Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-30
Dziwnów: DOSTAWA WARZYW
Numer ogłoszenia: 209298 - 2007; data zamieszczenia: 30.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5018, ul. Dziwna, 72-420 Dziwnów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4448300, fax 091 4448350.
- Adres strony internetowej zamawiającego: adres e-mail: jw5018@wp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WARZYW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw takich jak: ziemniaki, kapusta, marchew, pietruszka, cebula, por, rzodkiew, sałata, ogórki kwaszone i małosolne, kapusta kwaszona.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.10.00 - 01.12.10.00 01.12.11.00 - 01.12.11.00 01.12.14.10 - 01.12.14.10 Oryginalny kod CPV: 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udział w postępowaniu o zamówienie publiczne mogą wziąć Wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r., zwanej dalej Ustawą, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy, oraz spełniają warunki stawiane w SIWZ. Dokumenty sprawdzane będą systemem zero-jedynkowym (spełnia, nie spełnia)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 1. koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - jeżeli wykonawca nie jest producentem pierwotnym należy przedstawić decyzję Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Inspekcji Weterynaryjnej) wyrażająca zgodę na podjęcie przez przedsiębiorcę produkcji lub obrotu artykułami żywnościowymi oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów natomiast w przypadku producenta pierwotnego (rolnika indywidualnego) wykonawca złoży oświadczenie o stosowaniu dobrej praktyki produkcyjnej (GMP) i dobrej praktyki higienicznej (GHP) -Ustawa o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (ZAŁĄCZNIK NR 4), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy podmiot nie posiada takiego wpisu ( np. producenci w Działach Specjalnych Produkcji Rolnej) wykonawca przedstawi inny dokument ze stosownego urzędu stwierdzający fakt prowadzenia przez niego deklarowanej działalności. Wystawiony być on musi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 3. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - (ZAŁĄCZNIK NR 2 i 3), 4. jeżeli przedstawiona przez państwa oferta będzie zawierała części niejawne dot. tajemnicy handlowej wyszczególnić, co nie może być ukazane innym oferentom w załączonym formularzu oferty (ZAŁĄCZNIK NR 6), treść objęta tajemnicą winna być dodatkowo zabezpieczona (umieszczona w oznaczonej kopercie), 5. oferta cenowa wg załączonego formularza (ZAŁĄCZNIK NR 1), 6. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 7. oświadczenie, w przypadku wykonawcy będącego rolnikiem ryczałtowym, że jest rolnikiem ryczałtowym zwolnionym od podatku od towarów i usług na podstawie art. 43 ust.1 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2004r., Nr 54, poz. 535 z późn.zm) - ZAŁĄCZNIK NR 5)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.MW.MIL.PL
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa nr 5018 ul. Dziwna 1 72-420 Dziwnów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2007 godzina 11:30, miejsce: kancelaria nr 13 (parter) sztabu Jednostki Wojskowej 5018 w Dziwnowie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej w Stradomi Wierzchniej z podziałem na 5 części
- Dostawa artykułów spożywczych
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Marii Konopnickiej w Sycowie z podziałem na 8 części
- 1-2025 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola Nr 2 Misia Uszatka w Sycowie w roku 2025 z podziałem na 6 części
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej w Drołtowicach z podziałem na 5 części
- SukceSywna dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola nr 3 im. Małego Księcia w Sycowie z podziałem na VI części
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.