Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-30
Zabrze: Konstrukcja dachu:
Zadanie 1: Przewieszenie cięgien
Zadanie 2: Zabezpieczenie wybranych elementów istniejącego plafonu nad widownią i sceną oraz demontaż i ponowny montaż części sufitu podwieszanego
Numer ogłoszenia: 209209 - 2007; data zamieszczenia: 30.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Muzyki i Tańca, ul. Gen. de Gaulle'a 17, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2715641, fax 032 2715644.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dmit.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konstrukcja dachu: Zadanie 1: Przewieszenie cięgien Zadanie 2: Zabezpieczenie wybranych elementów istniejącego plafonu nad widownią i sceną oraz demontaż i ponowny montaż części sufitu podwieszanego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamowienia jest: dla Zadania 1 - Przewieszenie cięgien w obrębie konstrukcji dachu dla Zadania 2 - Zabezpieczenie wybranych elementów istniejącego plafonu nad widownią i sceną oraz demontaż i ponowny montaż części sufitu podwieszanego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej Oryginalny kod CPV: 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 10.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zadanie 1: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: A) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali nie mniej niż 2 roboty budowlane łącznie obejmujące cięcie i spawanie konstrukcji stalowej o łącznej masie elementów konstrukcji objętych wszystkimi wykazanymi robotami budowlanymi łącznie obejmującymi cięcie i spawanie konstrukcji stalowej, nie mniejszej niż 2 tony; B) dysponują: - Kierownikiem budowy (min. 1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), uprawniające do kierowania i nadzorowania robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - Spawaczem (min. 1 osoba) posiadającym uprawnienia spawalnicze do spawania elektrycznego i do spawania gazowego acetylenowo-tlenowego konstrukcji stalowych, przy czym Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku sytuację, kiedy Wykonawca zaproponuje zarówno jedną osobę posiadającą uprawnienia spawalnicze do spawania elektrycznego i do spawania gazowego acetylenowo-tlenowego, jak i dwie osoby, z których jedna posiada uprawnienia spawalnicze do spawania elektrycznego, a druga posiada uprawnienia spawalnicze do spawania gazowego acetylenowo - tlenowego. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje. Zadanie 2: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: A) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali nie mniej niż 2 roboty budowlane obejmujące wykonanie tynku, o łącznej powierzchni wykonanego tynku, objętej wykazanymi robotami budowlanymi, nie mniejszej niż 650 m2; B) dysponują: - Kierownikiem budowy (min. 1 osoba), posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) uprawniające do kierowania i nadzorowania robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, Zamawiający uzna za spełnienie warunku polegającego na dysponowaniu kierownikiem budowy dysponowanie zarówno tą samą osobą, jak i różnymi osobami do pełnienia funkcji kierownika budowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zadanie 1: 1. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: A) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nie mniej niż 2 robót budowlanych łącznie obejmujących cięcie i spawanie konstrukcji stalowej o łącznej masie elementów konstrukcji objętych wszystkimi wykazanymi robotami budowlanymi łącznie obejmującymi cięcie i spawanie konstrukcji stalowej, nie mniejszej niż 2 tony, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty, potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; B) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga, aby w wykonywaniu zamówienia uczestniczyły następujące osoby: - Kierownik budowy (min. 1 osoba), posiadający uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), uprawniające do kierowania i nadzorowania robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - Spawacz (min. 1 osoba), posiadający uprawnienia spawalnicze do spawania elektrycznego i do spawania gazowego acetylenowo-tlenowego konstrukcji stalowych; C) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, takie jak: - Kierownik budowy: a) dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) uprawniające do kierowania i nadzorowania robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadających im ważnych uprawnień, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; - Spawacz: a) dokument potwierdzający posiadanie uprawnień spawalniczych do spawania elektrycznego konstrukcji stalowych i dokument potwierdzający posiadanie uprawnień spawalniczych do spawania gazowego acetylenowo-tlenowego konstrukcji stalowych, każdy z nich ważny na dzień składanie ofert; Zadanie 2: 1. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: A) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nie mniej niż 2 robót budowlanych obejmujących wykonanie tynku, o łącznej powierzchni wykonanego tynku, objętej wykazanymi robotami budowlanymi, nie mniejszej niż 650 m2, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty, potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; B) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga, aby w wykonywaniu zamówienia uczestniczyły następujące osoby: - Kierownik budowy (min. 1 osoba), posiadający uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) uprawniające do kierowania i nadzorowania robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; C) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, takie jak: - Kierownik budowy: a) dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) uprawniające do kierowania i nadzorowania robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadających im ważnych uprawnień, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dmit.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Muzyki i Tańca, ul. Gen. de Gaullea 17, 41-800 Zabrze, pok. 2 (sekretariat).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Dom Muzyki i Tańca w Zabrzu, ul. Gen. de Gaullea 17, 41-800 Zabrze, pok. 2 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konstrukcja dachu: Zadanie 1: Przewieszenie cięgien.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przewieszenie cięgien w obrębie konstrukcji dachu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konstrukcja dachu: Zadanie 2: Zabezpieczenie wybranych elementów istniejącego plafonu nad widownią i sceną oraz demontaż i ponowny montaż części sufitu podwieszanego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie wybranych elementów istniejącego plafonu nad widownią i sceną oraz demontaż i ponowny montaż części sufitu podwieszanego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.40.00-4, 45.42.11.46-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Usługa polegająca na wykonaniu prac w zakresie codziennego, kompleksowego utrzymania czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Zabrzu
- Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla uchodźców z Ukrainy w okresie maj - październik 2025
- 15/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z TRANSPORTEM, DZIERŻAWĄ BUTLI ORAZ DZIERŻAWĄ ZBIORNIKA NA TLEN MEDYCZNY CIEKŁY
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych i odpadów segregowanych z obiektów MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o. - od maja 2025"
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW DO BADAŃ KOAGULOLOGICZNYCH
- DOSTAWA WORKÓW NA ODPADY
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w Publicznej Szkole Podstawowej im. Batalionu "Zośka" w Celestynowie
- Wykonanie remontu pomieszczeń szatni w piwnicy budynku szkoły.
- Budowa budynku garażowego z przeznaczeniem dla wozu bojowego Straży Pożarnej w Stodołach
- Modernizacja budynku garażowego Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim poprzez wzmocnienie konstrukcji budynku wraz z przywróceniem go do użytkowania
- Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn.: "Rozbudowa stadionu miejskiego Etap II wraz z rozbudową krytego basenu w Ząbkowicach Śląskich"
- Przebudowa budynku Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Sądowej 2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.