eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzubinPRZYGOTOWANIE I PUBLIKACJA ARTYKUŁU PRASOWEGO (SPONSOROWANEGO) W PRASIE O ZASIĘGU OGÓLNOKRAJOWYM W RAMACH PROJEKTU PROMOCJA MARKI GMINY SZUBIN POPRZEZ PRZYGOTOWANIE OFERTY I REALIZACJĘ DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH OSI PRIORYTETOWEJ 5. WZMOCNIENIE KONKURENCYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW DZIAŁANIE 5.5. PROMOCJA I ROZWÓJ MARKOWYCH PRODUKTÓW REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO - POMORSKIEGO NA LATA 2007 - 2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-01

Szubin: PRZYGOTOWANIE I PUBLIKACJA ARTYKUŁU PRASOWEGO (SPONSOROWANEGO) W PRASIE O ZASIĘGU OGÓLNOKRAJOWYM W RAMACH PROJEKTU PROMOCJA MARKI GMINY SZUBIN POPRZEZ PRZYGOTOWANIE OFERTY I REALIZACJĘ DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH OSI PRIORYTETOWEJ 5. WZMOCNIENIE KONKURENCYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW DZIAŁANIE 5.5. PROMOCJA I ROZWÓJ MARKOWYCH PRODUKTÓW REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO - POMORSKIEGO NA LATA 2007 - 2013
Numer ogłoszenia: 209027 - 2012; data zamieszczenia: 01.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szubin , ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3910700, faks 52 384 80 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYGOTOWANIE I PUBLIKACJA ARTYKUŁU PRASOWEGO (SPONSOROWANEGO) W PRASIE O ZASIĘGU OGÓLNOKRAJOWYM W RAMACH PROJEKTU PROMOCJA MARKI GMINY SZUBIN POPRZEZ PRZYGOTOWANIE OFERTY I REALIZACJĘ DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH OSI PRIORYTETOWEJ 5. WZMOCNIENIE KONKURENCYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW DZIAŁANIE 5.5. PROMOCJA I ROZWÓJ MARKOWYCH PRODUKTÓW REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO - POMORSKIEGO NA LATA 2007 - 2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu i publikacji artykułu sponsorowanego (promocyjnego) o Gminie Szubin w prasie o zasięgu ogólnokrajowym (ogólnopolskim), w ramach projektu Promocja Marki Gminy Szubin poprzez przygotowanie oferty i realizację działań promocyjnych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej 5. Wzmocnienie konkurencyjności przedsiębiorstw Działanie 5.5. Promocja i rozwój markowych produktów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007 - 2013, zgodnie z wymaganiami: 1) Opracowanie edytorskie, przygotowanie do druku i zamieszczenie w dzienniku o zasięgu ogólnopolskim artykułu promującego Gminę Szubin. 2) Odbiorcami artykułu będą osoby zamieszkujące teren Polski. 3) Dziennik, w którym zamieszczony zostanie artykuł sponsorowany (promocyjny) powinien ukazywać się w postaci drukowanej, regularnie przez okres co najmniej 5 lat licząc od dnia upublicznienia informacji o przedmiotowym postępowaniu przetargowym, co najmniej 5 razy w tygodniu. 4) Nakład każdego wydania dziennika, w którym zostanie zamieszczony artykuł sponsorowany musi być nie mniejszy niż 30.000 egzemplarzy oraz swoim zasięgiem musi obejmować obszar całej Polski. 5) Zamawiający nie dopuszcza publikacji artykułu sponsorowanego w dziennikach, w których przeważają treści o charakterze sensacji i skandalu. Niedopuszczalne są także strony z nekrologami, repertuarami, komunikatami, informacjami o przetargach, strony miejskie (dodatki miejskie w dziennikach ogólnopolskich), strony motoryzacyjne, sportowe i kulturalne. 6) Zamawiający wymaga aby publikacja była zamieszczona bez stosowania niestandardowych formatów. 7) Przewidywana wielkość artykułu - 1/2 strony. 8) Data emisji - dowolny dzień tygodnia pomiędzy poniedziałkiem a czwartkiem. 9) Artykuł ma być opublikowany w pełnym kolorze. 10) Publikacja artykułu odbędzie się na podstawie pisemnego zlecenia zawierającego tekst oraz komplet materiałów graficznych (ilustracje, zdjęcia, logo, itp.) niezbędne do jego przygotowania. Za przygotowanie merytoryczne i dostarczenie treści artykułu odpowiada Zamawiający. Za przygotowanie edytorskie (opracowanie graficzne z uwzględnieniem konieczności zamieszczenia obowiązkowych logotypów unijnych), skład komputerowy oraz publikację na zasadach określonych w SIWZ odpowiada Wykonawca. 11) Zamawiający żąda przedstawienia do akceptacji zlecanego do druku artykułu najpóźniej na 8 dni roboczych przed planowaną datą publikacji. Wykonawca zobowiązuje się do dokonania ewentualnych korekt, najpóźniej na 2 dni robocze przed publikacją artykułu do godziny 9.00. Wykonawca zobowiązuje się również do zachowania szaty graficznej artykułu zgodnej z wytycznymi Zamawiającego. 12) Forma graficzna artykułu będzie konsultowana z upoważnioną osobą Zamawiającego w taki sposób, że Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia drogą elektroniczną gotowego do druku artykułu. Zamawiający w terminie 7 dni roboczych od otrzymania projektu artykułu poinformuje Wykonawcę drogą elektroniczną o dokonanej akceptacji lub jej braku.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.97.00.00 - Usługi publikacji 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie wykazania spełniania warunku, Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie wykazania spełniania warunku, Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie wykazania spełniania warunku, Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie wykazania spełniania warunku, Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie wykazania spełniania warunku, Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę wg. załącznika nr 1 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy i dopuszcza się zmiany postanowień umowy oraz określa warunki dokonania tych zmian w następujących przypadkach: 1) Zmiana wysokości ceny umownej brutto będzie możliwa w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla dostaw i usług objętych przedmiotem zamówienia w trakcie jego realizacji - dotyczy to części wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Mieiejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin, Biuro Obsługi Klienta (p. 12).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROJEKT JEST WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH OSI PRIORYTETOWEJ 5. WZMOCNIENIE KONKURENCYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW DZIAŁANIE 5.5. PROMOCJA I ROZWÓJ MARKOWYCH PRODUKTÓW REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO - POMORSKIEGO NA LATA 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.