Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-01
Szubin: PRZYGOTOWANIE I PUBLIKACJA ARTYKUŁU PRASOWEGO (SPONSOROWANEGO) W PRASIE O ZASIĘGU OGÓLNOKRAJOWYM W RAMACH PROJEKTU PROMOCJA MARKI GMINY SZUBIN POPRZEZ PRZYGOTOWANIE OFERTY I REALIZACJĘ DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH
WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH OSI PRIORYTETOWEJ 5. WZMOCNIENIE KONKURENCYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW DZIAŁANIE 5.5. PROMOCJA I ROZWÓJ MARKOWYCH PRODUKTÓW REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO - POMORSKIEGO NA LATA 2007 - 2013
Numer ogłoszenia: 209027 - 2012; data zamieszczenia: 01.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szubin , ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3910700, faks 52 384 80 71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYGOTOWANIE I PUBLIKACJA ARTYKUŁU PRASOWEGO (SPONSOROWANEGO) W PRASIE O ZASIĘGU OGÓLNOKRAJOWYM W RAMACH PROJEKTU PROMOCJA MARKI GMINY SZUBIN POPRZEZ PRZYGOTOWANIE OFERTY I REALIZACJĘ DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH OSI PRIORYTETOWEJ 5. WZMOCNIENIE KONKURENCYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW DZIAŁANIE 5.5. PROMOCJA I ROZWÓJ MARKOWYCH PRODUKTÓW REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO - POMORSKIEGO NA LATA 2007 - 2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu i publikacji artykułu sponsorowanego (promocyjnego) o Gminie Szubin w prasie o zasięgu ogólnokrajowym (ogólnopolskim), w ramach projektu Promocja Marki Gminy Szubin poprzez przygotowanie oferty i realizację działań promocyjnych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej 5. Wzmocnienie konkurencyjności przedsiębiorstw Działanie 5.5. Promocja i rozwój markowych produktów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007 - 2013, zgodnie z wymaganiami: 1) Opracowanie edytorskie, przygotowanie do druku i zamieszczenie w dzienniku o zasięgu ogólnopolskim artykułu promującego Gminę Szubin. 2) Odbiorcami artykułu będą osoby zamieszkujące teren Polski. 3) Dziennik, w którym zamieszczony zostanie artykuł sponsorowany (promocyjny) powinien ukazywać się w postaci drukowanej, regularnie przez okres co najmniej 5 lat licząc od dnia upublicznienia informacji o przedmiotowym postępowaniu przetargowym, co najmniej 5 razy w tygodniu. 4) Nakład każdego wydania dziennika, w którym zostanie zamieszczony artykuł sponsorowany musi być nie mniejszy niż 30.000 egzemplarzy oraz swoim zasięgiem musi obejmować obszar całej Polski. 5) Zamawiający nie dopuszcza publikacji artykułu sponsorowanego w dziennikach, w których przeważają treści o charakterze sensacji i skandalu. Niedopuszczalne są także strony z nekrologami, repertuarami, komunikatami, informacjami o przetargach, strony miejskie (dodatki miejskie w dziennikach ogólnopolskich), strony motoryzacyjne, sportowe i kulturalne. 6) Zamawiający wymaga aby publikacja była zamieszczona bez stosowania niestandardowych formatów. 7) Przewidywana wielkość artykułu - 1/2 strony. 8) Data emisji - dowolny dzień tygodnia pomiędzy poniedziałkiem a czwartkiem. 9) Artykuł ma być opublikowany w pełnym kolorze. 10) Publikacja artykułu odbędzie się na podstawie pisemnego zlecenia zawierającego tekst oraz komplet materiałów graficznych (ilustracje, zdjęcia, logo, itp.) niezbędne do jego przygotowania. Za przygotowanie merytoryczne i dostarczenie treści artykułu odpowiada Zamawiający. Za przygotowanie edytorskie (opracowanie graficzne z uwzględnieniem konieczności zamieszczenia obowiązkowych logotypów unijnych), skład komputerowy oraz publikację na zasadach określonych w SIWZ odpowiada Wykonawca. 11) Zamawiający żąda przedstawienia do akceptacji zlecanego do druku artykułu najpóźniej na 8 dni roboczych przed planowaną datą publikacji. Wykonawca zobowiązuje się do dokonania ewentualnych korekt, najpóźniej na 2 dni robocze przed publikacją artykułu do godziny 9.00. Wykonawca zobowiązuje się również do zachowania szaty graficznej artykułu zgodnej z wytycznymi Zamawiającego. 12) Forma graficzna artykułu będzie konsultowana z upoważnioną osobą Zamawiającego w taki sposób, że Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia drogą elektroniczną gotowego do druku artykułu. Zamawiający w terminie 7 dni roboczych od otrzymania projektu artykułu poinformuje Wykonawcę drogą elektroniczną o dokonanej akceptacji lub jej braku.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.97.00.00 - Usługi publikacji 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie wykazania spełniania warunku, Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie wykazania spełniania warunku, Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie wykazania spełniania warunku, Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie wykazania spełniania warunku, Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie wykazania spełniania warunku, Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę wg. załącznika nr 1 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy i dopuszcza się zmiany postanowień umowy oraz określa warunki dokonania tych zmian w następujących przypadkach: 1) Zmiana wysokości ceny umownej brutto będzie możliwa w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla dostaw i usług objętych przedmiotem zamówienia w trakcie jego realizacji - dotyczy to części wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Mieiejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin, Biuro Obsługi Klienta (p. 12).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROJEKT JEST WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH OSI PRIORYTETOWEJ 5. WZMOCNIENIE KONKURENCYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW DZIAŁANIE 5.5. PROMOCJA I ROZWÓJ MARKOWYCH PRODUKTÓW REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO - POMORSKIEGO NA LATA 2007 - 2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SZUBIN
- Bezgotówkowe tankowanie pojazdów i sprzętu silnikowego stanowiącego własność Gminy Szubin paliwem płynnym: olejem napędowym, benzyną E10.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego na potrzeby Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Szubinie.
więcej: przetargi SZUBIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wydruk i dostawa materiałów w roku 2025 dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Usługa publikacji ogłoszeń, reklam, nekrologów dla Uniwersytetu Łódzkiego w prasie lokalnej (łódzkiej) w 2025 r.
- Wydanie monografii naukowych
- Dostawa, wykonanie i wdrożenie systemu centralnego wydruku w Urzędzie Miasta Inowrocławia
- Kompleksowa realizacja kampanii społecznej dotyczącej promocji zatrudnienia osób z niepełnosprawnością w zakresie zaburzeń psychicznych.
- Drukowanie Dwutygodnika Samorządowego Gminy Trzebnica pt. Panorama Trzebnicka
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.