Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-14
Bochnia: Dostawa wraz z dostarczaniem sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy
Numer ogłoszenia: 209386 - 2010; data zamieszczenia: 14.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" , Ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 014 6153201, 6153233, 50979196, faks 014 6153202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bochnia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z dostarczaniem sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z dostarczaniem sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy (części nierozstrzygniętej w postępowaniu DZ-271-22/2010), w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 3 SIWZ według pakietów: Pakiet nr 1 - Igły Pakiet nr 2 - Rękawice Pakiet nr 3 Rurki intubacyjne, rurki tracheostomijne i ustno-gardłowe Pakiet nr 4 Rurki do podawania surfaktantu Pakiet nr 5- Dreny, katetery Pakiet nr 6- Elektrody , żele Pakiet nr 7 Zestaw do tracheostomii przezskórnej, do znieczuleń zewnątrzoponowych Pakiet nr 8- Termometr do ucha , osłonki, wziernik do otoskopu Pakiet nr 9- Resuscytatory i rezerwuary tlenowe, nebulizator Pakiet nr 10 - Części do pneumotachografu Pakiet nr 11 - Komora nebulizacyjna , ustniki Pakiet nr 12 - Świetlówki do fototerapii Pakiet nr 13 - Mikrokuwety Pakiet nr 14 - Nakłuwacz Pakiet nr 15 - Paski wskaźnikowe Pakiet nr 16 - Ustniki Pakiet nr 17 - Rękawice diagnostyczne Pakiet nr 18 - Uchwyty do rurek intubacyjnych Pakiet nr 19 -Fartuch foliowy Pakiet nr 20 - Drobny sprzęt medyczny Pakiet nr 21 - Rurka metalowa do tchawicy Pakiet nr 22- Miski nerkowate, torby na wymiociny Pakiet nr 23- Laparoskopia Pakiet nr 24 - Ustniki do alkomatu Pakiet nr 25 - Okłady żelowe Pakiet nr 26 - Nalepki Toco Pakiet nr 27 - Papier do drukarki termicznej Pakiet nr 28 - Maski ochronne.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 28.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: 1a. Zamawiający wymaga od Wykonawcy który złoży ofertę na jeden pakiet żeby w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert do postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; zrealizował min. trzy dostawy odpowiadające swoim przedmiotem i wartością brutto, dla: Pakietu 1: dostawy o wartości min 100,00 zł Pakietu 2: dostawy o wartości min 155 000,00 zł Pakietu 3: dostawy o wartości min 7 000,00 zł Pakietu 4: dostawy o wartości min 200,00 zł Pakietu 5: dostawy o wartości min 16 000,00 zł Pakietu 6: dostawy o wartości min 8 000,00 zł Pakietu 7: dostawy o wartości min 11 000,00 zł Pakietu 8: dostawy o wartości min 11 000,00 zł Pakietu 9: dostawy o wartości min 5 000,00 zł Pakietu 10: dostawy o wartości min 1 100,00 zł Pakietu 11: dostawy o wartości min 1 800,00 zł Pakietu 12: dostawy o wartości min 500,00 zł Pakietu 13: dostawy o wartości min 1 800,00 zł Pakietu 14: dostawy o wartości min 1 400,00 zł Pakietu 15: dostawy o wartości min 260,00 zł Pakietu 16: dostawy o wartości min 230,00 zł Pakietu 17: dostawy o wartości min 950,00 zł Pakietu 18: dostawy o wartości min 3 000,00 zł Pakietu 19: dostawy o wartości min 400,00 zł Pakietu 20: dostawy o wartości min 7 500,00 zł Pakietu 21: dostawy o wartości min 500,00 zł Pakietu 22: dostawy o wartości min 17 000,00 zł Pakietu 23: dostawy o wartości min 3 000,00 zł Pakietu 24: dostawy o wartości min 2 000,00 zł Pakietu 25: dostawy o wartości min 200,00 zł Pakietu 26: dostawy o wartości min 150,00 zł Pakietu 27: dostawy o wartości min 600,00 zł Pakietu 28: dostawy o wartości min 300,00 zł 1b. Wykonawca, który złoży ofertę na więcej niż jeden pakiet musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert do postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; zrealizował min. trzy dostawy odpowiadające swoim przedmiotem i wartością brutto (minimum) określoną dla najdroższego pakietu - określoną w wymaganiach Zamawiającego według zestawienia powyżej. Na przykład: 1) jeżeli Wykonawca złoży ofertę na pakiet nr 1,2,3 - powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert do postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował min. trzy dostawy odpowiadającą swoim przedmiotem i wartością brutto ( minimum) 155 000,00 zł (pakiet nr 2); Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę wykaz, o którym mowa w punkcie III.4.1) ppkt2). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Karta katalogowa lub folder w j. polskim - ze zdjęciem/rysunkiem pozwalająca Zamawiającemu na stwierdzenie spełniania wymaganych parametrów - każda strona musi zostać opisana którego pakietu i pozycji dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wykonawca zobowiązuje się do nie zwiększania cen jednostkowych netto określonych, w ofercie przetargowej przez okres trwania umowy, przy czym w czasie trwania umowy ceny mogą ulec zmianie w przypadku wzrostu/spadku: 1) cen urzędowych, 2) obowiązujących stawek podatków i opłat granicznych, 3) zmiany kursu euro 2. Strony zgodnie ustalają, iż w przypadku zmiany kursu euro ceny jednostkowe netto przedstawione w ofercie wykonawcy nie ulegną zmianie przez okres 3 miesięcy od daty zawarcia niniejszej umowy. Po tym okresie, Stronom przysługuje prawo do waloryzacji cen jednostkowych netto wyłącznie jeden raz na okres 3 miesięcy, w następujących sytuacjach: a) zwiększenie ceny jednostkowej netto w przypadku wzrostu kursu euro o co najmniej 5 % w stosunku do kursu euro podanego przez Prezesa NBP w dniu otwarcia ofert, b) zmniejszeniu ceny jednostkowej netto w przypadku spadku kursu euro o co najmniej 5 % w stosunku do kursu euro podanego przez Prezesa NBP w dniu otwarcia ofert, c) Średni kurs euro z dnia otwarcia ofert tj. DD/MM/RRRR, podany do publicznej wiadomości przez Prezesa NBP wynosi: zł (słownie: ). 3. Strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych preparatów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. 4. W przypadku udzielenia przez Wykonawcę upustów promocyjnych dla klienta w okresie trwania umowy, upusty będą obowiązywały również dla tej umowy z zachowaniem formy pisemnej. 5. Wszelkie ewentualne żądania zmiany cen wymagają udokumentowania przez Wykonawcę z zachowaniem pod rygorem nieważności formy pisemnej (kopia dokumentu, który stanowi podstawę do żądania zmiany cen) oraz akceptacji przez Zamawiającego 6. Aneks (dokument o którym mowa w ust. 5) o korekcie cenowej powinien być złożony najpóźniej z następną dostawą towaru 7. W przypadku akceptacji przez Zamawiającego zaproponowanych przez Wykonawcę cen, obowiązywać one będą najwcześniej od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu w którym dokonano ich akceptacji i podpisano stosowny aneks. 8. Strony dopuszczają zmiany w umowie w następującym zakresie: - numeru katalogowego produktu, - nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, - sposobu konfekcjonowania, - danych identyfikujących strony umowy, takich jak np. firma, adresu siedziby lub inne zapisy dotyczące wskazania stron. 9. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.: 1) zakończenia produkcji oferowanego produktu 2) wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bochnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy, ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, Dział zapaotrzenia I Zamówiń Publicznych pok - 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy, ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, Sekretariat pok -1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Igły,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z dostarczaniem sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 3 SIWZ wdług pakietów: Pakiet nr 1 - Igły,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Rękawice..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z dostarczaniem sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 3 SIWZ według pakietów: Pakiet nr 2 - Rękawice..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 Rurki intubacyjne, rurki tracheostomijne i ustno-gardłowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z dostarczaniem sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 3 SIWZ według pakietów Pakiet nr 3 - Rurki intubacyjne, rurki tracheostomijne i ustno-gardłowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 Rurki do podawania surfaktantu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z dostarczaniem sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 3 SIWZ według pakietów Pakiet nr 4 Rurki do podawania surfaktantu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5- Dreny, katetery.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z dostarczaniem sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 3 SIWZ według pakietów Pakiet nr 5- Dreny, katetery.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6- Elektrody , żele.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z dostarczaniem sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 3 SIWZ według pakietów Pakiet nr 6- Elektrody , żele.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 Zestaw do tracheostomii przezskórnej, do znieczuleń zewnątrzoponowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z dostarczaniem sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 3 SIWZ według pakietów Pakiet nr 7 Zestaw do tracheostomii przezskórnej, do znieczuleń zewnątrzoponowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8- Termometr do ucha , osłonki, wziernik do otoskopu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z dostarczaniem sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 3 SIWZ według pakietów Pakiet nr 8- Termometr do ucha , osłonki, wziernik do otoskopu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9- Resuscytatory i rezerwuary tlenowe, nebulizator.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z dostarczaniem sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 3 SIWZ według pakietów Pakiet nr 9- Resuscytatory i rezerwuary tlenowe, nebulizator.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - Części do pneumotachografu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z dostarczaniem sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 3 SIWZ według pakietów Pakiet nr 10 - Części do pneumotachografu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - Komora nebulizacyjna , ustniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z dostarczaniem sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 3 SIWZ według pakietów Pakiet nr 11 - Komora nebulizacyjna , ustniki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 - Świetlówki do fototerapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z dostarczaniem sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 3 SIWZ według pakietów Pakiet nr 12 - Świetlówki do fototerapii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 - Mikrokuwety.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z dostarczaniem sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 3 SIWZ według pakietów Pakiet nr 13 - Mikrokuwety.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14 - Nakłuwacz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z dostarczaniem sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 3 SIWZ według pakietów Pakiet nr 14 - Nakłuwacz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15 - Paski wskaźnikowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z dostarczaniem sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 3 SIWZ według pakietów Pakiet nr 15 - Paski wskaźnikowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16 - Ustniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z dostarczaniem sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 3 SIWZ według pakietów Pakiet nr 16 - Ustniki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17 - Rękawice diagnostyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z dostarczaniem sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 3 SIWZ według pakietów Pakiet nr 17 - Rękawice diagnostyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18 - Uchwyty do rurek intubacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z dostarczaniem sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 3 SIWZ według pakietów Pakiet nr 18 - Uchwyty do rurek intubacyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 19 -Fartuch foliowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z dostarczaniem sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 3 SIWZ według pakietów Pakiet nr 19 -Fartuch foliowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet nr 20 - Drobny sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z dostarczaniem sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 3 SIWZ według pakietów Pakiet nr 20 - Drobny sprzęt medyczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet nr 21 - Rurka metalowa do tchawicy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z dostarczaniem sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 3 SIWZ według pakietów Pakiet nr 21 - Rurka metalowa do tchawicy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet nr 22- Miski nerkowate, torby na wymiociny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z dostarczaniem sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 3 SIWZ według pakietów Pakiet nr 22- Miski nerkowate, torby na wymiociny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet nr 23- Laparoskopia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z dostarczaniem sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 3 SIWZ według pakietów Pakiet nr 23- Laparoskopia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet nr 24 - Ustniki do alkomatu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z dostarczaniem sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 3 SIWZ według pakietów Pakiet nr 24 - Ustniki do alkomatu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet nr 25 - Okłady żelowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z dostarczaniem sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 3 SIWZ według pakietów Pakiet nr 25 - Okłady żelowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet nr 26 - Nalepki Toco.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z dostarczaniem sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 3 SIWZ według pakietów Pakiet nr 26 - Nalepki Toco.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet nr 27 - Papier do drukarki termicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z dostarczaniem sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 3 SIWZ według pakietów Pakiet nr 27 - Papier do drukarki termicznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet nr 28 - Maski ochronne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z dostarczaniem sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 3 SIWZ według pakietów Pakiet nr 28 - Maski ochronne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Usługa w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla SP ZOZ w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej (II)
- "Świadczenie usługi cateringowej dla dzieci w Miejskim Przedszkolu nr 2 w Bochni w roku 2025 (II)"
- Zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych od Bocheńskich Zakładów Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Bochni
- Świadczenie usługi cateringowej dla dzieci w Miejskim Przedszkolu nr 1 w Bochni w roku 2025 (II)
- Świadczenia usług serwisowych w zakresie obsługi awarii systemu dla środowiska informatycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- Dostawa materiałów biurowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (II)
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów do usuwania kalcyfikacji w naczyniach wieńcowych z dzierżawą generatora.
- Dostawa środków jednorazowego użytku
- Sukcesywne dostawy środków ochrony osobistej
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych
- Dostawa jednorazowych materiałów medycznych
- Dostawa sprzętu medycznego 1x użytku
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.