Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-30
Ciechanów: Dostarczenie 2 sztuk średnich samochodów gaśniczych na podwoziu uterenowionym 4x4
Numer ogłoszenia: 208760 - 2007; data zamieszczenia: 30.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ciechanów, ul. Fabryczna 8, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6722646 w. 116, fax 023 6722646 w. 103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaciechanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczenie 2 sztuk średnich samochodów gaśniczych na podwoziu uterenowionym 4x4.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie dwóch średnich samochodów gaśniczych z napędem uterenowionym 4x4; 1.Oferowane pojazdy muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, Obrony Narodowej, Finansów oraz Sprawiedliwości z dnia 24 listopada 2004r. W sprawie warunków technicznych pojazdów specjalnych oraz pojazdów używanych do celów specjalnych Policji, Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Straży Granicznej, Kontroli Skarbowej, Służby Celnej, Służby Więziennej i Straży Pożarnej (Dz. U. Nr 262, poz.2615) 2.Ponadto samochody winny spełniać następujące parametry techniczne: a) samochody mogą być używane ale muszą być sprawne technicznie - dopuszczone do ruchu b) samochody nie mogą być wyprodukowane przed rokiem 1980 c)pojemność zbiorników na wodę - 2500l i 1500l d) wydajność pompy powyżej 1200l/min e) agregat prądotwórczy f) napęd 4x4 g) wyposażenie w komplety węży ssawnych i tłocznych h) kabina/liczba osób - minimum 6 osób + oddzielna kabina kierowcy i) wspomaganie kierownicy j) działko o zasięgu min. 30M (dotyczy przynajmniej 1-go wozu) k) dodatkowo 3 sygnały świetlne z tyłu l) szybkie natarcie ł) instalacje z roletami m) motopompa zamontowana w przedziale tylnym n) samochody używane nie mogą mieć przebiegu większego niż 30 000km (każdy)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.42.10 - Wozy strażackie Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.42.10 - Wozy strażackie Oryginalny kod CPV: 29.85.10.00 - Sprzęt gaśniczy i ratunkowy Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.00.00 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa Oryginalny kod CPV: 24.66.12.20 - Środki gaśnicze Kod CPV wg słownika 2008: 24.95.12.20 - Środki gaśnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki art. 22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły: spełnia, nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę); 2) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę); 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony oddzielnie przez każdego wykonawcę); Powyższe dokumenty złożyć należy w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4) Oświadczenia które należy załączyć do oferty: - oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o dzielenie zamówienia wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oświadczenia, należy złożyć wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, (w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę). 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1 ppkt 1, 2, 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1- 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku podmioty występujące wspólnie ( konsorcjum/spółka cywilna) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2 .Wszelka korespondencja odbywała się będzie wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Podwykonawstwo Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wskazanie niniejszego nastąpi w Formularzu Oferty (wzór Formularza oferty stanowi Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaciechanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ciechanów ul. Fabryczna 8 06-400 Ciechanów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Ciechanów ul. Fabryczna 8 06-400 Ciechanów parter pokój nr 1(sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- Rozbudowa i przebudowa Centrum Kultury i Sztuki w Ciechanowie - II etap
- "Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej w Ciechanowie", dofinansowana ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
- Materiały eksploatacyjne do laparoskopii
- Zakup odzieży roboczej dla personelu Szpitala- powtórzenie.
- Budowa drogi leśnej w oddz. 233 o długości 455 m w leśnictwie Rydzewo
- Zakup samochodu osobowego w ramach programu MAZOWSZE BEZ SMOGU
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa bezpieczeństwa w Gminie Stopnica poprzez doposażenie jednostki OSP w Stopnicy
- ZAKUP NOWEGO ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO DLA OSP MIEJSKA DĄBROWA
- Dostawa średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP Brzeźno Szlacheckie
- Modernizacja infrastruktury społecznej poprzez przebudowę strażnicy oraz zakup samochodu i wyposażenia dla jednostek OSP z terenu Gminy Dąbrowa Zielona
- Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z układem napędowym 4x4 dla jednostki OSP Werechanie
- Zakup samochodu dla OSP Małomierzyce
więcej: Środki gaśnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.