To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-03
Zakopane: BZP.271.60.2014 wykonanie robót budowlanych
polegających na budowie odwodnień na ul. Harenda w Zakopanem.
Numer ogłoszenia: 209337 - 2014; data zamieszczenia: 03.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 179863 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane, ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BZP.271.60.2014 wykonanie robót budowlanych polegających na budowie odwodnień na ul. Harenda w Zakopanem..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie odwodnień na ul. Harenda w ramach zadania inw. 2011/77 Budowa odwodnień ul. Harenda w Zakopanem , zgodnie z pozwoleniem na budowę Decyzją Starosty Tatrzańskiego nr 387/11 znak: AB.6740.380.2011.KI z 20.10.2011r. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: -budowę elementów odwodnienia drogi - sieć kanalizacji deszczowej w km 0+164,70 tj.: - włączenie kanału deszczowego do przebudowywanej na studnię O1000 istn. studni rewizyjnej, -budowę studni rewizyjnych O1000 w ciągu projektowanej kanalizacji deszczowej, -budowę kanałów kanalizacji deszczowej. -.budowę elementów odwodnienia drogi - sieć kanalizacji deszczowej w km 0+389,20 tj.: - przebudowę istn. studni rewizyjnej na kanale O500, -budowę studni rewizyjnych O1000 w ciągu projektowanej kanalizacji deszczowej, -budowę kanałów kanalizacji deszczowej, -uzyskanie uzgodnienia ZUDP, Tauron Dystrybucja S.A. i odpowiednich decyzji administracyjnych na ewentualne przeniesienie sieci elektroenergetycznej na działce nr ewid.: 266 obr. 34 oraz przebudowę kablowej linii nn 0,4kV. -budowę elementów odwodnienia drogi - sieć kanalizacji deszczowej w km 1+275,70 tj.: -.włączenie istn. wpustów ulicznych do proj. kanalizacji deszczowej, -budowę studni rewizyjnych O1000 w ciągu projektowanej kanalizacji deszczowej, -budowę kanałów kanalizacji deszczowej, -budowę umocnień potoku Cicha Woda, - budowę zjazdów z ul. Harenda na działki sąsiednie, -zabezpieczenie elementów sieci teletechnicznej, - zabezpieczenie elementów sieci energetycznej, -zabezpieczenie elementów sieci wodociągowej. Zamawiający dopuszcza moSliwość składania ofert równowaSnych w zakresie zaproponowanych materiałów przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, Se będą posiadały parametry techniczne, nie gorsze, jak wymagany przez Zamawiającego. Zaoferowane materiały równowaSne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego. Wykonawca wykona roboty budowlane odpowiadające zakresem określonym w przedstawionym projekcie. Zamawiający dopuszcza moSliwość wystąpienia, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty zamienne nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza moSliwość ograniczenia wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego uSytkowania, (tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania) przedmiotu umowy. Roboty te nazwane są zaniechanymi, a sposób potrącenia ich wartości z wynagrodzenia Wykonawcy określa Umowa Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił co najmniej 60-cio miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane objęte przedmiotowym zamówieniem. Wykonawca ma do oferty załączyć wycenione zestawienie asortymentu robót naleSy wypełnić załącznik nr 11 do siwz. Zestawienie asortymentu robót słuSy jedynie pomocniczo do sporządzenia oferty, a wypełnione przez Wykonawcę będzie załącznikiem do umowy o nazwie: tabela elementów rozliczeniowych i będzie słuSyło do wyliczenia zmniejszeń w przypadku niewykonania całego przedmiotu umowy. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje załącznik nr 1 do siwz na który składają się -Dokumentacja projektowa - Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR); -Decyzja pozwolenia na budowę Przedmiotem zamówienia jest równieS taki element składowy nieujęty w dokumentacji projektowej bez wykonania, którego odbiór i eksploatacja przedmiotu zamówienia nie jest moSliwa z przyczyn prawnych i technicznych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Wielobranżowa KANTEK; D.W. Poronianka Agnieszka Gut-Gał
jakie przetargi wygrała firma
Firma Wielobranżowa KANTEK; D.W. Poronianka Agnieszka Gut-Gał
- Firma Wielobranżowa KANTEK Agnieszka Gut-Gał, Ul. Tatrzańska 112, 34-520 Poronin, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 306475,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 382050,00
Oferta z najniższą ceną: 382050,00 / Oferta z najwyższą ceną: 382050,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Sukcesywny zakup paliw płynnych poprzez tankowanie pojazdów na stacji paliw Wykonawcy
- Budowa mediów w Dolinie Kościeliskiej - część I
- "Dostawę fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego typu śmieciarka - rok produkcji 2025"
- Wymiana nawierzchni asfaltowej na odcinku od "startej dyżurki" do szlabanu wjazdowego na parking pracowniczy "P" wraz z robotami uzupełniającymi w Szpitalu Powiatowym w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty rozbiórkowe i konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Budowa kanalizacji w miejscowości Rykały
- Remont drogi wewnętrznej przy ul. Antoniny 18/20
- Przebudowa dojazdu pożarowego nr 9 i drogi leśnej na terenie leśnictwa Chłopiny i Smoliny - etap III i V
- Rozbudowa (modernizacja ) oczyszczalni ścieków w Prostkach
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.