To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-04
Ogłoszenie nr 2089 - 2017 z dnia 2017-01-04 r.
Skołyszyn: Świadczenie usług magazynowania, wywozu i zagospodarowania ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z Gminnej Oczyszczalni Ścieków w miejscowości Przysieki, gm. Skołyszyn w miesiącach od I do XI 2017 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 363220-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skołyszyn, krajowy numer identyfikacyjny
37044038200000, ul.
Skołyszyn
12,
38242
Skołyszyn, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
13 4491062 do 64, 13 4491751, faks
, e-mail
przetargi@skolyszyn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.skolyszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług magazynowania, wywozu i zagospodarowania ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z Gminnej Oczyszczalni Ścieków w miejscowości Przysieki, gm. Skołyszyn w miesiącach od I do XI 2017 roku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GPIR.271.13.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest magazynowanie, załadunek, wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 pochodzących z Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Przysiekach w 2016 r. - w ilości ok. 1300 Mg z tym, że: - zagospodarowanie osadów poprzez stosowanie na gruntach może nastąpić w miesiącach od 01.03.2017 r. do 30.11. 2017 r., - w okresie od 02.01.2017 r. do 28.02.2017 r. osady będą magazynowane na terenie Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Przysiekach, z możliwością wydłużenia tego okresu z uwagi na niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające zagospodarowanie osadów na gruntach, z przeznaczeniem do wywozu i zagospodarowania przez Wykonawcę po tym okresie czasu. Wykonawca realizując zadanie, w okresie od 02.01.2017 r. do 28.02.2017 r. będzie zobowiązany każdorazowo wytworzony podczas prasowania osad przeładowywać na swój koszt z kontenera o pojemności 7 m3 do zabezpieczonych przez siebie i na swój koszt szczelnych, plandekowanych (zasuwanych) kontenerów o pojemności min. 40 m3 i magazynować go na terenie Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Przysiekach. Szacowania w tym okresie ilość osadu do magazynowania to ok. 200 m3. Okres magazynowania może się wydłużyć z uwagi na warunki pogodowe, uniemożliwiające stosowanie osadów na gruntach (grunty zamarznięte, pokryte śniegiem). W okresie od 01.03.2017 r. do 30.11.2017 r. Wykonawca zobowiązany jest sukcesywnie przeładowywać osad z kontenera o pojemności 7 m3 do szczelnych plandekowanych (zasuwanych) kontenerów o pojemności min. 40 m3 i magazynować go przez okres czasu od 1 miesiąca do maksymalnie 2 miesięcy na terenie oczyszczalni ścieków, a następnie zmagazynowany osad, stanowiący określoną partię wywieźć (zagospodarować) po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego. Wykonawca musi zapewnić na swój koszt: - szczelne, zamykane (plandekowane) kontenery o pojemności min. 40 m3 na magazynowany osad w okresie od 02.01.2017 r. do 30.11.2017 r. z uwzględnieniem przedłużenia się okresu od 02.01.2017 r. do 28.02.2017 r. z uwagi na warunki atmosferyczne uniemożliwiające zagospodarowanie osadów na gruntach, - przeładunki osadu, - wywóz zgromadzonego osadu i zagospodarowanie zgodnie z obowiązującymi w trakcie realizacji zadania przepisami, - w przypadku braku możliwości zagospodarowania osadów w procesie R10 w miesiącu październik i listopad z uwagi na to, że działki, którymi dysponuje Wykonawca są terenami czasowo zamarzniętymi i pokrytymi śniegiem zagospodarowanie wytworzonego osadu przez podmiot w procesie R3 na terenie województwa podkarpackiego, który to odzysk dopuszcza warunkowo Zamawiający z uwagi na koniec okresu obowiązywania umowy. Zamawiający dopuszcza zagospodarowanie odpadów jedynie zgodnie z załącznikiem Nr 1 do ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach - zagospodarowanie odpadów w procesie R10 - "Obróbka na powierzchni ziemi przynosząca korzyści dla rolnictwa lub poprawę stanu środowiska" w obrębie województwa podkarpackiego w myśl art.20 ust. 3 i 4 ustawy o odpadach. 1) Zgodnie z procesem R-10, osady można zagospodarować : . W rolnictwie, rozumianym jako uprawa wszystkich płodów rolnych wprowadzanych do obrotu handlowego, włączając w to uprawy przeznaczane do produkcji pasz, . Do uprawy roślin przeznaczonych do produkcji kompostu, . Do uprawy roślin nieprzeznaczonych do spożycia i do produkcji pasz, . Do rekultywacji terenów, w tym gruntów na cele rolne, . Przy dostosowaniu gruntów do określonych potrzeb wynikających z planów gospodarki odpadami, planów zagospodarowania przestrzennego lub decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu. 1) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z magazynowaniem, załadunkiem, ważeniem, transportem, wyładunkiem oraz przeładunkiem osadów, ubezpieczeniem na czas przewozu oraz związane z tym ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia. 2) Koszt przeładunku osadu ładowarką lub ładowarko-koparką z kontenera o pojemności 7 m3 stanowiącego własność Zamawiającego do kontenerów służących magazynowaniu osadu będącymi własnością Wykonawcy lub do podstawionego środka transportu, (samochodu, przyczepy ciągnikowej), lub też pomiędzy kontenerami stanowiącymi własność Wykonawcy oraz pomiędzy kontenerami, a środkami transportu Wykonawcy w celu jego wywozu do zagospodarowania będzie spoczywał na Wykonawcy. Częstotliwość przeładunku z kontenera o pojemności 7 m3 do ww. środków magazynowych i transportu wynosić będzie średnio ok. 4 razy w tygodniu. 3) Zamawiający nie dopuszcza podwykonawców do wykonywania przeładunków osadów, urządzeniami przeznaczonymi do tego celu w okresie magazynowania tj. od 02.01.2017 r. do 28.02.2017 r. oraz w okresie stosowania osadów na gruntach tj. od 01.03. 2017 r. do 30.11.2017 r. Przeładunki, załadunki osadu mogą być wykonywane tylko i wyłącznie przez Wykonawcę przy użyciu sprzętu stanowiącego jego własność. 4) Wykonawca przy magazynowaniu osadu w okresie od 02.01.2017 r. do 28.02.2017 r. zobowiązuje się na swój koszt zabezpieczyć szczelne kontenery z plandeką lub zasuwane o pojemności, co najmniej 40 m3 każdy - na magazynowany osad w ilości ok. 250 Mg. Okres ten może ulec wydłużeniu z uwagi na warunki atmosferyczne uniemożliwiające zagospodarowanie osadów na gruntach, na co Wykonawca powinien być przygotowany ze względu na konieczność zabezpieczenia kolejnych kontenerów na magazynowany osad. Osad może być magazynowany tylko i wyłącznie na terenie Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Przysiekach nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy (chyba, że warunki atmosferyczne uniemożliwiają wywóz), a następnie odebrany od Zamawiającego i zagospodarowany przez Wykonawcę. W okresie od 01.03.2017 r. do 30.11.2017 r. magazynowanie osadu na terenie Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Przysiekach może trwać nie dłużej niż przez okres 2 miesięcy, a następnie osad powinien zostać odebrany od Zamawiającego i zagospodarowany przez Wykonawcę. Obsługa kontenerów (plandekowanie, zasuwanie, rozsuwanie) służących do magazynowania osadów będzie leżeć po stronie Wykonawcy i musi odbywać się przy każdym załadunku lub przeładunku osadu. 5) Koszt ważenia każdorazowej objętości wywożonego osadu spoczywał będzie na Wykonawcy. Ważenie będzie odbywać się na wadze samochodowej, w atestowanym punkcie kontroli obustronnie uzgodnionym, możliwie najbliżej budynku oczyszczalni ścieków. 6) Wykonawca zobowiązuje się również do wywozu odpadów według potrzeb Zamawiającego z tym, że wywóz osadów musi odbyć się w terminie do 48 godzin od zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego koordynatorowi wyznaczonemu przez Wykonawcę lub innej osobie wskazanej przez Wykonawcę. 7) Odbiór osadów odbywał się będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do 14:30, po wcześniejszym zgłoszeniu Wykonawcy przez Zamawiającego o czym mowa w ppkt. 6). Natomiast ewentualne przeładunki osadu odbywać się będą od poniedziałku do soboty w godz. od 7:00 do 18:00
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90510000-5
Dodatkowe kody CPV:
90400000-1,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT215800.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 228852.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SKOŁYSZYN
więcej: przetargi SKOŁYSZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.