Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-14
Gniezno: Dostawa i montaż pracowni diagnostycznej - Stacji Kontroli Pojazdów, rysunku technicznego oraz elektrotechniki i elektroniki samochodowej
Numer ogłoszenia: 209458 - 2010; data zamieszczenia: 14.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gnieźnieński , ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4240706, faks 061 4240770.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-gniezno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż pracowni diagnostycznej - Stacji Kontroli Pojazdów, rysunku technicznego oraz elektrotechniki i elektroniki samochodowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa i montaż urządzeń diagnostycznych dla Stacji Kontroli Pojazdów o dmc do 3,5t zakres podstawowy.Linia diagnostyczna, Zespół przygotowania powietrza., Dźwignik kanałowy diagnostyczny z podporą regulowaną., Czujnik tlenku węgla., Czujnik gazu propan - butan., Czujnik metanu., Szafka elektryczna sterująca układem wentylacji hali i kanału przeglądowego oraz uruchomienie systemu, Wentylator kanałowy nawiewny wydajność 700 m3h, Kompresor - ciśnienie max 10 bar zbiornik 200 l. 2. Dostawa i montaż urządzeń pracowni rysunku technicznego i pracowni elektrotechniki i elektroniki samochodowej: Pracownia rysunku technicznego: Komputer PC, Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka) laser mono, Elementy sieciowe (switch + okablowanie), Oprogramowanie CAD - SOLID Edge wersja wielostanowiskowa Pracownia elektrotechniki i elektroniki samochodowej: Tester diagnostyczny z dużym ekranem dotykowym i minidrukarką, funkcjami PDA, technologią diagnostyczną opartą na systemie LINUX, Crecoder do wykrywania trudnych do zdiagnozowania usterek, Plansza szkoleniowa formatu B1 w języku polskim - system D-Jetronic wykonana na papierze powlekanym kredowanym o gramaturze min. 250 g, zadruk zabezpieczony lakierem UV, listwa górna z zawieszką i listwa dolna. Plansza szkoleniowa - system KE - Jetronic, Plansza szkoleniowa - system LE - Jetronic, Plansza szkoleniowa - system Motronic MI 4.1, Plansza szkoleniowa - system Diesla EDC, Plansza szkoleniowa - system Diesla UIS, Plansza szkoleniowa - system Common Rail, Plansza szkoleniowa - system Mono-Motronic, Plansza szkoleniowa - system ABS ASR, Plansza szkoleniowa - system - Układy zapłonowe pojazdów, Zestaw panelowy Podstawy elektroniki i elektrotechniki samochodowej - Umożliwia naukę łączenia i pomiar podstawowych obwodów prądu stałego i zmiennego, ocenę parametrów podzespołów elektronicznych takich jak:, Rezystancje, pojemności, indukcyjności, półprzewodników, optoelektroniki oraz podstawowych układów elektroniki analogowej i cyfrowej 3. Roboty budowlane. Pracownia rysunku technicznego: montaż 3 okien PCV 210 x 160 cm., montaż 2 drzwi zewnętrznych i metalowych EI 30 szerokości 90 cm, montaż drzwi wewnętrznych drewnianych, wykonanie posadzki z gresu z wyrównaniem podłoża 75m2, , wykonanie sufitu obniżonego wraz z zamontowaniem lamp oświetleniowych, wykonanie nowej instalacji elektrycznej i słaboprądowej, wykonanie ścianki działowej z bloczków gazobetonowych 6,0 mb, montaż grzejników aluminiowych 80 żeberek wraz z nowa instalacją CO, szpachlowanie i malowanie farbą emulsyjną ścian. Pracownia silników i diagnostyki pojazdowej: montaż bramy garażowej ocieplanej, montaż drzwi zewnętrznych metalowych, montaż drzwi wewnętrznych drewnianych, wykonanie sufitu obniżonego wraz z zamontowaniem lamp oświetleniowych, nowa instalacja elektryczna, montaż grzejników aluminiowych 100 żeberek wraz z nowa instalacją CO, szpachlowanie i malowanie ścian. Pracownia elektroniki i elektrotechniki samochodowej:, wykonanie sufitu obniżonego wraz z montażem lamp oświetleniowych, montaż bramy garażowej ocieplanej, montaż drzwi zewnętrznych metalowych, montaż okien PCV 210 x 160 cm, montaż grzejników z aluminium 80- żeberek wraz z nową instalacją CO, wykonanie posadzki z gresu z wyrównaniem podłoża, nowa instalacja elektryczna, skucie starych i wykonanie nowych tynków, szpachlowanie i malowanie ścian. Elewacja zewnętrzna: drobne naprawy tynku zewnętrznego, malowanie elewacji.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- W przypadku, gdy w toku wykonywania prac zajdzie konieczność wykonania prac dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym, których wartość nie przekroczy łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, a których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, to Zamawiający udzieli Wykonawcy dodatkowego zamówienia
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.00.00.00 - 29.00.00.00 29.86.50.00 - 29.86.50.00 29.86.20.00 - 29.86.20.00 30.21.30.00 - Komputery osobiste 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia przy świadczeniu usług poprzez wykazanie realizacji przynajmniej 2 usług w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o treści podobnej do zakresu niniejszego zamówienia i wartości minimum 50 000,00 zł z podaniem rodzaju i zakresu zamówienia, dat wykonania, adresu zamawiającego, wartości brutto zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować Technikiem budowlanym posiadającym uprawnienia budowlane i należącym do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (dla robót budowlanych).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien posiadać polisę OC na minimum 50 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gniezno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.powiat-gniezno.pl, Starsotwo Powiatowe w Gnieźnie, ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Biuro Podawcze w siedzibie Zamawiającego, 62-200 Gniezno ul. Jana Pawła II 9/10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- "Przebudowa i remont budynku mieszkalnego Leśnictwa Stary Dwór Ćwierdzin 52, 62-230 Witkowo " - II postępowanie
- Świadczenie usługi miejskiej taksówki specjalistycznej dla mieszkańców miasta Gniezna
- Budowa kanalizacji deszczowej: Jezioro Jelonek, ul. Jeziorna, ul. Słomianka, ul. Łaskiego i ul. Tumska wraz z budową zielonego skweru przy ul. Słomianka oraz odtworzeniem nawierzchni
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii w celu poprawy efektywności energetycznej Szpitala Pomnik Chrztu Polski
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2212P Strzyżewo Kościelne - Ganina
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2199P w m. Lednogóra
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1604C w KM 0+000 -1+728 poprzez budowę drogi dla rowerów o dł. 1593 mb.
- Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025" - postępowanie drugie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 311104W - Kossobudy 4 w miejscowości Kossobudy, gmina Raciąż oraz Przebudowa drogi gminnej Nr 311109W Kossobudy - Żychowo nr ewid. działki 15 w m. Kossobudy.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Poprawa gospodarki wodnej w Rozkopaczewie
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.