eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaskawykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem w sezonie zimy 2011/2012w zakresie zwalczania śliskości i odśnieżania dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej (Obwody drogowe Nr 1 w Białej Podlaskiej, Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim , Nr 3 w Sławatyczach , Nr 4 w Terespolu) oraz chodników dla pieszych przy drodze Nr 1136L i 1137L ul. Wojska Polskiego w Terespolu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-03

Biała Podlaska: wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem w sezonie zimy 2011/2012w zakresie zwalczania śliskości i odśnieżania dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej (Obwody drogowe : Nr 1 w Białej Podlaskiej, Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim , Nr 3 w Sławatyczach , Nr 4 w Terespolu) oraz chodników dla pieszych przy drodze Nr 1136L i 1137L ul. Wojska Polskiego w Terespolu
Numer ogłoszenia: 209383 - 2011; data zamieszczenia: 03.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej , ul. Sidorska 90A, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3431909, faks 083 3437975.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiatbialski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem w sezonie zimy 2011/2012w zakresie zwalczania śliskości i odśnieżania dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej (Obwody drogowe : Nr 1 w Białej Podlaskiej, Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim , Nr 3 w Sławatyczach , Nr 4 w Terespolu) oraz chodników dla pieszych przy drodze Nr 1136L i 1137L ul. Wojska Polskiego w Terespolu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg będą świadczone w zależności od występujących warunków atmosferycznych i polegać będą na : a) odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni dróg według standardów ustalonych przez Zamawiającego b) utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji niniejszej umowy wraz z ich obsługą, c) zapewnieniu przez Wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług, d) materiały do zwalczania śliskości zabezpiecza i udostępnia Wykonawcy Zamawiający. Załadunek materiałów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy i na jego koszt, e) usługi będą wykonywane na wezwanie Zamawiającego . f) Zamawiający na własny koszt zakupi i zamontuje w pojazdach i sprzęcie Wykonawcy urządzenie monitorujące lokalizację , pracę sprzętu i pojazdów przy zimowym utrzymaniu dróg. g) Zamawiający dopuszcza do pracy przy zimowym utrzymaniu dróg ciągniki rolnicze o mocy min. 130 KM z zamontowanym pługiem typu P-10, POD-96H, POD-5A.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -Załącznik Nr 1 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentu stosując formułę :spełnia/ nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -Załącznik Nr 1 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentu stosując formułę :spełnia/ nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -Załącznik Nr 1 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentu stosując formułę :spełnia/ nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -Załącznik Nr 1 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentu stosując formułę :spełnia/ nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -Załącznik Nr 1 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentu stosując formułę :spełnia/ nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbialski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej ul. Sidorska 90A pok.Nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2011 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej ul. Sidorska 90A pok.Nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Białej Podlaskiej - zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo - piaskarki P-1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Białej Podlaskiej - zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo - piaskarki P-1 - pług i piaskarka na nośniku średnim (własność Wykonawcy), załadunek Wykonawcy , materiał Zamawiającego ( plac na materiały do zud Wykonawcy) - planowany zakres usługi 450 godz. - 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Białej Podlaskiej -odśnieżanie przy użyciu pługa średniego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Białej Podlaskiej -odśnieżanie przy użyciu pługa średniego (własność Wykonawcy) - planowany zakres usługi 50 godz. - 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Białej Podlaskiej -odśnieżanie przy użyciu równiarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Białej Podlaskiej odśnieżanie przy użyciu równiarki (własność Wykonawcy)- planowany zakres usługi 200 godz. - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Białej Podlaskiej - usługi przy użyciu ładowarki o poj. łyżki od 3 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Białej Podlaskiej - usługi przy użyciu ładowarki o poj. łyżki od 3 m3 (własność Wykonawcy)- planowany zakres usługi 70 godz. - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Białej Podlaskiej - odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego dwustronnego na nośniku ciężkim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Białej Podlaskiej - odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego dwustronnego na nośniku ciężkim ( własność Wykonawcy)- planowany zakres usługi 50 godz. - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim - zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo - piaskarki P-1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim - zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo - piaskarki P-1 - pług i piaskarka na nośniku średnim (własność Wykonawcy), załadunek Wykonawcy, materiał Zamawiającego ( plac na materiały do zud Zamawiającego) - planowany zakres usługi 400 godz. - 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim - odśnieżanie przy użyciu pługa średniego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim odśnieżanie przy użyciu pługa średniego (własność Wykonawcy) - planowany zakres usługi 50 godz. - 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim odśnieżanie przy użyciu równiarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim odśnieżanie przy użyciu równiarki (własność Wykonawcy)- planowany zakres usługi 200 godz. - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 96.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim usługi przy użyciu ładowarki o poj. łyżki od 3 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim usługi przy użyciu ładowarki o poj. łyżki od 3 m3 (własność Wykonawcy)- planowany zakres usługi 70 godz. - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego dwustronnego na nośniku ciężkim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego dwustronnego na nośniku ciężkim ( własność Wykonawcy) - planowany zakres usługi 30 godz. - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 3 w Sławatyczach -zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo - piaskarki P-1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 3 w Sławatyczach - zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo - piaskarki P-1 pług i piaskarka (własność Wykonawcy), na nośniku średnim (własność Wykonawcy ) , załadunek Wykonawcy , materiał Zamawiającego ( plac na materiały do zud Zamawiającego)- planowany zakres usługi 350 godz. - 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim odśnieżanie przy użyciu pługa średniego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim odśnieżanie przy użyciu pługa średniego ( własność Wykonawcy ) - planowany zakres usługi 50 godz. - 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 3 w Sławatyczach odśnieżanie przy użyciu równiarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 3 w Sławatyczach odśnieżanie przy użyciu równiarki ( własność Wykonawcy)- planowany zakres usługi 100 godz. - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 3 w Sławatyczach usługi przy użyciu ładowarki o poj. łyżki od 3 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 3 w Sławatyczach usługi przy użyciu ładowarki o poj. łyżki od 3 m3 ( własność Wykonawcy) - planowany zakres usługi 50 godz.- 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 3 w Sławatyczach odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego dwustronnego na nośniku ciężkim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 3 w Sławatyczach odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego dwustronnego na nośniku ciężkim ( własność Wykonawcy) - planowany zakres usługi 50 godz. - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 96.62.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 4 w Terespolu - zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo - piaskarki P-1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 4 w Terespolu - zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo - piaskarki P-1 pług i piaskarka (własność Wykonawcy), na nośniku średnim (własność Wykonawcy ) , załadunek Wykonawcy , materiał Zamawiającego ( plac na materiały do zud Zamawiającego) - planowany zakres usługi 400 godz. - 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 4 w Terespolu odśnieżanie przy użyciu pługa średniego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 4 w Terespolu odśnieżanie przy użyciu pługa średniego ( własność Wykonawcy ) na nośniku średnim (własność Wykonawcy )- planowany zakres usługi 50 godz. - 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 4 w Terespolu odśnieżanie przy użyciu równiarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: : Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 4 w Terespolu odśnieżanie przy użyciu równiarki ( własność Wykonawcy)- planowany zakres usługi 100 godz. - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 4 w Terespolu-usługi przy użyciu ładowarki o poj. łyżki od 3 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 4 w Terespolu- usługi przy użyciu ładowarki o poj. łyżki od 3 m3 ( własność Wykonawcy)- planowany zakres usługi 50 godz. - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 4 w Terespolu odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego dwustronnego na nośniku ciężkim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 4 w Terespolu odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego dwustronnego na nośniku ciężkim ( własność Wykonawcy)- planowany zakres usługi 50 godz. - 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zimowe utrzymanie chodników dla pieszych przy drodze powiatowej Nr 1136L i 1137L ul. Wojska Polskiego w Terespolu o łącznej powierzchni 9665 m2 w sezonie zimy 2011/2012.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie chodników dla pieszych przy drodze powiatowej Nr 1136L i 1137L ul. Wojska Polskiego w Terespolu o łącznej powierzchni 9665 m2 w sezonie zimy 2011/2012 polegające na mechanicznym odśnieżaniu oraz posypywaniu mieszanką piaskowo-solną chodników. Usługi winny być wykonywane sukcesywnie w zależności od potrzeb, oraz warunków atmosferycznych własnym sprzętem i przy użyciu mieszanki piaskowo - solnej Wykonawcy . Wykonanie usługi prognozuje się średnio - 5 razy w miesiącu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.