Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-31
Szczecin: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy pętli autobusowej wraz z oświetleniem oraz przebudowy ulicy Podbórzańskiej w Szczecinie na odcinku od ul. Morenowej do projektowanej pętli autobusowej.
Numer ogłoszenia: 209434 - 2007; data zamieszczenia: 31.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4800444,4800434, fax 091 4393003, 4800453.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zditm.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy pętli autobusowej wraz z oświetleniem oraz przebudowy ulicy Podbórzańskiej w Szczecinie na odcinku od ul. Morenowej do projektowanej pętli autobusowej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie projektu wykonawczego i budowlanego pętli autobusowej (dwa perony, wiata) wraz z odwodnieniem, 2) wykonanie projektu oświetlenia pętli autobusowej oraz rozbudowy istniejącego oświetlenia ulicznego na ul. Podbórzańskiej na odcinku od ul. Morenowej do projektowanej pętli autobusowej. Projekt oświetlenia uzgodnić z ZES-OU Sp. z o.o. Szczecin, 3) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy jezdni ul. Podbórzańskiej na ww. odcinku wraz z odwodnieniem, budową chodników i ścieżki rowerowej (jeżeli szerokość wydzielonego pasa drogowego na to zezwoli), 4) wykonanie sprawdzenia nośności istniejącej nawierzchni ul. Podbórzańskiej na ww. odcinku, 5) uzgodnienie wycinki drzew wraz z ewentualnym wykonaniem projektu nasadzeń zastępczych, 6) wykonanie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu na ul. Podbórzańskiej, 7) wykonanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas robót związanych z budową pętli autobusowej i przebudową ul. Podbórzańskiej na odcinku od ul. Morenowej do projektowanej pętli autobusowej, 8) dokonanie zmiany użytku działki nr 10 obręb 3064 na działkę drogową, 9) uzyskanie wszelkich wymaganych prawem budowlanym opinii i uzgodnień, 10) złożenie kompletnego wniosku o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę, 11) uzyskanie mapy do celów projektowych, 12) wykonanie kosztorysu inwestorskiego, 13) wykonanie przedmiaru robót, 14) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. Wymagana forma techniczna opracowania: 1) projekt budowlany - 5 egz., 2) projekt wykonawczy - 5 egz., 3) projekt elektryczny rozbudowy oświetlenia na ul. Podbórzańskiej od ul. Morenowej wraz z oświetleniem pętli autobusowej - 5 egz., 4) projekt stałej organizacji ruchu - 5 egz., 5) projekt czasowej organizacji ruchu - 5 egz., 6) kosztorys inwestorski - 1 egz. (również w wersji elektronicznej na osobnej płycie), 7) przedmiar robót - 3 egz., 8) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 2 egz. 9) całość dokumentacji w wersji elektronicznej - format PDF i DWG.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 240.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają następujące warunki dodatkowe: a) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli wykaże: - minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych co najmniej w ograniczonym zakresie do projektowania obiektu budowlanego, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego, - minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej co najmniej w ograniczonym zakresie do projektowania obiektu budowlanego, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego. b) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie minimum jedną pracę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna wykonanie projektu budowy lub przebudowy drogi wraz z budową oświetlenia zewnętrznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz: a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. b) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej w.w. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych ,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. 4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w ppkt 3), posiadają wymagane uprawnienia tj.: a. uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych co najmniej w ograniczonym zakresie do projektowania obiektu budowlanego oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego, b. uprawnienia budowlane w specjalności drogowej co najmniej w ograniczonym zakresie do projektowania obiektu budowlanego oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego. 5) Wykaz wykonanych usług (prac podobnych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zditm.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, pokój nr 310, wydruk siwz w cenie 10,00 PLN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2007 godzina 11:30, miejsce: Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, sekretariat - pokój nr 314.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- TP-25/24 Dostawa preparatów do dezynfekcji skóry i ran.
- Zagospodarowanie terenu wraz z budową obiektów małej architektury - Rekreacja i wypoczynek dla dzieci i dorosłych na Słonecznym i Majowym SBO 2023 - Polana grillowa na osiedlu Majowym
- "Zakup fabrycznie nowej samobieżnej ładowarki kołowej, teleskopowej i dostawa do Spółki Wodnej "Międzyodrze" ul. Przejazd 14, 70-607 Szczecin."
- Zakup samochodów dla Oddziału ZUS w Szczecinie, z podziałem na dwie części: część I - samochód osobowo-ciężarowy 5+1 typu furgon lub van część II - samochód osobowo-ciężarowy 5+1 typu furgon lub van
- Dostawa mebli wraz z montażem do domów studenckich Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej przebudowy budynku przy ul. Żołnierskiej 55 w Szczecinie na potrzeby RCUS wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Gminie Tomice
- Budowa ścieżki terenowo- rowerowej typu "Cross Country" wraz z zagospodarowaniem terenu, niezbędną infrastrukturą techniczną, niezbędnymi obiektami budowlanymi i obiektami małej architektury
- Rozbudowa sieci wodociągowej na nowych osiedlach wraz z przebudową istniejącej oraz budową sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Dominowo
- Odbudowa i renowacja kapliczki przydrożnej z figurą św. Jana Nepomucena w Piotrawinie
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych wraz z nadzorem autorskim
- Budowa tężni solankowej w miejscowości Maniowy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.