Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-20
Białystok: Jednorazowa dostawa środków czystości na potrzeby przejść granicznych województwa podlaskiego w sierpniu 2011 roku
Numer ogłoszenia: 209136 - 2011; data zamieszczenia: 20.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Przejść Granicznych Województwa Podlaskiego w Białymstoku , ul. Antoniukowska 11, 15-740 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 65 37 605, faks 85 65 37 805.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zpg.pbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Jednorazowa dostawa środków czystości na potrzeby przejść granicznych województwa podlaskiego w sierpniu 2011 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa środków czystości na potrzeby przejść granicznych województwa podlaskiego w sierpniu 2011 roku. Przedmiot zamówienia podzielony jest na cztery zadania: 1) Zadanie nr 1 - dostawa środków czystości na potrzeby międzynarodowego drogowego przejścia granicznego w Kuźnicy, określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, z miejscem dostawy do Sekcji Obsługi Przejść Granicznych w Kuźnicy; 2) Zadanie nr 2 - dostawa środków czystości na potrzeby międzynarodowego drogowego przejścia granicznego w Bobrownikach, określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, z miejscem dostawy do Sekcji Obsługi Przejść Granicznych w Bobrownikach; 3) Zadanie nr 3 - dostawa środków czystości na potrzeby międzynarodowego drogowego przejścia granicznego w Połowcach, określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, z miejscem dostawy do Sekcji Obsługi Przejść Granicznych w Połowcach; 4) Zadanie Nr 4 - dostawa środków czystości na potrzeby drogowego przejścia granicznego w Białowieży, określonych w załączniku nr 5 do SIWZ, z miejscem dostawy do Sekcji Obsługi Przejść Granicznych w Białowieży; 2. Ilości wskazane w załącznikach nr 2-5 do SIWZ są wielkościami ostatecznymi, służącymi do kalkulacji ceny ofertowej i nie ulegną zmianie. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze cenowe stanowiące załączniki nr 2 - 5 do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub na wszystkie zadania z zastrzeżeniem, że nie dopuszcza się dzielenia oferty w obrębie zadania. 5. Wykonawca zapewni, że oferuje produkty posiadające aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na rynek polski (certyfikaty, atesty). 6. Na każdym opakowaniu jednostkowym musi znajdować się termin ważności (data przydatności do użycia) oraz instrukcja użytkowania w języku polskim. 7. Zamawiający wymaga, aby okres ważności (przydatności do użycia) wynosił minimum 12 miesięcy, licząc od daty dostawy do Zamawiającego. 8. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia nazwy lub producenta ma na celu określenie klasy produktu, jego jakości oraz służą ustaleniu standardu produktu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób konkretnego producenta. Wszędzie tam gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej specyfikacji występują opisane powyżej określenia, Zamawiający dopuszcza oferty równoważne. 9. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna te produkty, które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego, (w szczególności parametry jakościowe i użytkowe) i są identyczne lub nie gorsze od wskazanych w Załącznikach nr 2 - 5 do niniejszej specyfikacji. 10. Wykonawcy, którzy zaoferują równoważne produkty do opisanych w specyfikacji, zobowiązani są w myśl art. 30 ust. 5 ustawy Pzp wykazać, że oferowane przez nich dostawy (produkty) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 11. Dostarczone produkty muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące 18.14.10.00 - Rękawice robocze 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe 33.76.10.00 - Papier toaletowy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi Załacznik Nr 6 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi Załacznik Nr 6 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi Załacznik Nr 6 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi Załacznik Nr 6 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi Załacznik Nr 6 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
OświadczenieWykonawcy potwierdzające, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zpg.pbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Przejść Granicznych Województwa Podlaskiego w Białymstoku, ul. Antoniukowska 11, 15-740 Białystok - I pietro, pokój Zespołu Eksploatacji.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Przejść Granicznych Województwa Podlaskiego w Białymstoku, ul. Antoniukowska 11, 15-740 Białystok - I pietro, Sekretariat Zarządu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dzierżawa systemu do nadzoru analizatorów POCT na 36 miesięcy
- Dostawa ZESTAWU MEBLI do Biura Transferu Technologii Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Usługa sprzątania pomieszczeń w budynku Podlaskiego OW w Białymstoku wraz z terenem zewnętrznym, pomieszczeń TWKX w Białymstoku oraz w Delegaturach POW NFZ w Łomży i Suwałkach
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Świadczenie usług administracyjno - gospodarczych w GDDKiA Oddział w Białymstoku w podziale na II części
- EOP.332.39.24 Usługa kompleksowego sprzątania obiektów i pomieszczeń użytkowanych przez SP ZOZ WSPR w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych_623
- Dostawa środków czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
- Zakup i sukcesywna dostawa jednorazowych materiałów higienicznych dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
- "Dostawa artykułów chemicznych i środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej im. Bł. Abp. A. J. Nowowiejskiego w Brwilnie w 2025 roku"
- Dostawa środków czystości oraz innych artykułów do utrzymania higieny i estetyki dla SZPZLO Warszawa Białołęka-Targówek
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA POWIATOWEGO CENTRUM ZDROWIA W OPOLU LUBELSKIM
więcej: Rękawice robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.