eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KońskieCzęść 1 - zorganizowanie w miejscowości położonej na terenie Polski, atrakcyjnej turystycznie z dostępem do zbiornika wodnego, w odległości nie większej niż 400 km od Końskich, 14-dniowego Obozu Rekreacyjnego dla 25 niepełnosprawnych Uczestników Projektu My samodzielni oraz 7 opiekunów, połączonego z warsztatami integracyjno - terapeutycznymi (30 godzin zegarowych zajęć). Część 2 - zorganizowanie dwóch 3 - dniowych wyjazdowych warsztatów integracyjno - terapeutycznych dla wychowanków rodzin zastępczych w wieku 15-18 lat i osób z ich otoczenia do Lublina

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-23

Końskie: Część 1 - zorganizowanie w miejscowości położonej na terenie Polski, atrakcyjnej turystycznie z dostępem do zbiornika wodnego, w odległości nie większej niż 400 km od Końskich, 14-dniowego Obozu Rekreacyjnego dla 25 niepełnosprawnych Uczestników Projektu My samodzielni oraz 7 opiekunów, połączonego z warsztatami integracyjno - terapeutycznymi (30 godzin zegarowych zajęć). Część 2 - zorganizowanie dwóch 3 - dniowych wyjazdowych warsztatów integracyjno - terapeutycznych dla wychowanków rodzin zastępczych w wieku 15-18 lat i osób z ich otoczenia do Lublina
Numer ogłoszenia: 209252 - 2014; data zamieszczenia: 23.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Końskich , ul. Spółdzielcza 3, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3728406, faks 41 3728406.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część 1 - zorganizowanie w miejscowości położonej na terenie Polski, atrakcyjnej turystycznie z dostępem do zbiornika wodnego, w odległości nie większej niż 400 km od Końskich, 14-dniowego Obozu Rekreacyjnego dla 25 niepełnosprawnych Uczestników Projektu My samodzielni oraz 7 opiekunów, połączonego z warsztatami integracyjno - terapeutycznymi (30 godzin zegarowych zajęć). Część 2 - zorganizowanie dwóch 3 - dniowych wyjazdowych warsztatów integracyjno - terapeutycznych dla wychowanków rodzin zastępczych w wieku 15-18 lat i osób z ich otoczenia do Lublina.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: Część 1 - zorganizowaniu w miejscowości położonej na terenie Polski, atrakcyjnej turystycznie z dostępem do zbiornika wodnego, w odległości nie większej niż 400 km od Końskich, 14-dniowego Obozu Rekreacyjnego dla 25 niepełnosprawnych Uczestników Projektu My samodzielni oraz 7 opiekunów, połączonego z warsztatami integracyjno - terapeutycznymi (30 godzin zegarowych zajęć). Uczestnikami Obozu będą dorosłe osoby niepełnosprawne o następujących schorzeniach: upośledzenie narządu ruchu, choroby neurologiczne, choroby układu oddechowego i krążenia, choroby psychiczne, upośledzenie umysłowe, choroby układu moczowo - płciowego, choroby narządu wzroku, choroby laryngologiczne oraz inne. Część 2 - zorganizowaniu dwóch 3 - dniowych wyjazdowych warsztatów integracyjno - terapeutycznych dla wychowanków rodzin zastępczych w wieku 15-18 lat i osób z ich otoczenia do Lublina i.lub Kazimierza Dolnego nad Wisłą dla łącznej grupy 20 osób (2 wyjazdy po 10 osób) - 15 godzin zegarowych zajęć podczas każdego z dwóch wyjazdów. Cel warsztatów: integracja środowiska dzieci przebywających w rodzinach zastępczych oraz rozwijanie własnego potencjału (tematyka: jak uwierzyć w siebie, asertywne radzenie sobie w relacjach z innymi, nauka dobrych relacji z rodzicami zastępczymi i rówieśnikami, odreagowanie napięć i emocji, zachęcanie do prowadzenia zdrowego trybu życia). 2. Wymogi Zamawiającego dotyczące realizacji Części 1 przedmiotu zamówienia: a)Wykonawca jest zobowiązany zrealizować 14 - dniowy Obóz Rekreacyjny w terminie pomiędzy 01.08.2014 r. a 30.09.2014 r., b)Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest zapewnić transport uczestników Obozu z Końskich do miejsca organizacji Obozu oraz przywóz do Końskich po zakończeniu Obozu. Wykonawca zapewni transport autokarem lub busem nie starszym niż 6 lat. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli pojazdu przed rozpoczęciem podróży, przez odpowiednie służby kontroli. W razie wykazania przez organy kontroli niesprawności autokaru lub busa, Wykonawca jest zobowiązany w ciągu 2 godzin do podstawienia pojazdu sprawnego zastępczego. Transport uczestników powinien odbywać się w ciągu dnia, c)Wykonawca wyznaczy osobę odpowiedzialną za transport uczestników, która będzie uczestniczyć w podróży na Obóz i w drodze powrotnej, d)Wykonawca zapewni zakwaterowanie uczestników Obozu w hotelu, co najmniej 2 gwiazdkowym, bądź ośrodku wczasowym lub pensjonacie o standardzie odpowiadającym hotelowi 2 gwiazdkowemu, który poza pełnym zapleczem gastronomicznym, sanitarnym i rekreacyjnym, jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych z dysfunkcją narządu ruchu, e)Wykonawca zakwateruje uczestników w pokojach 1 i.lub 2 i.lub 3 - osobowych z pełnym węzłem sanitarnym - wc i natryski w każdym pokoju (z całodobowym dostępem do ciepłej i zimnej wody), z zastrzeżeniem, że liczba pokoi 2 osobowych nie może być mniejsza niż 10, natomiast pokoi 1 osobowych nie mniejsza niż 3. Pokoje winny być wyposażone w jednoosobowe łóżka z pościelą, szafy ubraniowe, szafki przy łóżkach (wyklucza się łóżka piętrowe), TV, f)Wykonawca zapewni całodzienne wyżywienie dla 25 niepełnosprawnych Uczestników Projektu i 7 opiekunów składające się z trzech posiłków, w tym: śniadania (w formie szwedzkiego stołu), obiadu (składającego się z dwóch dań serwowanych do stolika) i kolacji (w formie szwedzkiego stołu). W dniu powrotu Wykonawca zapewni uczestnikom prowiant na czas podróży, g)Wykonawca zapewni przeprowadzenie dwóch badań lekarskich 25 niepełnosprawnych Uczestników Projektu, przy czym pierwsze zakończone wskazaniem zabiegów leczniczych. Zabiegi dla każdego niepełnosprawnego uczestnika Obozu mają się rozpocząć od drugiego dnia pobytu na obozie, h)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wszystkim Uczestnikom Obozu codziennie bezpłatnych zajęć o charakterze sportowo-rekreacyjnym na terenie ośrodka-pensjonatu-hotelu (np. zajęcia na siłowni i.lub zajęcia fitness i.lub zajęcia na basenie) i rozrywkowym (ogniska i.lub grillowanie i.lub dyskoteki, zabawy z muzyką wraz z poczęstunkiem odpowiednim do typu imprezy) oraz dla każdego z 25 niepełnosprawnych uczestników Obozu - 1 zabiegu rehabilitacyjnego dziennie, zgodnie z zaleceniem lekarza. Obiekty sportowo - rekreacyjne winny być obsługiwane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje lub uprawnienia, i)Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć dla 25 niepełnosprawnych uczestników obozu oraz 7 opiekunów salę na terenie ośrodka do prowadzenia warsztatów integracyjno - terapeutycznych (30 godzin zegarowych zajęć) mających na celu integrację środowiska osób niepełnosprawnych oraz rozwijanie własnego potencjału (tematyka: jak uwierzyć w siebie, asertywne radzenie sobie w relacjach z innymi, odreagowanie napięć i emocji, zachęcanie do prowadzenia zdrowego trybu życia). Sala powinna być wyposażona w sprzęt niezbędny do prowadzenia zajęć. Grupy warsztatowe nie mogą liczyć więcej niż 16 osób. j)Wykonawca podczas trwania obozu zorganizuje jedną jednodniową wycieczkę autokarową, uwzględniającą atrakcje kulturalne i.lub architektoniczne i.lub przyrodnicze. Wykonawca zobowiązany jest podczas wycieczki zapewnić: opiekę pilota na całej trasie wyjazdu oraz przewodników w trakcie zwiedzania; bilety wstępu do zwiedzanych obiektów oraz pokryć inne koszty, niezbędne do prawidłowego przebiegu wyjazdu, k)Wykonawca poniesie koszty opłaty uzdrowiskowej lub klimatycznej za wszystkich uczestników Obozu, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja hotelu, ośrodka, pensjonatu, l)Wykonawca opłaci ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika Obozu na kwotę 10.000 zł na jedną osobę, obejmujące: dojazd uczestników Obozu z miejscowości Końskie do miejsca odbywania się Obozu, dojazd z miejsca odbywania się Obozu do miejscowości Końskie oraz całodobowy 14-dniowy pobyt na Obozie, m)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczestników Obozu, od momentu wyjazdu do czasu powrotu, n)Wykonawca zapewni warunki zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie prowadzenia warsztatów integracyjno - terapeutycznych, o)Wykonawca oznaczy miejsca, z których korzystać będą uczestnicy Obozu poprzez umieszczenie informacji dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską (przekazanych przez Zamawiającego), p)Wykonawca sporządzi dokumentację z Obozu, opatrzoną logo Unii Europejskiej i Kapitału Ludzkiego, Instytucji Pośredniczącej i PCPR (zgodnie ze wzorem wskazanym przez Zamawiającego), tj.: listy obecności uczestników na warsztatach, listy potwierdzające otrzymanie materiałów szkoleniowych, dziennik zajęć zawierający wymiar godzin i tematykę, listę potwierdzającą odbiór certyfikatów o ukończeniu warsztatów, listy potwierdzające korzystanie z wyżywienia, q)Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ankiety ewaluacyjne wśród uczestników Obozu, zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem, i przekazać je Zamawiającemu po zakończeniu realizacji zadania, r)Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Wymogi Zamawiającego dotyczące realizacji Części 2 przedmiotu zamówienia: a)Wykonawca jest zobowiązany zrealizować dwa 3 - dniowe wyjazdowe warsztaty integracyjno - terapeutyczne w terminie pomiędzy 25.07.2014 r. a 31.08.2014 r., w dniach piątek-sobota-niedziela, b)Liczba godzin zegarowych zajęć - 15 na jeden wyjazd (dzień 1 - 3 godziny zajęć, dzień 2 - 6 godzin zajęć, dzień 3 - 6 godziny zajęć). c)Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest zapewnić transport uczestników autokarem lub busem z miejscowości Końskie do miejscowości w której zaproponuje realizację warsztatów oraz powrót do miejscowości Końskie, a także transport uczestników po miejscowości, w której odbywać się będą warsztaty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli pojazdu przed rozpoczęciem podróży, przez odpowiednie służby kontroli. W razie wykazania przez organy kontroli niesprawności autokaru, Wykonawca jest zobowiązany w ciągu 2 godzin do podstawienia pojazdów sprawnych-zastępczych, a)wyjazdy zostaną zorganizowane w piątek w godzinach popołudniowych (około godz. 13.00), b)w ramach zamówienia Wykonawca zapewni zakwaterowanie uczestników wyjazdu (2 noclegi) w hotelu, co najmniej 2 gwiazdkowym bądź ośrodku lub pensjonacie o standardzie odpowiadającym hotelowi 2 gwiazdkowemu, spełniającym następujące warunki: zakwaterowanie uczestników w pokojach max. 3 - osobowych z pełnym węzłem sanitarnym - wc i natryski w każdym pokoju, wyposażenie pokoi w jednoosobowe łóżka z pościelą, szafy ubraniowe, szafki przy łóżkach (wyklucza się łóżka piętrowe), TV. Zamawiający zastrzega zapewnienie podczas każdego z dwóch wyjazdów co najmniej 2 pokoi 2 osobowych oraz 2 pokoi 1 osobowych. c)Wykonawca zabezpieczy w hotelu.ośrodku.pensjonacie, w którym zostaną zakwaterowani Uczestnicy wyjazdu salę szkoleniową, mieszczącą minimum 10 osób. Sala powinna być wyposażona w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, d)Wykonawca przekaże uczestnikom materiały szkoleniowe oraz wyda certyfikaty ukończenia zajęć, opatrzone logo Unii Europejskiej i Kapitału Ludzkiego, Instytucji Pośredniczącej i PCPR (zgodnie ze wzorem wskazanym przez Zamawiającego), e)Wykonawca zapewni wyżywienie uczestników wyjazdu: dzień pierwszy: kolacja w formie szwedzkiego stołu + serwis kawowy podczas wieczornych zajęć; dzień drugi: śniadanie w formie szwedzkiego stołu, zapewnienie serwisu kawowego podczas zajęć, obiad 2 - daniowy z deserem, kolacja w formie szwedzkiego stołu; dzień trzeci: śniadanie w formie szwedzkiego stołu, zapewnienie serwisu kawowego podczas zajęć, obiad 2 - daniowy z deserem, suchy prowiant na drogę powrotną (1 bułka słodka, owoc, woda mineralna niegazowana 0,5 l na os.), f)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia podczas wyjazdu atrakcji o charakterze edukacyjnym.kulturalnym dla wszystkich uczestników, tj.: zakup biletów wstępu do teatru na spektakl rozrywkowy lub zakup biletów wstępu do kina, na koncert lub zakup biletów wstępu do muzeum, g)Wykonawca opłaci ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika 3 - dniowego wyjazdowego warsztatu obejmujące: transport uczestników oraz całodobowy 3 - dniowy pobyt na wyjazdowym szkoleniu, h)Wykonawca sporządzi dokumentację z wyjazdowego warsztatu, opatrzoną logo Unii Europejskiej i Kapitału Ludzkiego, Instytucji Pośredniczącej i PCPR (zgodnie ze wzorem wskazanym przez Zamawiającego), tj.: listy obecności uczestników na warsztatach, listy potwierdzające otrzymanie materiałów szkoleniowych, dziennik zajęć zawierający wymiar godzin i tematykę, listę potwierdzającą odbiór certyfikatów, listy potwierdzające korzystanie z wyżywienia, i)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczestników, od momentu wyjazdu do czasu powrotu, j)Wykonawca oznaczy miejsca, z których korzystać będą uczestnicy wyjazdowych zajęć poprzez umieszczenie informacji dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską (przekazanych przez Zamawiającego), k)Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ankiety ewaluacyjne wśród uczestników wyjazdu, zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem, i przekazać je Zamawiającemu po zakończeniu realizacji zadania, l)Wykonawca sporządzeni dokumentację fotograficzną z przeprowadzonych zajęć i przekaże ją na płycie CD.DVD Zamawiającemu po zakończeniu realizacji usługi. m)Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi, z których każda polegała na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kolonii lub turnusu lub obozu dla minimum 20 uczestników. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, wymienionych i opisanych w Rozdziale 5 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami: a)kierownikiem, posiadającym doświadczenie w kierowaniu co najmniej jednym obozem, turnusem lub kolonią, w którym uczestniczyły osoby niepełnosprawne oraz posiadającym doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi, b)2 specjalistami ds. rehabilitacji ruchowej, z których każdy posiada doświadczenie w organizacji zajęć rekreacyjnych oraz każda z tych osób posiada doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi, c)animatorem, który posiada doświadczenie w organizowaniu czasu wolnego dla uczestników co najmniej jednego obozu, turnusu lub kolonii oraz posiada doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi, d)2 trenerami z których każdy posiada wykształcenie wyższe (psycholog i.lub pedagog i.lub socjolog) oraz doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 2 treningów-warsztatów-szkoleń-kursów z zakresu negocjacji i.lub asertywności i.lub sprawnej komunikacji, e)1 pielęgniarką, posiadającą uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 5 lipca 1996 r. o zawodach pielęgniarki i położnej. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, wymienionych i opisanych w Rozdziale 5 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    co najmniej dwie usługi, z których każda polegała na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kolonii lub turnusu lub obozu dla minimum 20 uczestników.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, w zakresie wskazanym w Rozdziale 4, pkt. 4.1.1. - 4.1.4 SIWZ - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ, -Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, -Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5.1.4 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.3 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem Terminy określone w pkt 5.3 SIWZ stosuje się odpowiednio, -W przypadku wnoszenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy muszą złożyć oświadczenia i dokumenty, o których mowa w niniejszym Rozdziale, z tym, że dokumenty wymienione w pkt 5.1.2 - 5.1.4 SIWZ (i odpowiednio pkt 5.3 SIWZ) należy złożyć odrębnie dla każdego wykonawcy, -W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów, mogą być poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty, -Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony odpowiednio według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ, -pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: -terminów realizacji zamówienia - w sytuacji wystąpienia zdarzeń natury losowej tj. zdarzeń nagłych, zewnętrznych, które są niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które stanowią przeszkodę w realizacji umowy wg. pierwotnego terminu, a których nie można było przewidzieć, ani im zapobiec (np. siła wyższa), -wysokości (zmniejszenia) wynagrodzenia Wykonawcy za realizację przedmiotu umowy - w przypadkach określonych w § 4 ust. 2 wzoru umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/web/quest/pcpr
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Spółdzielcza 3, 26-200 Końskie pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Spółdzielcza 3, 26-200 Końskie pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji społecznej, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie: Część 1: pomiędzy 01.08.2014 r., a 30.09.2014 r., Część 2: w terminie pomiędzy 25.07.2014 r., a 31.08.2014 r., w dniach: piątek - sobota - niedziela. Oferty można składać od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 -15.30..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.