Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-23
Poznań: sukcesywna dostawa nici chirurgicznych, staplerów, taśm oraz siatek dla Szpitala Miejskiego im. F. Raszei w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 209396 - 2014; data zamieszczenia: 23.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski im. Franciszka Raszei , ul. Mickiewicza 2, 60-834 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 848 10 11, faks 61 848 49 90/91.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszeja.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa nici chirurgicznych, staplerów, taśm oraz siatek dla Szpitala Miejskiego im. F. Raszei w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa nici chirurgicznych wchłanialnych oraz monofilamentowych, staplerów wraz z szywkami, taśm do nietrzymania moczu oraz siatek do leczeń niewydolnościowych dla Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.16.22.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia i wartości każdej z nich nie mniejszej niż: dla pakietu nr 1 - 10.000,00 zł dla pakietu nr 2 - 2.000,00 zł dla pakietu nr 3 - 600,00 zł dla pakietu nr 4 - 5.000,00 zł dla pakietu nr 5 - 7.500,00 zł dla pakietu nr 6 - 24.000,00 zł dla pakietu nr 7 - 65.000,00 zł dla pakietu nr 8 - 2.000,00 zł dla pakietu nr 9 - 6.500,00 zł dla pakietu nr 10 - 8.000,00 zł dla pakietu nr 11 - 9.000,00 zł W przypadku dostaw lub usług opiewających na waluty inne niż złoty polski Zamawiający dokona przeliczenia według średniego kursu NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, lub w przypadku walut, których kursy nie są publikowane każdego dnia, według pierwszej tabeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu lub po dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
1. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu aktualnych dokumentów dopuszczających przedmiot zamówienia do używania na terytorium RP, o posiadaniu stosownych aktualnych certyfikatów CE, deklaracji zgodności i przedstawieniu ich na każde wezwanie Zamawiającego. 2. Do oferty należy dołączyć strony katalogowe zaoferowanych produktów, w celu potwierdzenia zgodności z wymaganiami Zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiednio opisanych próbek w ilości 2 sztuk dla każdej pozycji z niżej wymienionych pakietów: Pakiet nr 1 - Nici chirurgiczne; Pakiet nr 2 - Nici chirurgiczne; Pakiet nr 3 - Nici chirurgiczne; Pakiet nr 4 - Nici chirurgiczne; Pakiet nr 6 - Nici chirurgiczne; Pakiet nr 10 - Nici chirurgiczne; Pakiet nr 11 - Siatki. UWAGA! Próbki nie będą podlegały zwrotowi, zostaną poddane ocenie technicznej na właściwych oddziałach Szpitala w celu sprawdzenia, że oferowane dostawy będą odpowiadać wymaganiom określonym przez Zamawiającego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.raszeja.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski im. Franciszka Raszei, ul. Mickiewicza 2, 60-834 Poznań - Zamówienia Publiczne III piętro pok. 361.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2014 godzina 09:45, miejsce: Szpital Miejski im. Franciszka Raszei, ul. Mickiewicza 2, 60-834 Poznań - kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici chirurgiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.16.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość techniczna - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici chirurgiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.16.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość techniczna - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici chirurgiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.16.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość techniczana - 40
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici chirurgiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.16.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość techniczna - 40
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki i taśmy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.16.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici chirurgiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.16.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość techniczna - 40
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Staplery.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.16.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stapler skośny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.16.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki i taśmy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.16.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici chirurgiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.16.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość techniczna - 40
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.16.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Modernizacja łazienek na oddziałach szpitalnych Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Świadczenie usług medycznych dla osób zatrzymanych
- dostawa dwóch laserów jednomodowych do spektroskopii Brillouina
- Renowacja i naprawa zjeżdżalni wodnej zewnętrznej "Leniwa Rzeka" w Kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu.
- Modernizacja stolarki okiennej i drzwiowej gmach główny elewacje: zachodnia i północna Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
- Remont podbitki
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa instrumentarium chirurgicznego do zabiegów artroskopowych, ortopedycznych, neurochirurgicznych i okulistycznych na Blok Operacyjny
- Sukcesywna dostawa materiałów szewnych i staplerów
- ZAKUP APARATURY MEDYCZNEJ DLA CENTRUM CHORÓB PŁUC I PNEUMONOLOGII INTERWENCYJNEJ Z PODDZIAŁEM REHABILITACJI PNEUMONOLOGICZNEJ ORAZ BLOKU OPERACYJNEGO DO LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Dostawa nici chirurgicznych
- "Dostawa nici chirurgicznych dla SP ZOZ Hrubieszów"
- Dostawa produktów leczniczych.
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.