eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawadostawa zestawu urządzeń do hodowania oraz badania hodowli komórek in vitro



Ogłoszenie z dnia 2010-08-04

Warszawa: dostawa zestawu urządzeń do hodowania oraz badania hodowli komórek in vitro
Numer ogłoszenia: 209091 - 2010; data zamieszczenia: 04.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Podstawowych Problemów Techniki Polskiej Akademii Nauk , ul. Pawińskiego 5B, 02-106 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 826 9819, faks (022) 826 98 19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ippt.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa zestawu urządzeń do hodowania oraz badania hodowli komórek in vitro.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, wysokiej jakości, wolnego od wad, zestawu urządzeń, do hodowania oraz badania hodowli komórek in vitro .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji zawarty jest w załączniku nr 2 - Arkusz Informacji Technicznej stanowiącym integralną część SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10.000,00

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem minimum 3 dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia o wartości min. 300.000,00 PLN każda

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się posiadanymi środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę co najmniej 300.000,00 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1)Wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ - Arkusz Informacji Technicznej, stanowiący opis parametrów technicznych urządzenia;2) dla czytnika fluorescencji oraz luminescencji-1 szt.-Certyfikat CE, ISO producenta, autoryzacja dystrybucji i serwisu wykonawcy;3) Dla wirówki uniwersalnej-2 szt.- W celu potwierdzenia, że oferowane usługi świadczone przez wykonawcę wraz z dostawą odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wymaga się dołączenia do oferty kopi dokumentu wystawionego przez producenta oferowanego urządzenia potwierdzającego autoryzację dystrybucji i serwisu dla Wykonawcy, jeśli nie jest on producentem;Znak CE deklarację producenta dołączyć do oferty;Certyfikat ISO 9001 producenta oraz wykonawcy w zakresie serwisowania i dostarczania urządzeń laboratoryjnych- dokumenty dołączyć do oferty;Do oferty należy dołączyć oryginalny folder producenta (dopuszcza się dokument w języku angielskim);4) Dla Inkubatora z atmosferą CO 2 i płaszczem powietrznym-1 szt-Urządzenie musi posiadać deklaracje zgodności CE - kopię dokumentu dołączyć do oferty; wymaga się dołączenia do oferty oryginalnego folderu producenta (dopuszcza się w języku obcym);5) Dla Inkubatora z atmosferą CO 2 i płaszczem wodnym-1 szt.-Atesty i Certyfikaty - dołączyć do oferty-ISO 9001 producenta; -znak CE;Dokumenty- - oryginalny folder producenta potwierdzający oferowane parametry - dopuszcza się w języku angielskim, bez tłumaczenia;6) Dla Komory laminarnej- 2 szt.-Ważny certyfikat bezpieczeństwa mikrobiologicznego typ EN12469: 2000 - potwierdzony kopią certyfikatu wydanego przez jednostkę certyfikującą. ( kopia za zgodność z oryginałem ); Certyfikat musi być dedykowany do oferowanego modelu komory - dołączyć do oferty; Nie będą uznane oświadczenia lub deklaracje producenta lub wykonawcy, że urządzenie spełnia lub jest zgodne z normą EN 12469; ISO 9001 - dołączyć kopię dokumentu do oferty; CE - dołączyć kopię dokumentu do oferty; Wymagana jest dokumentacja producenta( oryginalny folder oraz instrukcja obsługi) potwierdzająca obecność posiadanych funkcji urządzenia; Dopuszcza się złożenie powyższych dokumentów w języku obcym bez tłumaczenia ; wymienione dokumenty musza zostać dołączone do oferty; Upoważnienie producenta dla Wykonawcy do dystrybucji i serwisowania (autoryzacja) oferowanego sprzętu na terenie Polski - dołączyć do oferty;7) Dla Zamrażarki niskotemperaturowej- szt. 1-Znak CE - deklaracje dołączyć do oferty;Certyfikat zarządzania jakością producenta np. ISO 9001- dołączyć do oferty; Autoryzację producenta dla serwisu i dystrybucji urządzeń wystawioną dla Wykonawcy (jeśli nie jest producentem) - bezwzględnie dołączyć do oferty8) Dla Systemu oczyszczania wody-dwumodułowy-1 szt-Moduł I-System oczyszczania wody RO- Producent urządzenia musi posiadać certyfikat zarządzania jakością np. typu ISO 9001 - dołączyć dokument do oferty;W celu potwierdzenia, że oferowane usługi świadczone przez wykonawcę wraz z dostawą odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego wymaga się dołączenia do oferty kopi dokumentu wystawionego przez producenta oferowanego urządzenia potwierdzającego autoryzację dystrybucji i serwisu dla Wykonawcy, jeśli nie jest on producentem;Wyposażenie musi być dostarczane, montowane i serwisowane w systemie zarządzania jakością: Wykonawca musi posiadać certyfikat systemu jakości, czyli certyfikat spełniania wymagań odpowiedniej Polskiej Normy (np. PN-ISO 9001) dotyczącej systemów zapewniania jakości w zakresie dostarczania, montowania, instalowania i serwisowania urządzeń laboratoryjnych, wydany przez jednostkę akredytowaną w Polsce i uprawnioną do certyfikacji w zakresie systemów zarządzania jakością w rozumieniu Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 nr 204 poz. 2087 z późn. zm.) - ważny certyfikat należy dołączyć do oferty;8) Moduł II System oczyszczania wody 18,2 M;Producent urządzenia musi posiadać certyfikat zarządzania jakością np. typu ISO 9001 - dołączyć dokument do oferty;W celu potwierdzenia, że oferowane usługi świadczone przez wykonawcę wraz z dostawą odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego wymaga się dołączenia do oferty kopi dokumentu wystawionego przez producenta oferowanego urządzenia potwierdzającego autoryzację dystrybucji i serwisu dla Wykonawcy, jeśli nie jest on producentem;Wyposażenie musi być dostarczane, montowane i serwisowane w systemie zarządzania jakością: Wykonawca musi posiadać certyfikat systemu jakości, czyli certyfikat spełniania wymagań odpowiedniej Polskiej Normy (np. PN-ISO 9001) dotyczącej systemów zapewniania jakości w zakresie dostarczania, montowania, instalowania i serwisowania urządzeń laboratoryjnych, wydany przez jednostkę akredytowaną w Polsce i uprawnioną do certyfikacji w zakresie systemów zarządzania jakością w rozumieniu Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 nr 204 poz. 2087 z późn. zm.) - ważny certyfikat należy dołączyć do oferty;9) Dla Wytrząsarki z inkubacją-1 szt.;-wymagana jest dokumentacja producenta (oryginalny folder) potwierdzająca obecność posiadanych funkcji urządzenia dołączony do oferty - dopuszcza się w języku angielskim; Upoważnienie producenta dla Wykonawcy do dystrybucji i serwisowania (autoryzacja) oferowanego sprzętu na terenie Polski - dołączyć do oferty;10) Dla Pipet automatycznych- 20 szt.-Pipetę należy dostarczyć z indywidualnym protokołem badań producenta;Produkt musi być oznaczony jako zgodny z IVD - potwierdzenie w CE załączonym do oferty wraz z tłumaczeniem;Parametry potwierdzone w folderze producenta;Dopuszcza się załączanie do oferty folderów w języku angielskim;W celu potwierdzenia, że oferowane usługi świadczone przez wykonawcę wraz z dostawą odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego wymaga się dołączenia do oferty kopi dokumentu wystawionego przez producenta oferowanego urządzenia potwierdzającego autoryzację dystrybucji i serwisu dla Wykonawcy, jeśli nie jest on producentem;11)Dla Pipetora -2 szt.-Produkt powinien posiadać w CE, dokument powinien być załączony do oferty wraz z tłumaczeniem; Parametry potwierdzone w folderze producenta;Dopuszcza się załączanie do oferty folderów w języku angielskim

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 SIWZ;2)Prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik;3) Dowód wpłaty wadium;4) Pełną dokumentację techniczną i opisową oferowanych urządzeń.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zmiana terminu umowy - w przypadku niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.).W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty; 2) zmiana terminu płatności - w przypadku ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych; 3)zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na zmianie osób, podwykonawców, partnerów konsorcjum i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych;4) zmiana wynagrodzenia - w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ippt.gov.pl/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: INSTYTUT PODSTAWOWYCH PROBLEMÓW TECHNIKI PAN 00-106 WARSZAWA ul. Pawińskiego 5B pokój 653..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2010 godzina 11:00, miejsce: INSTYTUT PODSTAWOWYCH PROBLEMÓW TECHNIKI PAN 00-106 WARSZAWA ul. Pawińskiego 5B pokój 653..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Centrum Badań Przedklinicznych i Technologii (akronim CePT) realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka lata 2007 - 2013, Priorytet 2 Infrastruktura strefy B+R, Działanie 2.2 Wsparcie tworzenia wspólnej infrastruktury badawczej jednostek naukowych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.