Ogłoszenie z dnia 2010-08-04
Warszawa: dostawa zestawu urządzeń do hodowania oraz badania hodowli komórek in vitro
Numer ogłoszenia: 209091 - 2010; data zamieszczenia: 04.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Podstawowych Problemów Techniki Polskiej Akademii Nauk , ul. Pawińskiego 5B, 02-106 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 826 9819, faks (022) 826 98 19.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ippt.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa zestawu urządzeń do hodowania oraz badania hodowli komórek in vitro.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, wysokiej jakości, wolnego od wad, zestawu urządzeń, do hodowania oraz badania hodowli komórek in vitro .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji zawarty jest w załączniku nr 2 - Arkusz Informacji Technicznej stanowiącym integralną część SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 10.000,00
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem minimum 3 dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia o wartości min. 300.000,00 PLN każda
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się posiadanymi środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę co najmniej 300.000,00 PLN
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1)Wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ - Arkusz Informacji Technicznej, stanowiący opis parametrów technicznych urządzenia;2) dla czytnika fluorescencji oraz luminescencji-1 szt.-Certyfikat CE, ISO producenta, autoryzacja dystrybucji i serwisu wykonawcy;3) Dla wirówki uniwersalnej-2 szt.- W celu potwierdzenia, że oferowane usługi świadczone przez wykonawcę wraz z dostawą odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wymaga się dołączenia do oferty kopi dokumentu wystawionego przez producenta oferowanego urządzenia potwierdzającego autoryzację dystrybucji i serwisu dla Wykonawcy, jeśli nie jest on producentem;Znak CE deklarację producenta dołączyć do oferty;Certyfikat ISO 9001 producenta oraz wykonawcy w zakresie serwisowania i dostarczania urządzeń laboratoryjnych- dokumenty dołączyć do oferty;Do oferty należy dołączyć oryginalny folder producenta (dopuszcza się dokument w języku angielskim);4) Dla Inkubatora z atmosferą CO 2 i płaszczem powietrznym-1 szt-Urządzenie musi posiadać deklaracje zgodności CE - kopię dokumentu dołączyć do oferty; wymaga się dołączenia do oferty oryginalnego folderu producenta (dopuszcza się w języku obcym);5) Dla Inkubatora z atmosferą CO 2 i płaszczem wodnym-1 szt.-Atesty i Certyfikaty - dołączyć do oferty-ISO 9001 producenta; -znak CE;Dokumenty- - oryginalny folder producenta potwierdzający oferowane parametry - dopuszcza się w języku angielskim, bez tłumaczenia;6) Dla Komory laminarnej- 2 szt.-Ważny certyfikat bezpieczeństwa mikrobiologicznego typ EN12469: 2000 - potwierdzony kopią certyfikatu wydanego przez jednostkę certyfikującą. ( kopia za zgodność z oryginałem ); Certyfikat musi być dedykowany do oferowanego modelu komory - dołączyć do oferty; Nie będą uznane oświadczenia lub deklaracje producenta lub wykonawcy, że urządzenie spełnia lub jest zgodne z normą EN 12469; ISO 9001 - dołączyć kopię dokumentu do oferty; CE - dołączyć kopię dokumentu do oferty; Wymagana jest dokumentacja producenta( oryginalny folder oraz instrukcja obsługi) potwierdzająca obecność posiadanych funkcji urządzenia; Dopuszcza się złożenie powyższych dokumentów w języku obcym bez tłumaczenia ; wymienione dokumenty musza zostać dołączone do oferty; Upoważnienie producenta dla Wykonawcy do dystrybucji i serwisowania (autoryzacja) oferowanego sprzętu na terenie Polski - dołączyć do oferty;7) Dla Zamrażarki niskotemperaturowej- szt. 1-Znak CE - deklaracje dołączyć do oferty;Certyfikat zarządzania jakością producenta np. ISO 9001- dołączyć do oferty; Autoryzację producenta dla serwisu i dystrybucji urządzeń wystawioną dla Wykonawcy (jeśli nie jest producentem) - bezwzględnie dołączyć do oferty8) Dla Systemu oczyszczania wody-dwumodułowy-1 szt-Moduł I-System oczyszczania wody RO- Producent urządzenia musi posiadać certyfikat zarządzania jakością np. typu ISO 9001 - dołączyć dokument do oferty;W celu potwierdzenia, że oferowane usługi świadczone przez wykonawcę wraz z dostawą odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego wymaga się dołączenia do oferty kopi dokumentu wystawionego przez producenta oferowanego urządzenia potwierdzającego autoryzację dystrybucji i serwisu dla Wykonawcy, jeśli nie jest on producentem;Wyposażenie musi być dostarczane, montowane i serwisowane w systemie zarządzania jakością: Wykonawca musi posiadać certyfikat systemu jakości, czyli certyfikat spełniania wymagań odpowiedniej Polskiej Normy (np. PN-ISO 9001) dotyczącej systemów zapewniania jakości w zakresie dostarczania, montowania, instalowania i serwisowania urządzeń laboratoryjnych, wydany przez jednostkę akredytowaną w Polsce i uprawnioną do certyfikacji w zakresie systemów zarządzania jakością w rozumieniu Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 nr 204 poz. 2087 z późn. zm.) - ważny certyfikat należy dołączyć do oferty;8) Moduł II System oczyszczania wody 18,2 M;Producent urządzenia musi posiadać certyfikat zarządzania jakością np. typu ISO 9001 - dołączyć dokument do oferty;W celu potwierdzenia, że oferowane usługi świadczone przez wykonawcę wraz z dostawą odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego wymaga się dołączenia do oferty kopi dokumentu wystawionego przez producenta oferowanego urządzenia potwierdzającego autoryzację dystrybucji i serwisu dla Wykonawcy, jeśli nie jest on producentem;Wyposażenie musi być dostarczane, montowane i serwisowane w systemie zarządzania jakością: Wykonawca musi posiadać certyfikat systemu jakości, czyli certyfikat spełniania wymagań odpowiedniej Polskiej Normy (np. PN-ISO 9001) dotyczącej systemów zapewniania jakości w zakresie dostarczania, montowania, instalowania i serwisowania urządzeń laboratoryjnych, wydany przez jednostkę akredytowaną w Polsce i uprawnioną do certyfikacji w zakresie systemów zarządzania jakością w rozumieniu Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 nr 204 poz. 2087 z późn. zm.) - ważny certyfikat należy dołączyć do oferty;9) Dla Wytrząsarki z inkubacją-1 szt.;-wymagana jest dokumentacja producenta (oryginalny folder) potwierdzająca obecność posiadanych funkcji urządzenia dołączony do oferty - dopuszcza się w języku angielskim; Upoważnienie producenta dla Wykonawcy do dystrybucji i serwisowania (autoryzacja) oferowanego sprzętu na terenie Polski - dołączyć do oferty;10) Dla Pipet automatycznych- 20 szt.-Pipetę należy dostarczyć z indywidualnym protokołem badań producenta;Produkt musi być oznaczony jako zgodny z IVD - potwierdzenie w CE załączonym do oferty wraz z tłumaczeniem;Parametry potwierdzone w folderze producenta;Dopuszcza się załączanie do oferty folderów w języku angielskim;W celu potwierdzenia, że oferowane usługi świadczone przez wykonawcę wraz z dostawą odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego wymaga się dołączenia do oferty kopi dokumentu wystawionego przez producenta oferowanego urządzenia potwierdzającego autoryzację dystrybucji i serwisu dla Wykonawcy, jeśli nie jest on producentem;11)Dla Pipetora -2 szt.-Produkt powinien posiadać w CE, dokument powinien być załączony do oferty wraz z tłumaczeniem; Parametry potwierdzone w folderze producenta;Dopuszcza się załączanie do oferty folderów w języku angielskim
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 SIWZ;2)Prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik;3) Dowód wpłaty wadium;4) Pełną dokumentację techniczną i opisową oferowanych urządzeń.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) zmiana terminu umowy - w przypadku niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.).W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty; 2) zmiana terminu płatności - w przypadku ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych; 3)zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na zmianie osób, podwykonawców, partnerów konsorcjum i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych;4) zmiana wynagrodzenia - w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ippt.gov.pl/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: INSTYTUT PODSTAWOWYCH PROBLEMÓW TECHNIKI PAN
00-106 WARSZAWA
ul. Pawińskiego 5B
pokój 653..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2010 godzina 11:00, miejsce: INSTYTUT PODSTAWOWYCH PROBLEMÓW TECHNIKI PAN 00-106 WARSZAWA ul. Pawińskiego 5B pokój 653..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Centrum Badań Przedklinicznych i Technologii (akronim CePT) realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka lata 2007 - 2013, Priorytet 2 Infrastruktura strefy B+R, Działanie 2.2 Wsparcie tworzenia wspólnej infrastruktury badawczej jednostek naukowych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa monitoringu temperatury w urządzeniach chłodniczych
- Usługi noclegowe, gastronomiczne i wynajmu sali
- Opieka weterynaryjna nad zwierzętami bezdomnymi i kotami żyjącymi w latach 2025-26
- Modernizacja boisk przy Szkole Podstawowej nr 52 ul. Samarytanka 11a.
- "Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi z 2024r." Etap IV
- Modernizację systemu zarządzenia Magnum w Ośrodku Produkcji Telewizyjnej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SZKŁA I AKCESORIÓW LABORATORYJNYCH
- Dostawa wyposażenia sprzętowego Straży Gminnej Gminy Tarnów do przeprowadzania kontroli -przestrzegania przepisów ochrony środowiska -drugie postępowanie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy
- Dostawa aparatu do oznaczania chloramfenikolu w paszy i wodzie
- Dostawa artykułów laboratoryjnych.
- Dostawa pyłomierza grawimetrycznego do jednostki organizacyjnej UW-M w Olsztynie
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.