla Zamawiającego, niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. 4. W przypadku, gdy opłaty pocztowe wynikające ze standardowego cennika lub regulaminu Wykonawcy w wyniku zmian cen usług za świadczenie usług pocztowych dokonanych w sposób dopuszczony przez Prawo pocztowe będą niższe od cen wynikających z oferty, na podstawie której realizowana jest niniejsza umowa, Wykonawca ma obowiązek stosować względem Zamawiającego obniżone opłaty pocztowe dla usług, wynikające ze swojego aktualnego cennika lub regulaminu. 5. W przypadku ustawowej zmiany przepisów określających wysokość należnego podatku VAT na usługi będące przedmiotem umowy w czasie jej trwania, Wykonawca zastosuje obowiązujący podatek VAT, co skutkować będzie zmianą ceny brutto. Zmiana ta nie wymaga aneksu do umowy, jednak Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego poinformowania Zamawiającego o zmianach oraz wskazania w wystawianych fakturach podatku VAT w wysokości zgodnej z obowiązującymi przepisami. 6. Zgodnie z art. 142 ust. 5 pkt 2 i 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, kwota wynagrodzenia należnego Wykonawcy może ulec zmianie, w przypadku, gdy zmianie ulegnie: 1) wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 2) zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - o ile zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 7. W przypadku, o którym mowa w ust. 6 zmiana wymaga formy aneksu do Umowy, a przed jego zawarciem Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego poinformowania Zamawiającego o zmianach, z uzasadnieniem, w jaki sposób i w jakim zakresie mają one wpływ na koszt wykonania Umowy przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2015 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Agencji Nieruchomości Rolnych Oddziału Terenowego w Gdańsku z siedzibą w Pruszczu Gdańskim, ul. Powstańców Warszawy 28.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Punktacja w kryterium Doświadczenie: za każdą wykazaną dodatkową usługę spełniającą wymagania Zamawiającego Wykonawca otrzyma 1,5 punktu. Maksymalnie wykonawca może otrzymać w tym kryterium 15 punktów. 2) W kryterium Liczba palcówek wykonawca może uzyskać maksymalnie 15 pkt, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. Najwięcej punktów uzyska Wykonawca, który wykaże największą liczbę placówek własnych podanych w Formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Usługa dozoru i bezpośredniej ochrony fizycznej nieruchomości oraz całodobowego dozoru sygnałów przesyłowych obiektów i nieruchomości położonych na terenie woj. pomorskiego
- Świadczenie usług ratowniczych i stałego nadzoru nad bezpieczeństwem osób przebywających w wodzie na pływalni Szkoły Podstawowej Nr 3 w Pruszczu Gdańskim
- Świadczenie usług ratowniczych i stałego nadzoru nad bezpieczeństwem osób przebywających w wodzie na pływalni Szkoły Podstawowej Nr 3 w Pruszczu Gdańskim
- Świadczenie usług społecznych w postaci tymczasowego schronienia z usługami opiekuńczymi wraz z wyżywieniem dla osób bezdomnych z terenu Miasta Pruszcz Gdański
- Świadczenie usług ratowniczych i stałego nadzoru nad bezpieczeństwem osób przebywających w wodzie na pływalni Szkoły Podstawowej Nr 4 im. I.J. Paderewskiego w Pruszczu Gdańskim, w roku 2025
- Budowa budynku z mieszkaniami treningowymi i salami rehabilitacyjno-terapeutycznymi dla DPS- wykonanie dokumentacji projektowej
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu od 1.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- świadczenie usług pocztowych dla Gminy Tarnowo Podgórne.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Strykowie
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy Zgierz
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Gminy Aleksandrów Kujawski w roku 2025
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych dla Urzędu Gminy w Osieku Małym w okresie od 1.01.2025 roku do 31.12.2028 roku
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.