To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-08-04
Tarnów: Przedmiotem zamówienia są /Szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego /kurs księgowości komputerowej, kadry i płace, fakturzysta z obsługą kasy fiskalnej, profesjonalny przedstawiciel handlowy - z obsługą programu do fakturowania FPP/ - szkolenia przyjęte do realizacji w 2010r. - zgodnie z planem szkoleń.
Numer ogłoszenia: 208989 - 2010; data zamieszczenia: 04.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 203862 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, pl. J. Bema 3, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882300, faks 014 6882301.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są /Szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego /kurs księgowości komputerowej, kadry i płace, fakturzysta z obsługą kasy fiskalnej, profesjonalny przedstawiciel handlowy - z obsługą programu do fakturowania FPP/ - szkolenia przyjęte do realizacji w 2010r. - zgodnie z planem szkoleń..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia pn. /Kurs księgowości komputerowej/ dla 20 osób. Szkolenie winno obejmować minimum 175 godzin zegarowych w tym 105 godzin zajęć praktycznych.Program szkolenia winien uwzględniać między innymi: zagadnienia związane z podatkami, księgowością, prowadzeniem książki przychodów i rozchodów, rejestracja operacji gospodarczych w księdze handlowej z zastosowaniem komputera na przykładzie wybranych programów księgowości komputerowej m. in. /Symfonia/, wynagrodzeniem za pracę, ochroną wynagrodzenia za pracę i obowiązkami pracodawców, rozliczanie składek ZUS, posługiwanie się oprogramowaniem do rozliczeń z ZUS, organizacja księgowości i ewidencja księgowa w małych i średnich przedsiębiorstwach. Szkolenie nie może przekroczyć 40 godzin zegarowych w tygodniu. Liczba uczestników szkolenia przypadająca na jedno stanowisko praktycznej nauki zawodu - wynosi 1 osoba (tj. każda osoba uczestnicząca w szkoleniu musi mieć do dyspozycji 1 stanowisko komputerowe z odpowiednim oprogramowaniem do przeprowadzenia szkolenia praktycznego). Szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia realizowane od poniedziałku do piątku. Absolwent szkolenia otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z wzorem (załącznik nr 8 do SIWZ). Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-5, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego. II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia pn. /Kadry i płace/ dla 15 osób. Szkolenie winno obejmować minimum 70 godzin zajęć w tym 50 godzin zajęć praktycznych. Program szkolenia winien uwzględniać między innymi: obowiązki pracodawcy i pracownika prowadzącego sprawy kadrowe przy zawieraniu umów o pracę i w czasie trwania zatrudnienia, świadczenia ze stosunku pracy przysługujące pracownikowi w okresie zatrudnienia, ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, podatek dochodowy od osób fizycznych, sporządzanie listy płac, deklaracje PIT, rozliczenia firm dotyczące podatków oraz składek na ubezpieczenia społeczne, obsługę programu /PŁATNIK/. Szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Szkolenie nie może przekroczyć 40 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia realizowane od poniedziałku do piątku. Absolwent szkolenia otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z wzorem (załącznik nr 8 do SIWZ). Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-5, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego. III CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia pn. /Fakturzysta z obsługą kasy fiskalnej/ dla 40 osób. Szkolenie realizowane w 2-ch grupach po 20 osób. Szkolenie winno obejmować minimum 60 godzin zajęć w tym 40 godzin zajęć praktycznych. Program szkolenia winien uwzględniać między innymi: podstawowe wiadomości dotyczące sprzedaży, podstawy obsługi komputera, program do fakturowania FPP, wystawianie faktur i paragonów, podstawy towaroznawstwa, obsługa kasy fiskalnej. Liczba uczestników szkolenia przypadająca na jedno stanowisko praktycznej nauki zawodu wynosi 1 osoba (tj. każda osoba uczestnicząca w szkoleniu musi mieć do dyspozycji 1 stanowisko komputerowe z odpowiednim oprogramowaniem oraz kasę fiskalną). Szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Szkolenie nie może przekroczyć 40 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia realizowane od poniedziałku do piątku. Absolwent szkolenia otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z wzorem (załącznik nr 8 do SIWZ). Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-5, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego. IV CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia pn. /Profesjonalny przedstawiciel handlowy/ dla 20 osób. Szkolenie winno obejmować minimum 130 godzin zajęć w tym 90 godzin zajęć praktycznych. Program szkolenia winien uwzględniać między innymi: zagadnienia z kształtowania wizerunku akwizytora, prowadzenie analizy rynku i wybór docelowych segmentów rynku, prowadzeniem sprzedaży, obsługa programu do fakturowania FPP. Liczba uczestników szkolenia przypadająca na jedno stanowisko praktycznej nauki zawodu wynosi 1 osoba (tj. każda osoba uczestnicząca w szkoleniu musi mieć do dyspozycji 1 stanowisko komputerowe z odpowiednim oprogramowaniem). Szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Szkolenie nie może przekroczyć 40 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia realizowane od poniedziałku do piątku. Absolwent szkolenia otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne ze wzorem (załącznik nr 8 do SIWZ). Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-5, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szkolenie realizowane w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Człowiek - najlepsza inwestycja Projekt /Czas na pracę/realizowany przez Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, w ramach PO KL 2007-2013, (Priorytet VI, Poddziałanie 6.1.3 - projekty systemowe), zgodnie z umową ramową o dofinansowanie realizacji projektu nr UDA-POKL.06.01.03-12-003/08-00, z dnia 16.04.2008r..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia pn. /Kurs księgowości komputerowej/
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Doskonalenia Zawodowego w Krakowie Ośrodek Kształcenia Zawodowego z siedziba w Tarnowie, ul. Bema 16, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14300,00
Oferta z najniższą ceną: 25466,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13966,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia pn. /Kadry i płace/
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TARNOWSKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TARNOWSKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A.
- Tarnowska Agencja Rozwoju Regionalnego SA, Wszechnica Edukacyjna, ul. Szujskiego 66, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5980,50
Oferta z najniższą ceną: 5980,50 / Oferta z najwyższą ceną: 11385,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia pn. /Profesjonalny przedstawiciel handlowy/
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Doskonalenia Zawodowego w Krakowie, Ośrodek Kształcenia Zawodowego z siedzibą w Tarnowie, ul. Bema 16, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13000,00
Oferta z najniższą ceną: 13000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- "Wykonanie kanalizacji deszczowej w ul. Olchowej etap III"
- dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla potrzeb Zespołu Przychodni Specjalistycznych sp.z o.o. w Tarnowie
- Fumigacja budynku spichlerza i chaty wchodzących w skład zespołu Dwór w Dołędze
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Gminy Tarnów
- Dostawa umundurowania dla członków zespołów ratownictwa medycznego Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę kanalizacji deszczowej na ul. Kotulskiej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania pn.: "Wykonanie kanalizacji deszczowej na ul. M. Kotulskiej"
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: "Operator koparko -ładowarki kl.III"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu "Kierunek - Moja przyszłość", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
- Kurs Carvingu dla 6 uczestników w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Strzelcach Krajeńskich.
- PRACOWNIK RECEPCJI Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu ,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych - etap II"
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. "Sekretarka/asystentka zarządu"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.