To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-23
Radom: Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa Siedziby Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej przy ul. Okulickiego 9D w Radomiu - trzeci etap
Numer ogłoszenia: 209238 - 2014; data zamieszczenia: 23.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 168604 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Radomiu, ul. Aleksandrowicza 5, 26-617 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 345 15 89 wew. 35, faks 48 333 20 23.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa Siedziby Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej przy ul. Okulickiego 9D w Radomiu - trzeci etap.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa Siedziby Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej przy ul. Okulickiego 9D w Radomiu - trzeci etap. Zakres robót których dot. nadzór obejmuje w szczególności: Kompleksowe wykonanie robót budowlanych i wykończeniowych wewnątrz budynku, Kompleksowe wykonanie instalacji wewnętrznych w budynku: instalacja centralnego ogrzewania i węzeł cieplny, instalacja wod-kan, instalacja gazowa, instalacja gazów technicznych , instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, instalacja nawiewna. Kompleksowe wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej i zewnętrznej, Budowa przyłącza wodociągowego Budowa przyłącza kanalizacji deszczowej Wyposażenie stałe laboratorium Zagospodarowanie terenu zewnętrznego polegającego na wykonaniu zjazdu publicznego z ulicy Gen. Leopolda Okulickiego (droga wojewódzka nr 740) na działkach o nr ew. 139/4,139/3, drogi wewnętrznej i parkingów, chodników, oświetlenia terenu, ogrodzenia terenu oraz nasadzeń drzew i krzewów. Uwaga: Zamawiający informuje, iż w ramach I i II Etapu prac do końca 2013 został wykonany budynek trzykondygnacyjny niepodpiwniczony w stanie surowym zamkniętym, w którym został wykonany następujący zakres robót: pokrycie dachowe budynku, instalacja odgromowa budynku oraz okablowanie ogrzewania koryt dachowych i rur spustowych, elewacja zewnętrzna budynku, stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna, ścianki działowe, piony i poziomy kanalizacji sanitarnej i technologicznej wewnątrz budynku, przyłącze zewnętrzne kanalizacji sanitarnej, komora wodomierzowa wraz z rozprowadzeniem instalacji wody po terenie zewnętrznym i wprowadzeniem wody do budynku, przyłącze gazowe z szafką gazową na układ pomiarowy. Ustala się limit wydatków dla wykonawcy robót budowlanych na 2014 r. do kwoty nie większej niż 4 887442,63 zł brutto. Pozostały zakres prac zostanie zrealizowany przez Wykonawcę w 2015 r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu prac lub wydłużenia terminu w przypadku nie uzyskania pełnej kwoty z budżetu państwa w 2015 r. Realizacja zaplanowanych prac na 2015 r. nastąpi po odrębnym powiadomieniu przez Zamawiającego o wielkości dysponowanych środków w 2015 roku, niezwłocznie po otrzymaniu informacji od Wojewody Mazowieckiego. Z tytułu ograniczenia zakresu prac lub wydłużenia terminu Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia. Przedmiotowy nadzór, obejmuje wykonanie pełnego zakresu czynności określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, a w szczególności: stały nadzór nad realizacją robót budowlanych (Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzonych robót budowlanych. Obowiązkowy pobyt na budowie w celu kontroli postępu i jakości robót - minimum trzy dni w tygodniu, dot. koordynatora zespołu inspektorów) zgodny z przyjętym harmonogramem robót. udział w przekazaniu Wykonawcy terenu budowy, reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z zatwierdzonym harmonogramem realizacji robót, dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, podejmowanie działań w celu dotrzymania terminu realizacji każdego etapu budowy zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem robót, zawiadamianie Zamawiającego oraz jednostki projektowej o wadach dokumentacji stwierdzonych w trakcie realizacji robót oraz dokonywanie z nią stosownych uzgodnień lub wyjaśnień i egzekwowanie niezbędnych opracowań projektowych, zatwierdzanie dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę robót, w tym wszelkich opracowań wymienionych w specyfikacjach technicznych, stałe uczestnictwo w naradach technicznych i innych, organizowanych przez Zamawiającego i Wykonawcę, kontrolowanie zmian w realizacji umowy z Wykonawcą robót oraz inicjowanie aktualizacji treści umowy poprzez dostosowanie jej treści do zmienionych warunków realizacji, w przypadku nieterminowego usuwania przez Wykonawcę wad i usterek, przygotowanie Zamawiającemu danych, niezbędnych do naliczania kar umownych z tego tytułu, podejmowanie decyzji o dopuszczeniu stosowania lub odrzuceniu materiałów, prefabrykatów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji, zapobieganie stosowaniu materiałów i wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, dokonywanie odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz prób i odbiorów technicznych oraz częściowych, potwierdzanie faktycznie wykonywanych robót, kontrolowanie rozliczeń finansowych inwestycji, sprawdzanie i potwierdzanie faktur Wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczeń, weryfikacja przedmiarów robót i kosztorysów na wykonanie robót dodatkowych i zamiennych, kontrolowanie usunięcia przez Wykonawcę wad i usterek stwierdzonych w czasie budowy i przy odbiorze robót oraz powiadamianie Zamawiającego o ich usunięciu, wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dot. prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, informowanie na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac, weryfikacja przedmiarów robót i kosztorysów na wykonanie robót dodatkowych i zamiennych, kontrolowanie usunięcia przez Wykonawcę wad i usterek stwierdzonych w czasie budowy i przy odbiorze robót oraz powiadamianie Zamawiającego o ich usunięciu, wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dot. prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, informowanie na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac, dokonywanie czynności odbioru końcowego inwestycji lub odpowiedniej części określonej w umowie z wykonawcą robót i odbioru ostatecznego. W ramach tych czynności sprawujący nadzór zobowiązuje się do: sprawdzenia i zatwierdzenia dokumentacji odbiorowej zadania, potwierdzenia gotowości do odbioru, dokonania odbioru końcowego od wykonawcy robót oraz przekazania przedmiotu odbioru Zamawiającemu lub wyznaczonemu przez niego użytkownikowi, Nadzorowanie usuwania ewentualnych wad i niedoróbek stwierdzonych przy odbiorze oraz w ramach gwarancji i rękojmi (Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia dot. realizacji robót budowlanych, udzielili 8 (ośmio) letniej gwarancji jakości), Zapewnienie ciągłości nadzoru bez względu na urlop wypoczynkowy, chorobę i inne okoliczności losowe dotyczące osób/osoby sprawujących/sprawującej nadzór inwestorski. Bieżąca kontrola i ewidencja wszelkich robót realizowanych przez podwykonawców (w tym także dalszych podwykonawców) i niezwłoczne informowanie Zamawiającego (w ciągu maksymalnie 3 dni od stwierdzenia takiego faktu na budowie). Zamawiający zakazuje dopuszczenie do realizacji robót przez podwykonawców bez zgody Zamawiającego w sposób niezgodny z warunkami umowy zawartej z generalnym wykonawcą robót, Wypełnienie dodatkowych obowiązków związanych z realizacją inwestycji (np. przerwanie robót, inwentaryzacja itp.), które nie zostały ujęte w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), a są konieczne do należytego wykonania lub zakończenia zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FIRMA AKO Janusz Białek, ul. Piastowska 13 lok.16, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138071,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38299,00
Oferta z najniższą ceną: 24900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 206941,35
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- P-43-2024 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany pokryć dachowych na 2 budynkach Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO BADAŃ Z ZAKRESU KOAGULOLOGII WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW dla M. Sz. S. Sp. z o.o.
- Dostawy worków na odpady
- Kompleksowa usługa opieki serwisowej dla drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek eksploatowanych w Sądzie Okręgowym w Radomiu oraz w SR w Szydłowcu, Przysusze, Zwoleniu i Lipsku
- Usługa wykonania oznak identyfikacyjnych do munduru polowego i specjalnego, oznak rozpoznawczych i apaszek do umundurowania polowego dla żołnierzy 42. BLSz w 2024 r.
- Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych dla zadania : Budowa zespołu 8 stawów dla retencji wód opadowych zlokalizowanych pomiędzy Przytycką, Radiową, Listopadową i Uniwersytecką w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Wykorzystanie OZE w obiektach stanowiących własność Powiatu Ryckiego.
- Wykonanie dokumentacji projektowych dla robót budowlanych w zakresie skateparku i budowy ogrodzenia placu zabaw oraz robót budowlanych w zakresie boiska do piłki nożnej przy ul. Dedala w Gdyni
- Budowa kanalizacji sanitarnej w Zendek - Strąków
- Remont kaplicy p.w. Wniebowzięcia NMP i św. Andrzeja Boboli w Sopocie wraz z instalacjami.
- Nadzór inwestorski nad inwestycją: Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Pszczółki
- "Nadzór inwestorski wielobranżowy dla zadania: Przebudowa ul. Poprzecznej"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.