eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynSukcesywne dostawy oleju opałowego na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie oraz jednostek Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-14

Olsztyn: Sukcesywne dostawy oleju opałowego na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie oraz jednostek Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego
Numer ogłoszenia: 209220 - 2015; data zamieszczenia: 14.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Partyzantów 6/8, 10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, faks 089 5225205.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy oleju opałowego na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie oraz jednostek Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym są: sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego na potrzeby KWP w Olsztynie i jednostek Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego. 2. Dostarczony do Zamawiającego olej opałowy lekki L1, przeznaczony dla kotłowni grzewczych, według wymagań polskiej normy PN-C-96024:2001 Przetwory naftowe - Oleje opałowe oraz postanowień rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 3 listopada 2014 r. (Dz. U.2014.1547) w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe, winien spełniać następujące parametry: -gęstość w temperaturze 150C max. 860 kg/m3, -wartość opałowa min. 42,60 Mj/kg, -temperatura zapłonu min. 560C, -lepkość kinematyczna w temperaturze 200C, max 6,00 mm2/s, -skład frakcyjny: do 250 0C destyluje max. 65% (v/v), do 350 0C destyluje min. 85% (v/v), -temperatura płynięcia max. -200C, -pozostałość po koksowaniu z 10% pozostałości destylacyjnej max. 0,3% (m/m), -zawartość siarki max. 0,10% (m/m), -zawartość wody max. 200mg/kg, -zawartość zanieczyszczeń stałych max. 24 mg/kg, - pozostałość po spopieleniu max. 0,01% (m/m), -wartość znacznika max. 6.30 mg/dm3 -barwa czerwona 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z pojemnością i lokalizacją kotłowni Zamawiającego oraz wstępną zakładaną ilością dostaw dla poszczególnych jednostek Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego na okres zawieranej umowy zawierają załączniki do SIWZ - Formularze cenowe od nr 2-1 - 2-7. 4 Wykonawca dostarczy każdorazowo zamówioną partię oleju opałowego własnym transportem na swój koszt do poszczególnych kotłowni Zamawiającego określonych w Formularzach cenowych. 5. Na potwierdzenie spełniania przez dostarczany olej opałowy lekki ww parametrów do każdej dostawy każdorazowo Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć aktualny odpis ze świadectwa jakości potwierdzający wymagane parametry oleju. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo, w okresie realizacji umowy, do przeprowadzenia na koszt Wykonawcy 3 badań kontrolnych dostarczonego oleju opałowego lekkiego w każdym zadaniu, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają warunki określone w pkt 2. SIWZ. 7. Wykonawca winien dysponować odpowiednim środkiem transportu, za pomocą którego odbywają się dostawy, tj.specjalistyczną autocysternę zaopatrzoną w urządzenia wydawcze posiadajace ważne cechy legalizacyjne - instalację pomiarową przewoźną do wydawania paliw ciekłych, wskazujacą dokładną ilość wydanego oleju opałowego w warunkach pomiarowych - temperaturze odniesienia t=150C. Urządzenia te powinny posiadać ważne świadectwo legalizacji wydane przez stosowny Urząd Miar. Tabor transportowy dostawców paliwa - wielkość autocystern winien być dostoswany do zróżnicowanych uwarunkowań związanych z możliwością dojazdu, wykonania niezbędnych manewrów, a także zatankowania zbiorników w poszczególnych kotłowniach. 8. Wymagany termin realizacji zamówienia: sukcesywne dostawy, według zapotrzebowania Zamawiającego, w okresie 1 roku od dnia obowiązywania umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 14.11.2015 r. 9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar w terminie do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia faksem, telefonicznie lub pocztą elektroniczną (email)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed terminem składania ofert, tj. do dnia 08 września 2015 r. do godz. 13:00, wnieść wadium w wysokości: - dla zadania nr 1 - 2.900,00 złotych, - dla zadania nr 2 - 1.800,00 złotych, - dla zadania nr 3 - 450,00 złotych, - dla zadnia nr 4 - 500,00 złotych, - dla zadania nr 5 - 200,00 złotych, - dla zadania nr 6 - 150,00 złotych, - dla zadania nr 7- 400,00 złotych, Razem dla zadań nr 1- nr 7 wadium wynosi 6.400,00 złotych. W przypadku wnoszenia wadium, w formie innej niż pieniężna, należy do oferty dołączyć jego kopię a oryginał, w oddzielnym opakowaniu, złożyć w miejscu, wskazanym w pkt. 11.2, do czasu składania ofert. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego Nr 45 1010 1397 0051 0613 9120 0000, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca: - oświadczy, iż spełnia warunek dot. posiadania wiedzy i doświadczenia do realizacji przedmiotowego zamówienia; - wykaże, iż na dzień składania ofert posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi zgodnie z przepisami ustawy Prawo energetyczne z dn. 10 kwietnia 1997 r. (Dz.U.1997.54.348 j.t. ze zm).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca: - oświadczy, iż spełnia warunek dot. posiadania wiedzy i doświadczenia do realizacji przedmiotowego zamówienia; - wykaże, że dysponuje odpowiednim środkiem transportu, za pomocą którego odbywają się dostawy, tj. min. 1 specjalistyczną autocysterną zaopatrzoną w urządzenia wydawcze posiadajace ważne cechy legalizacyjne - instalację pomiarową przewożną do wydawania paliw ciekłych, wskazujacą dokłądną ilość wydanego oleju opałowego w warunkach pomiarowych - temperaturze odniesienia t=150C. Urządzenia te powinny posiadać ważne świadectwo legalizacji wydane przez stosowny Urząd Miar. Tabor transportowy dostawców paliwa - wielkość autocystern winien być dostoswany do zróżnicowanych uwarunkowań związanych z możliwością dojazdu, wykonania niezbędnych manewrów, a także zatankowania zbiorników w poszczególnych kotłowniach.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ (wszystkie ceny w formularzu powinny być podane w złotych polskich z dokładnością do jednego grosza) 2. Formularz cenowy dla każdego zadania oddzielnie, zgodnie z z ałącznikiem nr 2-1 do 2-7 SIWZ. 3. (Jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 5. (Jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 6. (Jeżeli dotyczy) Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1 Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty możliwa jest w następujących przypadkach i na zasadach w nich określonych: 1) W przypadku zaniechania produkcji przedmiotu umowy lub wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących tym, że dostarczenie przedmiotu umowy stało się niemożliwe. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa wyżej Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia produktu równoważnego o parametrach użytkowych równych bądź wyższych niż ten zaoferowany w ofercie. 2) Nastąpiła zmiana podwykonawcy oraz zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę. 3) Zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, 2 Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i Wykonawcę. 3 Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych ul. Partyzantów 6-8, 10-521 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2015 godzina 13:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych ul. Partyzantów 6-8, 10-521 Olsztyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KWP Olsztyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy oleju opałowego lekkiego do zbiorników znajdujących się w kotłowni zlokalizowanej na terenie Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie przy ul. Partyzantów 6/8 w ilości 65,00 m3,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KPP Braniewo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy oleju opałowego lekkiego do zbiorników znajdujących się w kotłowni zlokalizowanej w : Komendzie Powiatowej Policji w Braniewie przy ul. Moniuszki 11A, w ilości 40,00 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KP Orneta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy oleju opałowego lekkiego do zbiornika znajdującego się w kotłowni zlokalizowanej w Komisariacie Policji w Ornecie przy ul. Kwiatowej 2 w ilości 10,00 m3 (teren działania KPP Lidzbark Warmiński).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KP Mikołajki i KP Piecki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy oleju opałowego lekkiego do zbiorników znajdujących się kotłowni zlokalizowanych w: Komisariacie Policji w Mikołajkach przy ul. Kajki 16 w ilości 6,50 m3 oraz Komisariacie Policji w Pieckach przy ul. Zwycięstwa 4a w ilości 5,00 m3 (teren działania KPP Mrągowo);.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: KPP Nowe Miasto Lubawskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy oleju opałowego lekkiego do zbiornika znajdującego się kotłowni zlokalizowanej w Komendzie Powiatowej Policji w Nowym Mieście Lubawskim przy ul. Grunwaldzkiej 6 w ilości 4,50m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: KP Miłomłyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy oleju opałowego lekkiego do zbiornika znajdującego się w kotłowni zlokalizowanej w Komisariacie Policji w Miłomłynie przy ul. Twardej 5 w ilości 3,00 m3 (teren działania KPP Ostróda);.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: KP Barczewo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy oleju opałowego lekkiego do zbiornika znajdującego się w kotłowni zlokalizowanej w Komisariacie Policji w Barczewie przy ul. Grunwaldzkiej 9 w ilości 9,00 m3 (teren działania KMP Olsztyn);.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.