eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Horyniec ZdrójZakup fabrycznie nowego ciągnika z przyczepą do selektywnej zbiórki odpadów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-19

Horyniec Zdrój: Zakup fabrycznie nowego ciągnika z przyczepą do selektywnej zbiórki odpadów
Numer ogłoszenia: 208822 - 2012; data zamieszczenia: 19.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Usługi Komunalne sp. z o. o. , ul. Zdrojowa 28, 37-620 Horyniec Zdrój, woj. podkarpackie, tel. 016 6313201, faks 016 6313201.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup fabrycznie nowego ciągnika z przyczepą do selektywnej zbiórki odpadów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego w Horyńcu-Zdroju, przy ul. Zdrojowej 28, fabrycznie nowego ciągnika z przyczepą do selektywnej zbiórki odpadów, rok produkcji 2012. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia, o określonych parametrach technicznych: a)Parametry ciągnika: Fabrycznie nowy, rok produkcji 2012; Wersja pojazdu dla ruchu prawostronnego; SILNIK Liczba cylindrów min. 4;Typ silnika: turbo intercooler Moc silnika wyrażona w KM 92 ÷ 97; Pojemność silnika 3800 ÷ 4500 cm3; Minimalna pojemność zbiornika paliwa: 90 dm3; Korek wlewu paliwa zamykany kluczykiem; Norma emisji spalin EURO III; Napęd 4x4;Skrzynia biegów: mechaniczna min. 12x12; Tylna oś napędowa z blokadą mechanizmu różnicowego;Tylni WOM:540/1000 obr/min; Układ kierowniczy: ze wspomaganiem; Hamulec postojowy: mechaniczny; Hamulce na obie osie; Układ pneumatyczny do sterowania hamulcami przyczepy: jedno i dwuobwodowy; Min. wydatek pompy hydraulicznej: 55 l/min; Szybkozłącze hydrauliczne : min. 2 pary;TUZ tylny: udźwig podnośnika min. 3000 kg; Ładowacz czołowy : udźwig min. 1600 kg, wys. podnoszenie min. 3,0m; Zaczep transportowy rolniczy: górny i dolny; Błotniki kół przednich i tylnych; Ogrzewana kabina z regulowanym fotelem operatora + drugie siedzenie (dla pomocnika operatora); Regulacja kolumny kierownicy; Drzwi wejściowe : z lewej i prawej strony; Konsola w kabinie wyposażona w wyświetlacz cyfrowy wskazujący co najmniej godziny pracy (MTP); Wycieraczka szyby przedniej i tylnej; Uchylne boczne okienka Lusterka zewnętrzne: z lewej i prawej strony; Kolor malowania nadwozia: czerwony lub niebieski, Kolor malowania podwozia: czarny; Obrotowe oświetlenie ostrzegawcze: pomarańczowe, odporne na uderzenia; Lampy robocze (przód/tył): min. 2/2; Podnośnik hydrauliczny dostosowany do ciągnika, Klin pod koła - min. 2 szt.; Apteczka; Gaśnica zamontowana w kabinie ciągnika; Trójkąt ostrzegawczy Zestaw narzędzi (klucz do kół, kpl. kluczy naprawczych); Ogumienie kompletne, rozmiar kół (przód/tył):- R24/R34 cala; Masa ciągnika max. 4350 kg. b) Parametry przyczepy: Fabrycznie nowa, rok produkcji 2012; Osprzęt musi być fabrycznie nowy i kompatybilny z oferowanym ciągnikiem; Dopuszczalna masa całkowita: 4900 ÷ 5100 kg; Ładowność: min 3500 kg , max 5000 kg; Masa własna: max. 1500 kg; Pojemność ładunkowa: 5,1 m3 ÷ 6,2 m3; Powierzchnia ładunkowa: min 6,0 m2; Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 3000 ÷ 3500 mm Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 1800 ÷ 2055 mm; Wymiary przyczepy (długość/szerokość): 4000 ÷ 5000mm/1900 ÷ 2235mm; Wysokość ścian skrzyni z nadstawkami : 500 mm + 300mm ÷500 mm; Wysokość platformy od podłoża: max 1050 mm; Zawieszenie: sztywne; Rozmiar ogumienia: 11,5/80-15,3; Prędkość konstrukcyjna: min 25 km/h; System wywrotu: trójstronny; Rodzaj dyszla: dyszel sztywny do łączenia z dolnymi zaczepami ciągnika; Rodzaj podpory dyszla: prosta Hamulec ręczny; Kolorystyka malowania podwozia czerwony; Kolorystyka malowania ścian zielony; Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej; Kliny do kół z kieszeniami: 2 szt. c) Wymagana dokumentacja: Faktura sprzedaży kompletnego pojazdu (ciągnika z przyczepą); instrukcja obsługi, eksploatacji i konserwacji ciągnika(w języku polskim); instrukcja obsługi, eksploatacji i konserwacji przyczepy (w języku polskim) książka gwarancyjna ciągnika; książka gwarancyjna przyczepy; dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdów dostarczone w dniu przekazania pojazdu, katalog części zamiennych zapewnić w formie elektronicznej. c)Warunki dodatkowe: Gwarancja na ciągnik i przyczepę musi być zgodna z gwarancją producenta oraz obejmować okres minimum 12 miesięcy. Czas reakcji w przypadku awarii - max. 36 godzin (tj. przyjazd na miejsce awarii od daty głoszenia awarii w dni robocze). Max. odległość autoryzowanego punktu naprawczego - serwisu od siedziby Zamawiającego, ul. Zdrojowa 28, 37- 620 Horyniec-Zdrój - 250 km (należy do oferty załączyć pisemny wykaz tych punktów - w zakresie ciągnika i przyczepy). W okresie trwania gwarancji, planowane przeglądy wykonywane będą bezpłatnie tak w zakresie użytych materiałów jak i robocizny. Katalog części zamiennych w formie elektronicznej. Wykonawca powinien posiadać własny- zakładowy serwis gwarancyjny na przedmiot niniejszego zamówienia lub dysponować długoterminową (co najmniej przez okres gwarancji) umową z serwisem zewnętrznym gwarantującym realizację Umowy. Wykonawca w dniu odbioru pojazdu (ciągnika z przyczepą) musi przeszkolić 2 operatorów sprzętu Zamawiającego w zakresie prawidłowej eksploatacji i obsługi kompletnego pojazdu (ciągnika z przyczepą) oraz wystawić zaświadczenia o ukończeniu przeszkolenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 34.22.33.00 - Przyczepy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wniesione: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 4 % ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie. 1) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy na konto Zamawiającego: Usługi Komunalne Sp. z o.o. ; ul. Zdrojowa 28; 37-620 Horyniec-Zdrój Powiatowy Bank Spółdzielczy w Lubaczowie O/Horyniec-Zdrój NR 69 9101 1039 2002 2538 2148 0001 Wadium zostanie uznane za wpłacone, jeżeli znajdzie się na koncie zamawiającego w dniu otwarcia ofert, tj. 04.07. 2012r. do godz. 10:00. Do oferty winien być załączony dowód wpłaty wadium na konto Zamawiającego (może być kopia przelewu poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby umocowane prawnie do tej czynności). Wadium wnoszone w pieniądzu nie może zostać wpłacone gotówką w kasie zamawiającego. Wadium wnoszone w pozostałych, dopuszczalnych formach, należy złożyć w postaci oryginału w siedzibie Zamawiającego pok. - Sekretariat I piętro, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 04.07. 2012r. do godz. 10:00. Nie należy dołączać oryginałów dokumentów do oferty. Wykonawca jako dowód wniesienia wadium w formie niepieniężnej załącza do oferty kserokopię złożonego dokumentu. 3) Zamawiający zastrzega, że w razie składania gwarancji jako zabezpieczenia, w treści gwarancji nie mogą być żadne postanowienia ograniczające prawo Zamawiającego do realizacji tych gwarancji. Gwarancje muszą określać bezwarunkowe prawo Zamawiającego do realizacji tych gwarancji. Gwarancje, w których ograniczono prawa Zamawiającego, lub w których uzależniono realizację od spełnienia jakichkolwiek warunków, oprócz wynikających za specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ustawy prawo zamówień publicznych, uznane zostaną jako nie spełniające warunków specyfikacji. 4) Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia kwoty zabezpieczenia - najpóźniej w dacie podpisania umowy. 5) Pozostałe, szczegółowe sprawy związane z zabezpieczeniem należytego wykonania umowy realizowane będą na podstawie uregulowań zawartych w art. 148, 149, 150, 151 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jezeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenie dołączone do oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jezeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenie dołączone do oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jezeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenie dołączone do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jezeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenie dołączone do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jezeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenie dołączone do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na potwierdzenie, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest złożyć sporządzoną kartę katalogową oferowanego ciągnika z przyczepą - do selektywnej zbiórki odpadów zawierającą minimum: a)dla ciągnika: nazwa producenta, model, typ, moc, pojemność, typ silnika, dopuszczalna masa całkowita, liczba biegów (przód/tył), rozmiar opon, b)dla przyczepy: nazwa producenta, model, typ, objętość ładunkowa, wymiary przyczepy, rozmiar opon

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może być dokonana w sytuacji gdy: 1) zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, 2) wprowadzone zostały dodatkowe wymagania dla inwestycji współfinansowanych z Unii Europejskiej w ramach PROW na lata 2007-2013, 3) wydłużenia terminu wykonania zamówienia z uwagi na wystąpienie nadzwyczajnych warunków pogodowych nie pozwalających na wykonanie zamówienia lub wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem wyrażeniem zgody przez Zamawiającego. Termin może ulec przedłużeniu o czas trwania tych okoliczności, 4) wystąpiły zamówienia dodatkowe niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia, 5) z uwagi na niezależne od stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne) dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy oraz osób reprezentujących strony. Zmiany treści umowy nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia określonego w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.horyniec-zdroj.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Usługi Komunalne Sp. z o.o.; ul. Zdrojowa 28; 37-620 Horyniec-Zdrój - Sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Usługi Komunalne Sp. z o.o.; ul. Zdrojowa 28; 37-620 Horyniec-Zdrój - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.