Ogłoszenie z dnia 2007-10-30
Katowice: Ochrona obiektu, osób i mienia znajdującego się na terenie nieruchomości położonej przy ul. Rejtana 9 w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 208932 - 2007; data zamieszczenia: 30.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej, ul. Paderewskiego 32b, 40-282 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3581800, 3581900, fax 032 3581947.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ukskatowice.ires.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektu, osób i mienia znajdującego się na terenie nieruchomości położonej przy ul. Rejtana 9 w Częstochowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: - zabezpieczenie oraz stała, całodobowa ochrona obiektu, osób i mienia z wykorzystaniem elektronicznych systemów alarmowych (przeciwwłamaniowych i sygnalizacji pożaru) oraz telewizji przemysłowej, zainstalowanej przez wykonawcę na zewnątrz budynku, umożliwiającej obserwację parkingów i budynku (koszt montażu i konserwacji telewizji przemysłowej ponosi wykonawca i jest ona jego własnością); -stała gotowość grupy interwencyjnej do zabezpieczenia nieruchomości. 2. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy posiadający koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, wydana na zasadach określonych w art 15 - 24 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2005r. Nr 145, poz. 1121. 3. Bezpośrednia ochrona winna być prowadzona przez 24 godziny na dobę każdego dnia przez pracowników wykonawcy, posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia, stosownie do zapisów art. 26 - 27 ustawy o ochronie osób i mienia. Pracownik kierujący i nadzorujący pracą ochrony musi posiadać poświadczenie bezpieczeństwa osobowego dostępu do informacji, stanowiących tajemnicę służbową. 4 Obsługa techniczna - serwis systemu alarmowego zamontowanego na obiekcie zamawiającego, wykonywany będzie przez osobę posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia, stosownie do zapisów art. 28 - 29 ustawy o ochronie osób i mienia. 5. Dozorowanie nieruchomości wraz z budynkiem i przyległymi parkingami winno odbywać się w następujący sposób: - w godzinach pracy Urzędu, tj. od poniedziałku do piątku od godziny 7:15 do godziny 15:15 nadzór nad mieniem wykonywać powinno co najmniej dwóch pracowników wykonawcy, - poza godzinami pracy Urzędu, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach do 7:15 oraz po godzinie 15:15 oraz w dni wolne od pracy, nadzór nad mieniem wykonywać powinien co najmniej jeden pracownik wykonawcy. 6. Sygnalizacja alarmowa znajdująca się w budynku musi być podłączona do Stacji monitorowania dwutorowo, np linią telefoniczną i autonomiczna linią radiową lub satelitarną. Grupa interwencyjna zabezpieczająca obiekt, w przypadku zadziałania systemu alarmowego lub wezwania jej przez ochronę obiektu, musi zabezpieczyć obiekt w czasie nie dłuższym niż 12 minut od zadziałania alarmu lub wezwania. 7. Pracownicy ochrony wyposażeni będą w umundurowanie firmowe oraz środki ochrony osobistej, a także muszą posiadać na wyposażeniu środki przymusu bezpośredniego, m.in. paralizator elektryczny, ręczny miotacz gazu, pałki obronne wielofunkcyjne, kajdanki oraz stosowne uprawnienia do ich używania. 8. Opis przedmiotu zamówienia jest zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słwnika Zamówień CPV Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Wykonawca ma możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w obiekcie Urzędu Kontroli Skarbowej Ośrodku zamiejscowym w Częstochowie przy ul. Rejtana 9 - wyłącznie po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu spotkania z zamawiającym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca podrygorem nieważności oferty wnosi wadium w wysokości 5.000, 00 zł (słownie pięć tysięcy złotych 00/100) do upływu terminu składania ofert i dołącza do oferty oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do podpisywania oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium (dotyczy wadium wniesionego w formie pieniężnej, tj, przelew) 2 Wadium moę być wnoszone w pieniądzu na konto zamawiającego w NBP O/O Katowice nr rachunku bankowego 68 1010 1212 3122 0413 9120 0000 (na dokumencie należy dopisać na jakie postępowanie jest wnoszone wadium) lub w: 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) gwarancjach bankowych, 3)gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz 1158 z późn. zmianami). 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginałdokumentu należyzdeponować w kasie Urzędu w Katowicach, ul. Paderewskiego 32b (VI piętro pokój 617), natomiast do oferty należy dołączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 4. Wadium zostanie zwrócone wszystkim wykonawcom biorącym udział w postępowaniu niezwłocznie po podpisaniu umowy lub innych przypadkach unormowanych w art. 46 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 5. W ofercie należy wpisać numer konta, na który zamawiający będzie mógł zwrócić wadium wniesione w formie pieniężnej 6. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w art. 46, ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych w ofercie. 3.Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art.25 ust. 1 Pzp, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 4. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowani a o udzielenie zamówienia , podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. - Dz.U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, wymaga złożenia wraz z ofertą niżej wymienionych dokumentów: 1) Oferta zgodna z formularzem oferty - wzór formularza oferty jest załącznikiem nr 1 do siwz; 2) *Oświadczenie w sprawie spełniania przez wykonawcę warunków art. 22 ust. 1 Pzp i nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24. ust. 1 i 2 Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do siwz; 3) Koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, wydana na zasadach określonych w art. 15 - 24 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2005r. Nr 145 poz. 1121); 4) *Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) Pełnomocnictwo podpisane przez osobę lub osoby figurujące w dokumencie, o którym mowa w pkt. 4, jako posiadająca uprawnienia do pdpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli ofertę podpisują osoby/a, których reprezentacja nie wynika z dokumentu potwierdzającego dopuszczenie do obrotu prawnego), którego wzór jest załącznikiem nr 3 do siwz; 6) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4 - 8 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9) Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie ochrony mienia w okresie ostatnich trzrch lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do siwz; 10) Oświadczenia (wg własnego sformułowania), że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. - licencja pracownika ochrony I lub II stopnia oraz uprawnienia do posiadania środków przymusu bezpośredniego dla pracowników bezpośredniej ochrony obiektu, - licencja pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia dla pracowników obsługi i konserwacji systemu alarmowego - poświadczenie bezpieczeństwa dla pracownika kierującego i nadzorującego pracę ochrony, upoważniającego do dostępu do informacji stanowiących tajemnicę służbową. 11) Oświadczenie (wg własnego sformułowania), że wykonawca zainstaluje na własny koszt telewizję przemysłową na zewnątrz budynku, umożliwiającą pracownikom ochrony obserwację parkingów i budynku na monitorze. 12) Dowód wniesienia wadium. 13) Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 14) Podpisany wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do siwz. 15) W przypadku składania wspólnej oferty przez więcej niż jeden podmiot oraz podmioty nie posiadające osobowości prawnej, np przez spółki cywilne - zamawiający wymaga załączenia odpowiedniej umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie, np umowa spółki cywilnej, ze wskazaniem pełnomocnika do reprezentowania podmiotów; 16) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3 i 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że - nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, wystawoiny nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania sie o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. * - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty, o których mowa w wierszu 2 i 3 muszą złożyć wszystkie podmioty, w których imieniu składana jest oferta - w przypadku wyboru - jako najkorzystniejszej - oferty podmiotów występujących wspólnie, ostateczną umowę będą podpisywać przedstawiciele wszystkich podmiotów tworzących dany podmiot lub pełnomocnik umocowany do reprezentowania ich w postępowaniu. 2. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (tj. osobę /osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do działalności gospodarczej, posiadające umocowanie do reprezentowania) lub osoby upoważnione do reprezentacji wykonawcy. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 16, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ukskatowice.ires.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Kontroli Skarbowej w Katowicach, ul. Paderewskiego 32b V piętro pokój 508 Urząd Kontroli Skarbowej Ośrodek Zamiejscowy w Częstochowie, ul. Rejtana 9 pokój 117.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Kontroli Skarbowej w Katowicach, ul. Paderewskiego 32b V piętro pokój 502.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Sukcesywna dostawa azotu ciekłego oraz najem i serwis zbiornika na azot ciekły
- "Budowa stref aktywności fizycznej w Katowicach"
- NADZÓR NAD PRZEPROWADZENIEM GENERALNEGO POMIARU RUCHU 2025 NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO.
- Dostawa odzieży ochronnej medycznej i obuwia ochronnego medycznego
- Dostawa urządzeń komputerowych do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY
- Pełnienie funkcji inżyniera projektu dla zadań związanych z inwestycjami w obrębie Katowickiego Inteligentnego System Monitoringu i Analizy (KISMiA)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia w Ośrodku Konferencyjno-Szkoleniowym "INNOWACJA" Politechniki Śląskiej
- Usługa całodobowej ochrony osób, obiektów i mienia na terenie i w obiektach Zamawiającego
- Usługa ochrony całodobowej wraz z usługą portierską obiektów i mienia będących własnością Sieci Badawczej Łukasiewicz - Łódzki Instytut Technologiczny zlokalizowanych w Krakowie (...)
- Świadczenie usług ochrony fizycznej na terenie Ośrodka Wypoczynkowego w Skorzęcinie
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ BUDYNKACH PROKURATURY OKRĘGOWEJ I REJONOWYCH W KIELCACH ORAZ PROKURATURY REJONOWEJ W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.