Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-09
Dydnia: Oświetlenie drogi powiatowej nr 2044R w miejscowości Ulucz, gm. Dydnia, woj. Podkarpackie
Numer ogłoszenia: 209091 - 2008; data zamieszczenia: 09.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dydnia , Dydnia 224, 36-204 Dydnia, woj. podkarpackie, tel. 013 4303002, 4308154, fax. 013 4303194.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadydnia.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oświetlenie drogi powiatowej nr 2044R w miejscowości Ulucz, gm. Dydnia, woj. Podkarpackie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane polegać będą na: 1. Montażu i ustawieniu 26 szt. słupów oświetleniowych 2. Montażu przewodów na odcinku 1475 mb 3. Montażu wysięgników i opraw oświetleniowych 21 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia waruków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.O F E R T Ę należy złożyć na całość zadania, która powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : 1.1. Formularz oferty wg wzoru lub na załączonym wzorze /druku/ - (zał. nr 7), 1.2. Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zał. Nr 5 i 6). 2. Oferenci przedłożą stosowne dokumenty w celu oceny wiarygodności ekonomicznej, finansowej i technicznej tj.: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; b)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; d)Wykaz kierownictwa firmy i pracowników odpowiedzialnych za realizację robót objętych zamówieniem (wraz z potwierdzonymi kopiami uprawnień - (zał. nr 9), e)Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia z udokumentowaniem źródeł pozyskania lub opis technicznego wyposażenia firmy - (zał. Nr 11), f)wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; - (zał. Nr 5), g)Referencje potwierdzające, że dostawy lub roboty budowlane, o których mowa w pkt. f, zostały wykonane z należytą starannością, (przynajmniej od 5 inwestorów), h)Polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że dostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, i)Dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia - (zał. Nr 10). 3. Kosztorys ofertowy szczegółowy - /cenę - netto i brutto - na bazie załączonego przedmiaru robót oraz zestawienie rzeczowo - finansowe - wg załączonego lub na załączonym wzorze - (zał. nr 12). 4. Formularz - zestawienie wskaźników cenotwórczych - (jak w pkt 22.3 spec.); 5. Proponowany okres gwarancji na wykonane roboty, liczony w miesiącach od ostatecznego (końcowego) odbioru całego zadania - wymagany minimalny termin gwarancji - 36 miesięcy; 6. Proponowany termin wykonania przedmiotu umowy od chwili podpisania umowy - oświadczenie; 7. Oświadczenie o proponowanym terminie płatności faktur - wymagany minimalny termin płatności - 20 dni; 8. Zaakceptowany projekt umowy - podpisany przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy (zał. Nr 13)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminadydnia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dydni 36-204 Dydnia 224 pok. 107.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Dydni 36-204 Dydnia 224 pok. 102.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI DYDNIA
więcej: przetargi DYDNIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- Wykonanie dokumentacji projektowej, dostawa wraz z montażem stacji ładowania pojazdów elektrycznych, budowę infrastruktury kablowej oraz kanałowej w Oddziałach Wojewódzkich NFZ
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Małogoszcz - II etap
- Konserwacja i utrzymanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego miasta Wejherowa w 2025 r.
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.