Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-30
Szczucin: Rozbudowa i przebudowa istniejącej oczyszczalni ścieków z infrastrukturą zlokalizowanej w Woli Szczucińskiej - gmina Szczucin
Numer ogłoszenia: 208939 - 2007; data zamieszczenia: 30.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szczucin, ul. Wolności 3, 33-230 Szczucin, woj. małopolskie, tel. 014 6436278, fax (014) 643 64 90.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczucin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa istniejącej oczyszczalni ścieków z infrastrukturą zlokalizowanej w Woli Szczucińskiej - gmina Szczucin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie robót budowlano montażowych rozbudowy i przebudowy istniejącej i eksploatowanej oczyszczalni ścieków w Szczucinie w oparciu o przygotowany projekt budowlany i wykonawczy. W ramach zamówienia obowiązkiem Wykonawcy będzie również przeprowadzenie rozruchu technologicznego oczyszczalni, przepięcie funkcjonujących obecnie instalacji do zrealizowanego przedmiotu zamówienia i uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu. Przedmiot zamówienia obejmuje: - Roboty przygotowawcze + rozbiórki -Budynek administracyjno-socjalny + śmietnik -Budynek garażowo-warsztatowy -Blok biologiczny z platformą -Pomieszczenie na pojemniki ze skratkami i piaskiem i przepompownia ścieków oczyszczonych -Osadniki wtórne, studnia rozdziału ścieków, przepompownia osadu nadmiernego -Stacja odwadniania i higienizacji osadu -Wiata na odwodniony osad -Stanowisko mycia pojazdów asenizacyjnych -Punkt zlewny ścieków dowożonych (komora przepływomierza, komora kraty ręcznej, zbiornik ścieków dowożonych) -Budynek administracyjno - socjalny (przebudowa na budynek warsztatowo - magazynowy) -Budynek pompowni głównej ścieków ze stacją dmuchaw - rozbudowa o pomieszczenie magazynowe -Reaktor BIOBLOK - przebudowa na komorę tlenowej stabilizacji osadu -Zagospodarowanie terenu -Instalacje elektryczne i sieci zewnętrzne -Rozruch technologiczny wraz z przepięciem istniejących instalacji do realizowanego przedmiotu zamówienia -Uzyskanie prawomocnej decyzji - pozwolenie na użytkowanie obiektu
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.20 - Roboty w zakresie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.20 - Roboty w zakresie ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) do dnia, w którym upływa termin składania ofert do godziny 9.00..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Oferta będzie podlegać ocenie po spełnieniu przez Wykonawcę formalnych wymogów określonych w rozdziale A oraz spełnieniu następujących warunków udziału w postępowaniu:1. Wartość łączna robót budowlanych (wykazanych w załączniku Nr 3) musi być przynajmniej równa kwocie 4.000.000,00 zł (słownie: cztery miliony złotych) w każdym roku w ciągu ostatnich trzech lat (2004, 2005, 2006). Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca składa wypełniony załącznik Nr 3 - wykaz wykonanych ważniejszych (wg uznania Wykonawcy) robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Przez roboty budowlane odpowiadające swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć wykonywanie [wyłącznie jako bezpośredni wykonawca (może to być generalny wykonawca lub podwykonawca)] robót związanych z budową, rozbudową, przebudową, remontem lub modernizacją oczyszczalni ścieków (niezależnie od przepustowości) a wartość (wraz z podatkiem od towarów i usług VAT) każdej z wykazanych w tym załączniku robót nie może być mniejsza niż 2 miliony złotych. W przypadku wykonywania robót z cyklem realizacji w ciągu dwóch lub więcej lat kalendarzowych należy w załączniku Nr 3 dokonać podziału tych robót na części realizowane w każdym roku kalendarzowym. 2. W ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonawca zrealizował (od rozpoczęcia do zakończenia budowy) łącznie co najmniej dwa zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu niniejszego przetargu. Przez zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu niniejszego przetargu należy rozumieć kompletne wykonanie zadań (zadania zakończone i odebrane) związanych wyłącznie z budową, rozbudową, przebudową, remontem lub modernizacją oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej 350 m3/dobę. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca składa wypełniony załącznik Nr 3 - wykaz wykonanych ważniejszych (wg uznania Wykonawcy) robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Wykonawca musi się znajdować w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi udokumentować posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości (łącznie) co najmniej 5.000.000,00 zł. (słownie: pięć milionów złotych). Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca składa:- sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; Sprawozdanie finansowe winno zawierać co najmniej:- bilans- rachunek zysków i strat- opinię biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości.- wypełniony załącznik Nr 2 wraz z informacją banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych). Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca składa polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności:- Kierownik Budowy musi posiadać co najmniej pięcioletnie doświadczenie w zakresie robót o równoważnym charakterze (roboty konstrukcyjno budowlane przy wykonywaniu oczyszczalni ścieków, lub roboty w zakresie budowy sieci lub instalacji sanitarnych), w tym nie mniej niż trzy lata pracy w charakterze Kierownika Budowy. Doświadczenie Kierownika Budowy musi obejmować wykonanie (pełnienie funkcji kierownika budowy) co najmniej jednej oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 350 m3/dobę. - Osoby odpowiedzialne za wykonanie robót w poszczególnych branżach (konstrukcyjno ? budowlana, instalacyjna, elektryczna) muszą posiadać co najmniej pięcioletnie doświadczenie w zakresie robót w danej branży. Doświadczenie każdej z tych osób musi obejmować kierowanie robotami branżowymi na budowie co najmniej jednej oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 350 m3/dobę.Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca składa wypełniony załącznik Nr 4 wraz z: - wykazem osób kluczowego personelu, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, - dokumentami stwierdzającymi, że osoby kluczowego personelu, które będą wykonywać zamówienie, posiadają: - wymagane uprawnienia zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, - aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, - pisemną informacją dotyczącą przebiegu pracy zawodowej osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz osób odpowiedzialnych za wykonanie robót w branżach konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej, elektrycznej. 6. Wykonawca zapewni do wykonania zamówienia minimum następujące narzędzia i urządzenia (załącznik Nr 5): a) Żuraw samochodowy 5-10 t szt. 2.b) Koparka jednonaczyniowa o pojemn. łyżki 0,25 - 0,6 m3 szt. 2.c) Koparko ładowarka o pojemn. łyżki min. 0,25 m3 szt. 1.d) Spycharka gąsienicowa 55 KW szt. 1. e) Walec statyczny samojezdny, 10 t szt. 1.f) Ubijak spalinowy 200 kg szt. 2.g) Samochód samowyładowczy 5-10 t, szt. 2. h) zestaw igłofiltrowy kpl. 1. i) szalunki systemowe 2000 m2Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca składa wypełniony załącznik Nr 5 wraz z wykazem niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. 7. Przedmiot przetargu powinien być wykonany w ciągu 18 miesięcy od daty zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia w tym czasie rozruchu technologicznego wraz z przepięciem istniejących instalacji do realizowanego przedmiotu zamówienia oraz uzyskania prawomocnej decyzji - pozwolenie na użytkowanie obiektu. 8. Wykonawca do oferty załączy harmonogram rzeczowo finansowy robót. Zamawiający zastrzega, że pierwsza płatność dla wykonawcy za wykonane roboty nastąpi nie wcześniej niż w 2008 r. 9. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na minimalny okres:- 36 miesięcy gwarancji na urządzenia- 48 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane Powyższe terminy gwarancyjne liczone będą od daty odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia. 10. Minimalny termin płatności wynosi 30 dni od daty złożenia, zatwierdzonej przez inspektora nadzoru, faktury. B. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i załączniki dołączone do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja o dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy. 1.1 Każdy wykonawca może złożyć jedną ofertę. 1.2. Ofertę stanowi formularz ofertowy i inne dokumenty, potwierdzające spełnienie przez wykonawcę wymaganych warunków. Aby oferta była kompletna należy złożyć: 1.2.1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY (którego wzorzec przedstawiono w rozdziale E niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), wraz Załącznikiem nr 1 Oświadczenia Wykonawcy, w którym znajdują się następujące oświadczenia oraz zaświadczenia : a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych); b) Oświadczenie, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi; c) Oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; d) Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; e) Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; f) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; g) Oświadczenie, że wykonawca uważa się za związanego ofertą na okres 30 dni (art.85 ust.1 pkt 1) i zobowiązuje się, w razie otrzymania zawiadomienia o wygraniu przetargu, podpisać umowę; h) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. i) Dokumenty stwierdzające, że osoby kluczowego personelu, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. j) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. k) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. l) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. m) Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe (2004, 2005, 2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; n) Informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. o) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. p) Wykaz wykonanych ważniejszych (wg uznania Wykonawcy) robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. q) Wykaz osób kluczowego personelu, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z pisemną informacją dotyczącą przebiegu pracy zawodowej osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych w branżach: konstrukcyjno - budowlana, instalacyjna, elektryczna. r) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca. s) Dowód wniesienia wadium. t) Kosztorys ofertowy. u) Harmonogram rzeczowo finansowy robót. v) Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca składający ofertę powierzy podwykonawcom wraz z informacją dotyczącą proponowanych podwykonawców do realizacji tych robót. 1.2.1.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt 1.2.1. h), k), l) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2) pkt 1.2.1. j) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 1.2.1.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.2.1.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania odnośnie terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. 1.2.1.3. Dokumenty, o których mowa wyżej należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 1.2.2. Załącznik nr 2 - Informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.2.3. Załącznik nr 3 -Informacje na temat doświadczenia - wraz z wykazem wykonanych ważniejszych (wg uznania Wykonawcy) robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.2.4. Załącznik nr 4 - Kwalifikacje i doświadczenie kluczowego personelu - wraz z: - wykazem osób kluczowego personelu, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, - dokumentami stwierdzającymi, że osoby kluczowego personelu, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - pisemną informacją dotyczącą przebiegu pracy zawodowej osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych w branżach: konstrukcyjno ? budowlana, instalacyjna, elektryczna. 1.2.5. Załącznik nr 5 - Narzędzia i urządzenia - wraz z wykazem niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca. 1.2.6. Załącznik nr 6 - Informacja o podwykonawcach - wraz z wykazem części zamówienia, których wykonanie Wykonawca składający ofertę powierzy podwykonawcom oraz z informacją dotyczącą proponowanych podwykonawców do realizacji tych robót. 1.2.7. Załącznik nr 7 - Cena oferty. 1.3. W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez konsorcjum składające się z dwóch lub więcej podmiotów gospodarczych, należy dołączyć oświadczenie wykonawców, że ich zobowiązania co do oferty oraz co do wykonania oferty są solidarne. Oferta taka musi spełniać następujące wymagania: a) zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej; b) musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony; c) jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. d) Każdy z podmiotów gospodarczych wchodzących w skład konsorcjum składa do oferty wszystkie dokumenty, do złożenia których zobowiązany jest wykonawca.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczucin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z dokumentacją techniczną w formie elektronicznej można uzyskać w:Urząd Gminy Szczucin ul. Wolności 3, 33-230 Szczucin, pokój Nr 8.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Szczucinie ul. Wolności 3, 33-230 Szczucin, pok. Nr 4 w godzinach 7:30 - 15:30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowy projekt został uwzględniony w grupie Pozostałych Indywidualnych Projektów Kluczowych dla PO Infrastruktura i Środowisko.
INNE PRZETARGI SZCZUCIN
więcej: przetargi SZCZUCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Oczyszczanie miasta Chełmży
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1672W Warka - Chynów na odcinku ul. Gośniewskiej oraz drogi powiatowej Nr 6602W stanowiącej ul. Obwodową w Warce
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- Budowa parkingu P&R przy drodze wojewódzkiej nr 430 w Luboniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.