eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KnurówDostawa materiałów opatrunkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-09

Knurów: Dostawa materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 208759 - 2008; data zamieszczenia: 09.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Knurowie , ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 2352467, fax. 032 2352442.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozknurow.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych wraz z transportem do siedziby Zamawiającego - Szpital Miejski w Knurowie, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów aptecznych na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 5 Formularz cenowy do SIWZ. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku nr 5 Formularz cenowy są ilościami maksymalnymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia podzielony został na 8 części. Zabrania się składania ofert częściowych w ramach danej części. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.Nie przewiduje się wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamówienie publiczne poniżej 206000 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.19 - Kompresy Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.19 - Kompresy Oryginalny kod CPV: 33.14.11.13 - Bandaże Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.13 - Bandaże Oryginalny kod CPV: 33.14.11.15 - Wata medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.15 - Wata medyczna Oryginalny kod CPV: 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). Zamawiający dopuszcza możliwość składania jednej oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pod warunkiem, iż oferta taka będzie spełniać następujące wymagania: a) wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie, ustanawiają pełnomocnika na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Pzp; b) oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie; c) każdy z wykonawców składających ofertę wspólną (łączną) musi złożyć wszystkie oświadczenia i dokumenty, o których mowa w SIWZ; d) wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem występującym jako reprezentant. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 8 SIWZ tj. 8.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Załącznik nr 3 Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007, Nr 223, poz. 1655); 8.2 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - wymagane dokumenty a) Dokumenty potwierdzające, że oferowane przez Wykonawcę wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu i do używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. 2004 r. , Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) z zaznaczeniem której części i pozycji dotyczą. Wymagane jest aby wymienione dokumenty były potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status Wykonawcy lub dołączonym pełnomocnictwem). b) próbki oferowanego asortymentu (dla każdej części i każdej pozycji do której składana jest oferta) - celem potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymogi określone przez Zamawiającego. Wskazane jest, aby każda próbka zawierała dołączony opis z numerem wskazującym której części i pozycji przetargowej dotyczy. Ponadto wymagany jest pisemny wykaz asortymentowo-ilościowy dostarczonych próbek. Zobowiązuje się Wykonawcę do ujęcia w ofercie przetargowej wniosku (art. 97 ust. 2 ustawy Pzp) o zwrot złożonych próbek. Brak takiego wniosku spowoduje rezygnację Wykonawcy ze zwrotu złożonych próbek. Próbki Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana pozostaną u Zamawiającego na czas trwania mowy w celu sprawdzenia poszczególnych dostaw towarów z dostarczonymi do ofert próbkami w trakcie jej realizacji. 8.3. Pozostałe wymagane przez Zamawiającego dokumenty jakie należy załączyć do oferty a) Załącznik nr 1 Formularz ofertowy -- wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową/imienną) przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy; b) Załącznik nr 5 Formularz cenowy - wypełniony, podpisany i opieczętowany; c) Załącznik nr 2 Wzór umowy (uwaga: wzór umowy winien być zaparafowany); d) Załącznik nr 4 Oświadczenie Wykonawcy zawierające wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom; e) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia - pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.: 1) 8.1a składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty o których mowa w pkt. 1 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8.1a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 8 SIWZ tj. 8.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Załącznik nr 3 Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007, Nr 223, poz. 1655); 8.2 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - wymagane dokumenty a) Dokumenty potwierdzające, że oferowane przez Wykonawcę wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu i do używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. 2004 r. , Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) z zaznaczeniem której części i pozycji dotyczą. Wymagane jest aby wymienione dokumenty były potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status Wykonawcy lub dołączonym pełnomocnictwem). b) próbki oferowanego asortymentu (dla każdej części i każdej pozycji do której składana jest oferta) - celem potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymogi określone przez Zamawiającego. Wskazane jest, aby każda próbka zawierała dołączony opis z numerem wskazującym której części i pozycji przetargowej dotyczy. Ponadto wymagany jest pisemny wykaz asortymentowo-ilościowy dostarczonych próbek. Zobowiązuje się Wykonawcę do ujęcia w ofercie przetargowej wniosku (art. 97 ust. 2 ustawy Pzp) o zwrot złożonych próbek. Brak takiego wniosku spowoduje rezygnację Wykonawcy ze zwrotu złożonych próbek. Próbki Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana pozostaną u Zamawiającego na czas trwania mowy w celu sprawdzenia poszczególnych dostaw towarów z dostarczonymi do ofert próbkami w trakcie jej realizacji. 8.3. Pozostałe wymagane przez Zamawiającego dokumenty jakie należy załączyć do oferty a) Załącznik nr 1 Formularz ofertowy -- wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową/imienną) przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy; b) Załącznik nr 5 Formularz cenowy - wypełniony, podpisany i opieczętowany; c) Załącznik nr 2 Wzór umowy (uwaga: wzór umowy winien być zaparafowany); d) Załącznik nr 4 Oświadczenie Wykonawcy zawierające wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom; e) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia - pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.: 1) 8.1a składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty o których mowa w pkt. 1 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8.1a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozknurow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, Dział Zamówień Publicznych - pokój nr 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora, I piętro, 44-190 Knurów, ul. Niepodległości 8 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:25 do 15:30 (dnia 19.09.2008 r. oferty można składać do godz.10:00).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Gazy, kompresy, serwety operacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych wraz z transportem do siedziby Zamawiającego - Szpital Miejski w Knurowie, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów aptecznych na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w części I Załącznika nr 5 Formularz cenowy do SIWZ. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku nr 5 Formularz cenowy są ilościami maksymalnymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu. Wymagany termin realizacji zamówienia - 12 miesięcy licząc od 25.10.2008 r.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opaski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych (opaski dziane, elastyczne, gipsowe, elastyczne siatki, opaska kohezyjna) wraz z transportem do siedziby Zamawiającego - Szpital Miejski w Knurowie, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów aptecznych na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w części II Załącznika nr 5 Formularz cenowy do SIWZ. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku nr 5 Formularz cenowy są ilościami maksymalnymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu. Wymagany termin realizacji zamówienia - 12 miesięcy licząc od 09.11.2008 r.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.13-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wata, lignina.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych wraz z transportem do siedziby Zamawiającego - Szpital Miejski w Knurowie, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów aptecznych na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w części III Załącznika nr 5 Formularz cenowy do SIWZ. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku nr 5 Formularz cenowy są ilościami maksymalnymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu. Wymagany termin realizacji zamówienia - 12 miesięcy licząc od 25.10.2008 r.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.15-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przylepce i plastry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych (plaster z opatrunkiem, przylepce włókninowe, tkaninowe, z folii, jałowe opatrunki z materiałem chłonnym w centralnej części, przylepiec do nieinwazyjnego zamykania ran) wraz z transportem do siedziby Zamawiającego - Szpital Miejski w Knurowie, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów aptecznych na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w części IV Załącznika nr 5 Formularz cenowy do SIWZ. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku nr 5 Formularz cenowy są ilościami maksymalnymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu. Wymagany termin realizacji zamówienia - 12 miesięcy licząc od 09.11.2008 r.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kompresy z waty celulozowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych wraz z transportem do siedziby Zamawiającego - Szpital Miejski w Knurowie, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów aptecznych na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w części V Załącznika nr 5 Formularz cenowy do SIWZ. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku nr 5 Formularz cenowy są ilościami maksymalnymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu. Wymagany termin realizacji zamówienia - 12 miesięcy licząc od 09.11.2008 r.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Opatrunek do mocowania wkłuć centralnych i obwodowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych wraz z transportem do siedziby Zamawiającego - Szpital Miejski w Knurowie, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów aptecznych na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w części VI Załącznika nr 5 Formularz cenowy do SIWZ. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku nr 5 Formularz cenowy są ilościami maksymalnymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu. Wymagany termin realizacji zamówienia - 12 miesięcy licząc od 10.10.2008 r.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Opatrunki specjalistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych wraz z transportem do siedziby Zamawiającego - Szpital Miejski w Knurowie, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów aptecznych na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w części VII Załącznika nr 5 Formularz cenowy do SIWZ. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku nr 5 Formularz cenowy są ilościami maksymalnymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu. Wymagany termin realizacji zamówienia - 12 miesięcy licząc od 09.11.2008 r.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Opatrunek piankowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych wraz z transportem do siedziby Zamawiającego - Szpital Miejski w Knurowie, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów aptecznych na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w części VIII Załącznika nr 5 Formularz cenowy do SIWZ. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku nr 5 Formularz cenowy są ilościami maksymalnymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu. Wymagany termin realizacji zamówienia - 12 miesięcy licząc od 09.11.2008 r.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.