Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-09
Wyszków: Wymiana oświetlenia ulicznego na energooszczędne
Numer ogłoszenia: 209327 - 2008; data zamieszczenia: 09.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wyszków , Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 029 7424201, fax. 029 7424209.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana oświetlenia ulicznego na energooszczędne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana opraw 199 szt. opraw oświetlenia ulicznego na energooszczędne wraz z wysięgnikami i bezpiecznikami w miejscowościach: Tulewo Górne (19 szt.), Łosinno (81), Leszczydół Pustki (19 szt), Leszczydół Podwielątki (33 szt.) i Leszczydół Działki (47).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne Oryginalny kod CPV: 31.51.00.00 - Żarówki elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.51.00.00 - Żarówki elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.900 zł (jeden tysiąc dziewięćset złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, d) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia tj. co najmniej: - samochód dostawczy, - podnośnik samochodowy hydrauliczny z balkonem, e) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, f) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1. Ocena spełniania w/w warunków zostanie przeprowadzona według formuły spełnia - nie spełnia, wyłącznie na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w § 6. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nastąpi na wezwanie Zamawiającego w celu ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dostarczą 1. Wypełniony formularz oferty (według załączonego wzoru), 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg Załącznika nr 2 do oferty, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Kosztorys ofertowy sporządzony wg. Załącznika Nr 1 zgodnie z postanowieniami § 12 SIWZ. 4. Wykaz potencjału technicznego wg. Załącznika Nr 3 do oferty. 5. Dowód wniesienia wadium. 6. Informacja dot. wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom wg. Załącznika Nr 4 do oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyszkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pok. 116A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wyszkowie, Aleja Róz 2 07-200 Wyszków Sekretariat Burmistrza pok. 139.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- Przebudowa ulicy Jaśminowej w Lucynowie Dużym do zadania inwestycyjnego pn.: Budowa ulicy Jaśminowej w Lucynowie Dużym
- Budowa ulicy Bławatkowej w Wyszkowie
- Poprawa infrastruktury sportowej poprzez modernizacje boiska piłkarskiego przy SP 5 w Wyszkowie
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Adaptacja dwóch pomieszczeń na potrzeby pracowni żywieniowej w Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Kochanowskiego w Wyszkowie
- Budowa drogi powiatowej Nr 4419W w m. Deskurów.
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i uruchomienie kompletnego systemu studia podcastowego wraz z adaptacją pomieszczenia przeznaczonego na studio
- Dostawa wyposażenia teatralnego do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.