eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnieznoDostawa i montaż pracowni diagnostycznej - Stacji Kontroli Pojazdów, rysunku technicznego oraz elektrotechniki i elektroniki samochodowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-14

Gniezno: Dostawa i montaż pracowni diagnostycznej - Stacji Kontroli Pojazdów, rysunku technicznego oraz elektrotechniki i elektroniki samochodowej
Numer ogłoszenia: 209458 - 2010; data zamieszczenia: 14.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gnieźnieński , ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4240706, faks 061 4240770.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-gniezno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż pracowni diagnostycznej - Stacji Kontroli Pojazdów, rysunku technicznego oraz elektrotechniki i elektroniki samochodowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa i montaż urządzeń diagnostycznych dla Stacji Kontroli Pojazdów o dmc do 3,5t zakres podstawowy.Linia diagnostyczna, Zespół przygotowania powietrza., Dźwignik kanałowy diagnostyczny z podporą regulowaną., Czujnik tlenku węgla., Czujnik gazu propan - butan., Czujnik metanu., Szafka elektryczna sterująca układem wentylacji hali i kanału przeglądowego oraz uruchomienie systemu, Wentylator kanałowy nawiewny wydajność 700 m3h, Kompresor - ciśnienie max 10 bar zbiornik 200 l. 2. Dostawa i montaż urządzeń pracowni rysunku technicznego i pracowni elektrotechniki i elektroniki samochodowej: Pracownia rysunku technicznego: Komputer PC, Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka) laser mono, Elementy sieciowe (switch + okablowanie), Oprogramowanie CAD - SOLID Edge wersja wielostanowiskowa Pracownia elektrotechniki i elektroniki samochodowej: Tester diagnostyczny z dużym ekranem dotykowym i minidrukarką, funkcjami PDA, technologią diagnostyczną opartą na systemie LINUX, Crecoder do wykrywania trudnych do zdiagnozowania usterek, Plansza szkoleniowa formatu B1 w języku polskim - system D-Jetronic wykonana na papierze powlekanym kredowanym o gramaturze min. 250 g, zadruk zabezpieczony lakierem UV, listwa górna z zawieszką i listwa dolna. Plansza szkoleniowa - system KE - Jetronic, Plansza szkoleniowa - system LE - Jetronic, Plansza szkoleniowa - system Motronic MI 4.1, Plansza szkoleniowa - system Diesla EDC, Plansza szkoleniowa - system Diesla UIS, Plansza szkoleniowa - system Common Rail, Plansza szkoleniowa - system Mono-Motronic, Plansza szkoleniowa - system ABS ASR, Plansza szkoleniowa - system - Układy zapłonowe pojazdów, Zestaw panelowy Podstawy elektroniki i elektrotechniki samochodowej - Umożliwia naukę łączenia i pomiar podstawowych obwodów prądu stałego i zmiennego, ocenę parametrów podzespołów elektronicznych takich jak:, Rezystancje, pojemności, indukcyjności, półprzewodników, optoelektroniki oraz podstawowych układów elektroniki analogowej i cyfrowej 3. Roboty budowlane. Pracownia rysunku technicznego: montaż 3 okien PCV 210 x 160 cm., montaż 2 drzwi zewnętrznych i metalowych EI 30 szerokości 90 cm, montaż drzwi wewnętrznych drewnianych, wykonanie posadzki z gresu z wyrównaniem podłoża 75m2, , wykonanie sufitu obniżonego wraz z zamontowaniem lamp oświetleniowych, wykonanie nowej instalacji elektrycznej i słaboprądowej, wykonanie ścianki działowej z bloczków gazobetonowych 6,0 mb, montaż grzejników aluminiowych 80 żeberek wraz z nowa instalacją CO, szpachlowanie i malowanie farbą emulsyjną ścian. Pracownia silników i diagnostyki pojazdowej: montaż bramy garażowej ocieplanej, montaż drzwi zewnętrznych metalowych, montaż drzwi wewnętrznych drewnianych, wykonanie sufitu obniżonego wraz z zamontowaniem lamp oświetleniowych, nowa instalacja elektryczna, montaż grzejników aluminiowych 100 żeberek wraz z nowa instalacją CO, szpachlowanie i malowanie ścian. Pracownia elektroniki i elektrotechniki samochodowej:, wykonanie sufitu obniżonego wraz z montażem lamp oświetleniowych, montaż bramy garażowej ocieplanej, montaż drzwi zewnętrznych metalowych, montaż okien PCV 210 x 160 cm, montaż grzejników z aluminium 80- żeberek wraz z nową instalacją CO, wykonanie posadzki z gresu z wyrównaniem podłoża, nowa instalacja elektryczna, skucie starych i wykonanie nowych tynków, szpachlowanie i malowanie ścian. Elewacja zewnętrzna: drobne naprawy tynku zewnętrznego, malowanie elewacji.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W przypadku, gdy w toku wykonywania prac zajdzie konieczność wykonania prac dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym, których wartość nie przekroczy łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, a których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, to Zamawiający udzieli Wykonawcy dodatkowego zamówienia

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.00.00.00 - 29.00.00.00 29.86.50.00 - 29.86.50.00 29.86.20.00 - 29.86.20.00 30.21.30.00 - Komputery osobiste 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia przy świadczeniu usług poprzez wykazanie realizacji przynajmniej 2 usług w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o treści podobnej do zakresu niniejszego zamówienia i wartości minimum 50 000,00 zł z podaniem rodzaju i zakresu zamówienia, dat wykonania, adresu zamawiającego, wartości brutto zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować Technikiem budowlanym posiadającym uprawnienia budowlane i należącym do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (dla robót budowlanych).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać polisę OC na minimum 50 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gniezno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.powiat-gniezno.pl, Starsotwo Powiatowe w Gnieźnie, ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Biuro Podawcze w siedzibie Zamawiającego, 62-200 Gniezno ul. Jana Pawła II 9/10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.