Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-03
Biała Podlaska: wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem w sezonie zimy 2011/2012w zakresie zwalczania śliskości i odśnieżania dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej (Obwody drogowe : Nr 1 w Białej Podlaskiej, Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim , Nr 3 w Sławatyczach , Nr 4 w Terespolu) oraz chodników dla pieszych przy drodze Nr 1136L i 1137L ul. Wojska Polskiego w Terespolu
Numer ogłoszenia: 209383 - 2011; data zamieszczenia: 03.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej , ul. Sidorska 90A, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3431909, faks 083 3437975.
- Adres strony internetowej zamawiającego: powiatbialski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem w sezonie zimy 2011/2012w zakresie zwalczania śliskości i odśnieżania dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej (Obwody drogowe : Nr 1 w Białej Podlaskiej, Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim , Nr 3 w Sławatyczach , Nr 4 w Terespolu) oraz chodników dla pieszych przy drodze Nr 1136L i 1137L ul. Wojska Polskiego w Terespolu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg będą świadczone w zależności od występujących warunków atmosferycznych i polegać będą na : a) odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni dróg według standardów ustalonych przez Zamawiającego b) utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji niniejszej umowy wraz z ich obsługą, c) zapewnieniu przez Wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług, d) materiały do zwalczania śliskości zabezpiecza i udostępnia Wykonawcy Zamawiający. Załadunek materiałów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy i na jego koszt, e) usługi będą wykonywane na wezwanie Zamawiającego . f) Zamawiający na własny koszt zakupi i zamontuje w pojazdach i sprzęcie Wykonawcy urządzenie monitorujące lokalizację , pracę sprzętu i pojazdów przy zimowym utrzymaniu dróg. g) Zamawiający dopuszcza do pracy przy zimowym utrzymaniu dróg ciągniki rolnicze o mocy min. 130 KM z zamontowanym pługiem typu P-10, POD-96H, POD-5A.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -Załącznik Nr 1 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentu stosując formułę :spełnia/ nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -Załącznik Nr 1 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentu stosując formułę :spełnia/ nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -Załącznik Nr 1 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentu stosując formułę :spełnia/ nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -Załącznik Nr 1 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentu stosując formułę :spełnia/ nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -Załącznik Nr 1 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentu stosując formułę :spełnia/ nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbialski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej ul. Sidorska 90A pok.Nr 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2011 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej ul. Sidorska 90A pok.Nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Białej Podlaskiej - zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo - piaskarki P-1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Białej Podlaskiej - zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo - piaskarki P-1 - pług i piaskarka na nośniku średnim (własność Wykonawcy), załadunek Wykonawcy , materiał Zamawiającego ( plac na materiały do zud Wykonawcy) - planowany zakres usługi 450 godz. - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Białej Podlaskiej -odśnieżanie przy użyciu pługa średniego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Białej Podlaskiej -odśnieżanie przy użyciu pługa średniego (własność Wykonawcy) - planowany zakres usługi 50 godz. - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Białej Podlaskiej -odśnieżanie przy użyciu równiarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Białej Podlaskiej odśnieżanie przy użyciu równiarki (własność Wykonawcy)- planowany zakres usługi 200 godz. - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Białej Podlaskiej - usługi przy użyciu ładowarki o poj. łyżki od 3 m3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Białej Podlaskiej - usługi przy użyciu ładowarki o poj. łyżki od 3 m3 (własność Wykonawcy)- planowany zakres usługi 70 godz. - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Białej Podlaskiej - odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego dwustronnego na nośniku ciężkim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Białej Podlaskiej - odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego dwustronnego na nośniku ciężkim ( własność Wykonawcy)- planowany zakres usługi 50 godz. - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim - zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo - piaskarki P-1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim - zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo - piaskarki P-1 - pług i piaskarka na nośniku średnim (własność Wykonawcy), załadunek Wykonawcy, materiał Zamawiającego ( plac na materiały do zud Zamawiającego) - planowany zakres usługi 400 godz. - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim - odśnieżanie przy użyciu pługa średniego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim odśnieżanie przy użyciu pługa średniego (własność Wykonawcy) - planowany zakres usługi 50 godz. - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim odśnieżanie przy użyciu równiarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim odśnieżanie przy użyciu równiarki (własność Wykonawcy)- planowany zakres usługi 200 godz. - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 96.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim usługi przy użyciu ładowarki o poj. łyżki od 3 m3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim usługi przy użyciu ładowarki o poj. łyżki od 3 m3 (własność Wykonawcy)- planowany zakres usługi 70 godz. - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego dwustronnego na nośniku ciężkim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego dwustronnego na nośniku ciężkim ( własność Wykonawcy) - planowany zakres usługi 30 godz. - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 3 w Sławatyczach -zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo - piaskarki P-1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 3 w Sławatyczach - zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo - piaskarki P-1 pług i piaskarka (własność Wykonawcy), na nośniku średnim (własność Wykonawcy ) , załadunek Wykonawcy , materiał Zamawiającego ( plac na materiały do zud Zamawiającego)- planowany zakres usługi 350 godz. - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim odśnieżanie przy użyciu pługa średniego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim odśnieżanie przy użyciu pługa średniego ( własność Wykonawcy ) - planowany zakres usługi 50 godz. - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 3 w Sławatyczach odśnieżanie przy użyciu równiarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 3 w Sławatyczach odśnieżanie przy użyciu równiarki ( własność Wykonawcy)- planowany zakres usługi 100 godz. - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 3 w Sławatyczach usługi przy użyciu ładowarki o poj. łyżki od 3 m3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 3 w Sławatyczach usługi przy użyciu ładowarki o poj. łyżki od 3 m3 ( własność Wykonawcy) - planowany zakres usługi 50 godz.- 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 3 w Sławatyczach odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego dwustronnego na nośniku ciężkim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 3 w Sławatyczach odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego dwustronnego na nośniku ciężkim ( własność Wykonawcy) - planowany zakres usługi 50 godz. - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 96.62.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 4 w Terespolu - zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo - piaskarki P-1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 4 w Terespolu - zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu pługo - piaskarki P-1 pług i piaskarka (własność Wykonawcy), na nośniku średnim (własność Wykonawcy ) , załadunek Wykonawcy , materiał Zamawiającego ( plac na materiały do zud Zamawiającego) - planowany zakres usługi 400 godz. - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 4 w Terespolu odśnieżanie przy użyciu pługa średniego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 4 w Terespolu odśnieżanie przy użyciu pługa średniego ( własność Wykonawcy ) na nośniku średnim (własność Wykonawcy )- planowany zakres usługi 50 godz. - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 4 w Terespolu odśnieżanie przy użyciu równiarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: : Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 4 w Terespolu odśnieżanie przy użyciu równiarki ( własność Wykonawcy)- planowany zakres usługi 100 godz. - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 4 w Terespolu-usługi przy użyciu ładowarki o poj. łyżki od 3 m3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 4 w Terespolu- usługi przy użyciu ładowarki o poj. łyżki od 3 m3 ( własność Wykonawcy)- planowany zakres usługi 50 godz. - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 4 w Terespolu odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego dwustronnego na nośniku ciężkim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprzętem wraz z obsługą na terenie Obwodu Drogowego Nr 4 w Terespolu odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego dwustronnego na nośniku ciężkim ( własność Wykonawcy)- planowany zakres usługi 50 godz. - 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zimowe utrzymanie chodników dla pieszych przy drodze powiatowej Nr 1136L i 1137L ul. Wojska Polskiego w Terespolu o łącznej powierzchni 9665 m2 w sezonie zimy 2011/2012.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie chodników dla pieszych przy drodze powiatowej Nr 1136L i 1137L ul. Wojska Polskiego w Terespolu o łącznej powierzchni 9665 m2 w sezonie zimy 2011/2012 polegające na mechanicznym odśnieżaniu oraz posypywaniu mieszanką piaskowo-solną chodników. Usługi winny być wykonywane sukcesywnie w zależności od potrzeb, oraz warunków atmosferycznych własnym sprzętem i przy użyciu mieszanki piaskowo - solnej Wykonawcy . Wykonanie usługi prognozuje się średnio - 5 razy w miesiącu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji do Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa odczynników niezbędnych do przygotowania bibliotek NSG z prób na potrzeby analizy mutacji powiązanych z chorobami hematologicznymi (...), w podziale na 20 części.
- Dostawa portów naczyniowych, systemów tubularnych do małoinwazyjnych, kontrolowanych dostępów do kręgosłupa (...), w podziale na 6 części.
- usługi utrzymania czystości pomieszczeń i części wspólnych budynków administrowanych przez ZGL Sp. z o.o.
- Dostawa komory kriogenicznej oraz montaż, instalacja, konfiguracja i przeszkolenie z jej obsługi
- "Budowa 2 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie bliźniaczej w miejscowości Tuczna"
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2025 roku
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Szczytno w 2025 roku
- Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w Ośrodku Edukacji Przyrodniczo Leśnej Dziewicza Góra oraz na parkingach leśnych Biedrusko i Morasko w 2025 roku
- "Usługa w zakresie odśnieżania dachów, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachów w obiektach Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.