eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PałecznicaBudowa Centrum Edukacyjnego z przebudową istniejącej sali gimnastycznej w Pałecznicy w ramach MRPO na lata 2007 - 2013. Działanie 6.2 Rozwój obszarów wiejskich. Schemat BInfrastruktura Społeczna w tym edukacyjna i sportowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-28

Pałecznica: Budowa Centrum Edukacyjnego z przebudową istniejącej sali gimnastycznej w Pałecznicy w ramach MRPO na lata 2007 - 2013. Działanie 6.2 Rozwój obszarów wiejskich. Schemat B: Infrastruktura Społeczna w tym edukacyjna i sportowa
Numer ogłoszenia: 20879 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pałecznica , ul. św. Jakuba 11, 32-109 Pałecznica, woj. małopolskie, tel. 0-41 3848037, faks 0-41 3848107.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.palecznica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Centrum Edukacyjnego z przebudową istniejącej sali gimnastycznej w Pałecznicy w ramach MRPO na lata 2007 - 2013. Działanie 6.2 Rozwój obszarów wiejskich. Schemat B: Infrastruktura Społeczna w tym edukacyjna i sportowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa Centrum Edukacyjnego z przebudową istniejącej sali gimnastycznej w Pałecznicy w ramach MRPO na lata 2007 - 2013. Działanie 6.2 Rozwój obszarów wiejskich. Schemat B: Infrastruktura Społeczna w tym edukacyjna i sportowa. Charakterystyka budynku: budynek trzykondygnacyjny (I kondygnacja -suterena , III - poddasze użytkowe) ; połączony z istniejącą , parterową salą gimnastyczną , częściowo podpiwniczoną. Podstawowe parametry techniczne budynku: Powierzchnia użytkowa pomieszczeń ogółem: 2909,10 m2 - powierzchnia zabudowy - 1214m2 - długość - 67,195m - szerokość - 29,41m - wysokość - 11,98m - (wysokość do okapu - max. 9,71 m, wysokość kalenicy - max. -16,47m) - kubatura - 13361m3 Instalacje wewnętrzne do wykonania: wodociągowa, kanalizacyjna, centralnego ogrzewania, elektryczna, teletechniczna. Infrastruktura zewnętrzna do wykonania: sieci z przyłączami (wodociągowa, kanalizacyjna), drogi, chodniki, obiekty małej architektury. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik A do SIWZ. W przypadku, gdzie Zamawiający użył nazw własnych dla opisu przedmiotu zamówienia, dopuszcza rozwiązania równoważne tj. o porównywalnych parametrach lub wyższych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 150 000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) Wykonawca powinien wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w części IX SIWZ, w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wybór formy wniesienia wadium należy do Wykonawcy. 2. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek Zamawiającego w B.S Proszowice O/Racławice 04 8597 0001 0020 0200 0055 0003 Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w terminie, jeżeli najpóźniej w terminie jego wniesienia, określonym w ust. 1, zostanie uznany rachunek bankowy Zamawiającego na kwotę wadium. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał dokumentu należy złożyć w siedzibie Gminy Pałecznica ul. św. Jakuba 11 sekretariat, od poniedziałku do piątku w godz. 10:00 - 13:00, najpóźniej w terminie określonym w ust. 1. Treść dokumentu gwarancji lub poręczenia powinna zawierać w szczególności klauzulę, z której wynika zapłata kwoty wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 4. Wadium powinno być wniesione na cały okres związania ofertą określonego w części VII SIWZ

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który: 1)wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu (pod klucz) budynku użyteczności publicznej o kubaturze budynku co najmniej 10 000 m3 każda, 2) dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, drogowej, wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 3) posiada średni roczny przychód netto ze sprzedaży z ostatnich trzech lat obrotowych w wysokości co najmniej 10 000 000,00 zł, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Oceny spełniania warunków Zamawiający dokona na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w części IV SIWZ, z których powinno wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Ocena warunku dotyczącego posiadania średniego rocznego przychodu będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części IV pkt 6. Z dokumentów powinno wynikać, że średnia arytmetyczna przychodu netto ze sprzedaży z ostatnich trzech lat obrotowych jest co najmniej równa 10 000 000,00 zł, jeżeli Wykonawca prowadzi działalność przez okres krótszy niż trzy lata, dla wyznaczenia średniej brane będą pod uwagę pełne lata obrotowe, w których Wykonawca prowadził działalność; jeżeli Wykonawca prowadzi działalność przez okres krótszy niż rok, przychód za ten okres powinien być co najmniej równy 10 000 000,00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 2.1 do SIWZ), 2) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik 2.2 do SIWZ), 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, robót, o których mowa w części III pkt 1 SIWZ - wykaz powienien zawierać rodzaj robót (budynek użyteczności publicznej z podaniem kubatury), wartość robót (netto), daty ich wykonania oraz miejsce wykonania (Załącznik 3 do SIWZ); 4) dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że co najmniej 2 roboty zawarte w wykazie, o którym mowa w pkt 3, zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, 5) wykaz zawierający osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach, o których mowa w części IV pkt 2 wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik 4 do SIWZ), 6) rachunki zysków i strat albo - w przypadku gdy Wykonawca nie jest zobowiązany do ich sporządzania - inne dokumenty określające przychód netto ze sprzedaży za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej Wykonawcy jest krótszy, to za ten okres, UWAGA 1. Dokumenty, o których mowa w pkt 4 i 6 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tzn. opatrzone datą, napisem (za zgodność z oryginałem) oraz podpisane przez osoby podpisujące ofertę lub przez osoby upoważnione do poświadczenia zgodności z oryginałem kserokopii dokumentów - w takim przypadku wraz z dokumentami Wykonawca powinien przedłożyć dokumenty, z treści których wynika umocowanie do dokonania tej czynności, o ile nie wynika ono z innych dokumentów składanych wraz z ofertą. W przypadku, gdy dokument składa się z więcej niż jednej strony, kserokopia każdej strony powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem, w sposób opisany wyżej. UWAGA 2. Oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1 i 2 oraz wykazy, o których mowa w pkt 3 i 5 powinny być podpisane przez osoby podpisujące ofertę. UWAGA 3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2, w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania, powinien złożyć każdy z Wykonawców. UWAGA 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 75
  • 2 - Okres gwarancji - 25

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/BIP/palecznica.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pałecznica, ul. św. Jakuba 11, 32-109 Pałecznica, pok. 10, tel. 041 3848037 w. 49.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Pałecznica, ul. św. Jakuba 11, 32-109 Pałecznica, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany w ramach MRPO na lata 2007 -2013. Działanie 6.2 Rozwój obszarów wiejskich. Schemat B: Infrastruktura Społeczna w tym edukacyjna i sportowa.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.