eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TyszowceDostawa produktów żywnościowych do Internatu Zespołu Szkół Nr 5 w Tyszowcach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-09-02

Tyszowce: Dostawa produktów żywnościowych do Internatu Zespołu Szkół Nr 5 w Tyszowcach
Numer ogłoszenia: 208926 - 2008; data zamieszczenia: 02.09.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 180682 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół nr 5 im. Hetmana Stefana Czarnieckiego w Tyszowcach, ul. Kościelna 25, Tyszowce, woj. lubelskie, tel. 0-84 6619351, fax 0-84 6619351.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów żywnościowych do Internatu Zespołu Szkół Nr 5 w Tyszowcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - pakiety od 1- 4 2. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na wybrany przez siebie pakiet lub pakiety. 3. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do stołówki internatu Zespołu Szkół Nr 5 w Tyszowcach. Lokalizacja internatu - teren Zespołu Szkół Nr 5 w Tyszowcach , ul. Kościelna 25 A, 22- 630 Tyszowce Główny przedmiot zamówienia: Produkty spożywcze i napoje - CPV - 15000000-8 Przedmiot zamówienia obejmuje 4 pakiety z możliwością składania ofert na poszczególne pakiety: Pakiet Nr 1 - Art. Mleczarskie i nabiał - CPV - 15500000-3 Pakiet Nr 2 -pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie - CPV - 15810000-9 Pakiet Nr 3 - Produkty zwierzęce, mięso, wędliny - CPV - 15100000-9 Pakiet Nr 4 - Pozostałe artykuły żywnościowe - CPV - 15800000-6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie pakietu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tj. ofert obejmujących artykuły odpowiadające właściwościom artykułów wyszczególnionych w Formularzu cenowym, różniących się od nich nazwą i producentem -opisuje się te produkty w załączniku n6 do SIWZ. Zamówienie obejmuje dostarczenie produktów wymienionych w poszczególnych pakietach do stołówki Internatu Zespołu Szkół Nr 5 w Tyszowcach na koszt Wykonawcy w terminach i ilościach określonych przez Zamawiającego. Szczegółowy opis i ilości produktów żywnościowych będących przedmiotem zamówienia zawiera Formularz cenowy stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ. Podane w formularzu cenowym ilości produktów żywnościowych określają przewidywane zapotrzebowanie stołówki internatu ZS Nr 5 w Tyszowcach na ww produkty w okresie trwania umowy. Zamawiający nie gwarantuje Wykonawcy, że złoży zamówienie sumaryczne ( w pełnym wymiarze), jest to uzależnione od zapotrzebowania, jakie będzie istniało w okresie realizacji umowy. Zamawiający wymaga, aby każda pozycja w formularzu cenowym (poszczególnych pakietów) była wypełniona. Nie wypełnienie przez Wykonawcę jakiejkolwiek z pozycji w wybranym pakiecie spowoduje odrzucenie oferty tego Wykonawcy w zakresie tegoż pakietu. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 7. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części zadania podwykonawcom. 8. Wymagania stawiane Wykonawcy: 8.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczanych produktów. - produkty żywnościowe będące przedmiotem zamówienia muszą odpowiadać wszelkim normom i standardom dopuszczającym je do sprzedaży i spożycia, w przypadku mięsa i przetworów świeżych, nie mrożonych wymagane jest dopuszczenie ich do spożycia przez lekarza weterynarii. Artykuły spożywcze muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych w Formularzu cenowym lub w opakowaniach o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego. Artykuły paczkowane muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach jednostkowych producenta. Wykonawca proponujący opakowania jednostkowe różniące się znacznie od gramatury opakowania podanej w Formularzu cenowym, musi określić gramaturę artykułów spożywczych, które będzie dostarczał. Artykuły spożywcze mają być wysokiej jakości zarówno pod względem organoleptycznym (wygląd, smak, zapach)jak i odżywczym. Opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone. Artykuły spożywcze mają posiadać maksymalny okres przydatności do spożycia przewidziany dla danego artykułu. 8.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 8.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 8. 4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówień. 8.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 9. Wymagania organizacyjne: a. dostawa produktów żywnościowych odbywać się będzie w roku szkolnym 2008/2009, zgodnie z organizacją roku szkolnego; b. miejscem dostaw produktów żywnościowych jest stołówka internatu ZS Nr 5 w Tyszowcach. Wykonawca zamówienia zobowiązany jest we własnym zakresie i na koszt własny zapewnić dostawę przedmiotu zamówienia do stołówki; c. dostawy będą odbywać się sukcesywnie, częściami, w oparciu o telefoniczne zamówienia z jednodniowym wyprzedzeniem, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. d. wykonawca w formularzu cenowym ( dla określonego pakietu) poda ceny jednostkowe na poszczególne produkty żywnościowe oraz łączną wartość netto i brutto zamówienia dla całego pakietu. Okres niezmienności cen zaoferowanych przez wykonawcę wynosi 90 dni od dnia podpisania umowy, a ceny poszczególnych pozycji, określone w formularzu cenowym mogą być aktualizowane co dwa miesiące ( obniżone lub w przypadku znacznych zmian cen artykułów spożywczych i innych przekraczających 10%podanych wartości w formularzu cenowym podwyższone w związku z sezonowością i dostępnością produktów na rynku). Każdorazowa zmiana cen uzgadniana będzie z zamawiającym i wymagać będzie jego akceptacji. e. rozliczenie z tytułu dostarczonych produktów żywnościowych będzie następować na podstawie zbiorczych faktur VAT, wystawianych przez Wykonawcę za okres 10 dni faktycznie zrealizowanych dostaw. Lokalizacja internatu - teren Zespołu Szkół Nr 5 w Tyszowcach , ul. Kościelna 25 A, 22- 630 Tyszowce.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne Oryginalny kod CPV: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Oryginalny kod CPV: 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Oryginalny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Kod CPV wg słownika 2008: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 54358.50 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1- Art, mleczarskie i nabiał

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tomaszowska Spółdzielnia Mleczarska, ul. Zamojska 6, 22-600 Tomaszów Lubelski, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 6271
  • Oferta z najniższą ceną: 6271 oferta z najwyższą ceną: 6271
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2- pieczywo, swieże wyroby piekarskie i ciastkarskie

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piekarnia Grela s.c. Alina Grela, Sebastian Grela, Dariusz Grela, ul. Nowy Rynek 22, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 10958.50
  • Oferta z najniższą ceną: 10958.50 oferta z najwyższą ceną: 10958.50
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet Nr 3 - Produkty zwierzęce, mięso, wędliny

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Przetwórstwa Mięsnego H. Wrębiak i M. Wtkowski s. j., u. Zamojska 46, 22-600 Tomaszów Lubelski, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 20938.40
  • Oferta z najniższą ceną: 20938.40 oferta z najwyższą ceną: 20938.40
  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet nr 4 - Pozostałe artykuły zywnościowe

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mars Dystrybucja sp. z o.o. Hurtownia Spożywcza, ul. Sczebrzeska 21, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 14200.00
  • Oferta z najniższą ceną: 14200.00 oferta z najwyższą ceną: 14200.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.