Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-20
Białystok: Przeprowadzenie kursu specjalistycznego pod nazwą Mediacje rodzinne
Numer ogłoszenia: 209116 - 2011; data zamieszczenia: 20.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Białymstoku , ul. Kombatantów 7, 15-110 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 744 72 72, faks 85 744 71 37.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.projekt.rops-bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursu specjalistycznego pod nazwą Mediacje rodzinne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu specjalistycznego pod nazwą Mediacje rodzinne dla dwóch grup ok. 26 osobowych - pracowników Domów Pomocy Społecznej, Powiatowych Centrów Pomocy Rodzinie, Wielofunkcyjnych Placówek Opiekuńczo Wychowawczych, Ośrodków Pomocy Społecznej w ramach projektu Bądź Aktywyny, Bądź Najlepszy - szkolenia oraz specjalistyczne doradztwo dla kadr instytucji pomocy społecznej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do podejmowania działań na rzecz rozwoju i upowszechniania form aktywnej integracji poprzez zastosowanie nowoczesnych narzędzi w pracy socjalnej. I. Przedmiot zamówienia powinien zostać zrealizowany z uwzględnieniem następujących wymagań: 1. Ilość grup -2 grupy po około 26 osób 2. Ilość godzin -160 godzin dydaktycznych -16 dni szkoleniowych 3. Rozkład godzin -80 godzin dydaktycznych dla każdej grupy- 2 razy po 4 dni szkolenia dla każdej z grup liczących po ok. 26 - osób 4. Zajęcia muszą odbywać się w następujące po sobie dni robocze (od poniedziałku do piątku), z następującym rozkładem godzin: Pierwszy dzień - 9 godzin dydaktycznych Drugi dzień - 12 godzin dydaktycznych trzeci dzień - po 11 godzin dydaktycznych Czwarty dzień- 8 godzin dydaktycznych 5. Ramowy zakres program kursu powinien zostać opracowany przez Wykonawcę z uwzględnieniem następujących informacji: - nazwa i zakres, - sposób organizacji szkolenia, - plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich wymiar, z uwzględnieniem następujących - Elementy psychologii konfliktu; - Mediacje rodzinne - podstawowe zagadnienia; - Wskazania i przeciwwskazania do podjęcia mediacji; - Etapy mediacji i zadania mediatora w poszczególnych fazach - metody i techniki w pracy mediatora rodzinnego; zagadnień: - Neutralność w mediacjach rodzinnych a samoświadomość mediatora; - Rodzina współczesna: zmiany w zakresie wzorców rodzinnych; - Rozwód jako kryzys w perspektywie indywidualnej, diadycznej oraz rodzinnej (płeć a zagrożenia, zasoby, powrót do równowagi, zmiana formuły funkcjonowania rodziny); - Dzieci w mediacji; - Przemoc a praktyka mediacyjna; - Prawny kontekst mediacji rodzinnej; - Współpraca w gronie profesjonalistów; - Etyka w pracy mediatora rodzinnego. 6. Metody i techniki szkolenia : -metody o charakterze warsztatowo - treningowym oraz metody aktywizujące (projekty, prezentacje uczestników, gry szkoleniowe, dyskusje problemowe, testy i autotesty) - eksperymentowanie podczas pracy zespołowej, uczestnictwo w dyskusjach, obserwacje innych uczestników (uczenie się poprzez działanie, dzięki któremu uczestnicy zastosują zdobytą wiedzę w konkretnych sytuacjach) oraz analizę pracy - poznawanie swoich mocnych i słabych stron w komunikacji społecznej, poszerzenie repertuaru zachowań. 7. Miejsce szkolenia -Białystok, ul. Hurtowa 3 - Hotel Trio 8. Termin realizacji szkolenia- w okresie od dnia zawarcia umowy do 15 listopada 2011 r., po ustaleniu terminów z Zamawiającym. 9. Zakres kursu musi być zgodny ze Standardami szkolenia mediatorów Społecznej Rady do Spraw Alternatywnych Metod Rozwiązywania Konfliktów i Sporów przy Ministrze Sprawiedliwości. II. Do Wykonawcy należeć będzie : 1. Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dydaktycznych zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt I . 2. Opracowanie szczegółowego programu i harmonogramu kursu, prezentacji multimedialnych, materiałów dydaktycznych i przekazanie ich dla Zamawiającego w formie elektronicznej w celu ich powielenia dla uczestników szkolenia w terminie nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem kursu. 3. Zapewnienie dwóch trenerów/szkoleniowców z uprawnieniami na grupę do prowadzenia zajęć w przedmiotowym zakresie. 4. Wystawienie uczestnikom certyfikatów o ukończeniu cyklu szkoleniowego, zawierającego informacje o kursie, temacie kursu oraz wymiarze godzin, potwierdzającego zdobycie kwalifikacji mediatora rodzinnego, oznaczonych zgodnie z Wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informatyzacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, z logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, informacją o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską oraz informacją o projekcie Bądź Aktywny, Bądź Najlepszy - szkolenia oraz specjalistyczne doradztwo dla kadr instytucji pomocy społecznej współfinansowanym przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.3 Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest oświadczenie lub dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienia do wystawienia certyfikatu ukończenia kursu zgodnie z obowiązującymi przepisami, potwierdzającego zdobycie kwalifikacji mediatora rodzinnego;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonuje usługi odpowiadające swoim rodzajem co najmniej trzem szkoleniom danego typu o liczbie uczestników nie mniejszej niż pięć.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest dysponowanie przez Wykonawcę niezbędnym sprzętem technicznym pozwalającym na zrealizowanie wszystkich punktów programu kursu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymaga się aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - przedstawienie wykazu osób które będą realizowały przedmiot zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (w postaci C.V., kserokopii świadectw, dyplomów, zaświadczeń itp.), oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca złoży także oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Program szkolenia Materiały szkoleniowe Metoda prowadzenia zajęć
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie w realizacji szkoleń w sferze pomocy i integracji społecznej lub w zakresie szkoleń z zakresu, którego dotyczy oferta - 10
- 3 - Kwalifikacje, umiejętności oraz doświadczenie trenerów - 10
- 4 - Program szkolenia - 10
- 5 - Materiały szkoleniowe - 5
- 6 - Metoda prowadzenia zajęć - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje zmianę umowy w zakresie zmiany terminu szkolenia, co jest niezależne od Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.projekt.rops-bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Legionowa 30 lok. 207, 15-281 Białystok.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2011 godzina 16:00, miejsce: ul. Legionowa 30 lok. 207, 15-281 Białystok.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.3 Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Usługi eksploatacyjne oraz serwisowe kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w obiektach Urzędu Miejskiego w Białymstoku
- Zakup analizatora składu ciała wraz z oprogramowaniem.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Prenumerata i dostawa prasy w wersji papierowej i elektronicznej do Urzędu Miejskiego w Białymstoku.
- Dostawa akcesoriów do zabiegów witrektomii
- Dostawa samochodu elektrycznego na potrzeby Wydziału Mechanicznego ZK-DZP.262.104.2024
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach AKADEMII CYFROWYCH KOMPETENCJI oraz prowadzenie zajęć dodatkowych z robotyki dla uczestników projektu
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Hydrobiologia - podstawy" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. projekt KEY
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.