Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-09
Porąbka: UDZIELENIE DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU INWESTYCYJNEGO W WYSOKOŚCI 700 000 PLN NA POTRZEBY GMINY PORĄBKA
Numer ogłoszenia: 208803 - 2008; data zamieszczenia: 09.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Porąbka , ul. Krakowska 3, 43-353 Porąbka, woj. śląskie, tel. 033 8272802, 8272815, 8272810, fax. 033 8272802.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.porabka.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU INWESTYCYJNEGO W WYSOKOŚCI 700 000 PLN NA POTRZEBY GMINY PORĄBKA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest udzielenie długoterminowego kredytu inwestycyjnego w kwocie 700 000 PLN zgodnie z Uchwałą Rady Gminy Porąbka nr XX/126/2008 z dnia 26 czerwca 2008r. na pokrycie kosztów związanych z finansowaniem następujących zadań: Termomodernizacja wraz z wymianą źródła ciepła w budynku Zespołu Szkół w Kobiernicach - 300 000 PLN oraz Opracowanie dokumentacji do Funduszu Spójności dla zadania Budowa kanalizacji w gminie Porąbka - 400 000 PLN. Okres kredytowania: 36 miesięcy. Okres spłaty kredytu: lata 2009 - 2011. Postawienie kredytu do dyspozycji zamawiającego po podpisaniu umowy kredytowej (około 30.09.2008r.) w nieprzekraczalnym terminie do 01.10.2008r. Oprocentowanie kredytu będzie liczone wg stopy zmiennej w stosunku rocznym opartym na stawce WIBOR 1M plus stała w okresie kredytowania marża banku. Spłata rat kapitału w 33 ratach, płatnych 31-go każdego miesiąca (ostatniego dnia miesiąca), począwszy od 31.01.2009r., spłata ostatniej raty 30.09.2011r. Przewiduje się karencję w spłacie kapitału oraz odsetek od zaciągniętego kredytu do 31.01.2009r. Spłata odsetek następować będzie w terminach spłat rat kapitałowych. Zabezpieczenie kredytu: weksel In blanko wraz z deklaracją wekslową. Prowizja od udzielonego kredytu płatna będzie jednorazowo w dniu uruchomienia kredytu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: odstąpionoIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy spełniający następujące warunki: a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca: prowadzi działalność w zakresie sprzedaży samochodów osobowych. Ocena zostanie dokonana na podstawie: złożonego aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; kopii koncesji, zezwolenia lub licencji - jeżeli są wymagane przez obowiązujące przepisy prawa, złożonego oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. b.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. c.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. d.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Ocena zostanie dokonana na podstawie: zaświadczeń z ZUS lub KRUS oraz z US, a także złożonego oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. e.udzielą kredytu z uwzględnieniem warunków określonych w SIWZ: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży właściwe oświadczenie w zakresie proponowanych warunków udzielenia kredytu i przedstawi projekt umowy z uwzględnieniem warunków stawianych przez Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty oświadczeniach i dokumentach oraz informacji zawartych w treści tych dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z symulacyjnym wyliczeniem kosztów kredytu - załącznik nr 1 do oferty, 2)oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do oferty. 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześnie niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert - załącznik nr 3 do oferty. 4)Aktualna koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - załącznik nr 4 do oferty, 5)dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przedstawionych dokumentów rejestrowych firmy - załącznik nr 5 do oferty, 6)w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie (w tym również w ramach spółki cywilnej) - zgodnie z art. 23 Prawa zamówień publicznych wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.W takim przypadku do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo - załącznik nr 6 do oferty. 7)Projekt umowy kredytu - załącznik nr 7 do oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.porabka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy porąbka, 43-353 Porąbka ul. Krakowska 3, pok. nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy porąbka, 43-353 Porąbka ul. Krakowska 3, pok. nr 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 800.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2025 rok
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 2.500.000,00 zł
- Kredyt na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetowego w 2025 roku
- BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU MIASTA PRZEMYŚLA I MIEJSKICH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PRZEZ 36 MIESIĘCY LICZĄC OD 1 LIPCA 2025 R
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.