eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i konfiguracją 13 kompletów urządzeń sieciowych - ruterów, zasilaczy awaryjnych UPS oraz przełączników sieciowych dla Delegatur Terenowych Ministra Skarbu Państwa (wykaz Delegatur w Załączniku nr 7 do

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-16

Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i konfiguracją 13 kompletów urządzeń sieciowych - ruterów, zasilaczy awaryjnych UPS oraz przełączników sieciowych dla Delegatur Terenowych Ministra Skarbu Państwa (wykaz Delegatur w Załączniku nr 7 do SIWZ)
Numer ogłoszenia: 209491 - 2009; data zamieszczenia: 16.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 166821 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Skarbu Państwa, ul. Krucza 36/Wspólna 6, 00-522 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6958719, faks 022 6958935.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i konfiguracją 13 kompletów urządzeń sieciowych - ruterów, zasilaczy awaryjnych UPS oraz przełączników sieciowych dla Delegatur Terenowych Ministra Skarbu Państwa (wykaz Delegatur w Załączniku nr 7 do SIWZ).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i konfiguracją 13 kompletów urządzeń sieciowych - ruterów, zasilaczy awaryjnych UPS oraz przełączników sieciowych dla Delegatur Terenowych Ministra Skarbu Państwa (wykaz Delegatur w Załączniku nr 7 do SIWZ). Wspólny Słownik Zamówień CPV - 32420000-3, 31682530-4, 72700000-7. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom. Wszystkie urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie używane w innych projektach oraz pochodzić z oficjalnego źródła sprzedaży na terenie Unii Europejskiej (Zamawiający wymaga wraz z dostawą dostarczenia stosownego potwierdzenia od Europejskiego przedstawiciela producenta). Dostarczona dokumentacja użytkowa sprzętu musi być napisana w języku polskim lub angielskim. Dostarczony przedmiot zamówienia powinien posiadać certyfikat bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Całe oprogramowanie powinno być dostarczone wraz z właściwymi certyfikatami legalności, w formie stosowanej przez producenta. Wykonawca zapewni dostęp do nowych wersji (poprawek i łatek) oprogramowania zainstalowanego na urządzeniach przez okres 36 miesięcy. Oferowany sprzęt musi być dopuszczony do obrotu w Krajach Unii Europejskiej, tj. posiadać certyfikat zgodności CE dla oferowanego sprzętu informatycznego, w przypadku braku certyfikatu zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Wszystkie urządzenia muszą być objęte 36-cio miesięcznym serwisem świadczonym przez Wykonawcę na bazie usług producenta (Zamawiający wymaga wraz z dostawą dostarczenia stosownego potwierdzenia od Europejskiego przedstawiciela producenta) o parametrach: - reakcja na zgłoszenie - do 3 godzin liczone 8 godzin/dobę, w dni robocze, - przystąpienie do naprawy przez certyfikowanego inżyniera w miejscu instalacji urządzenia - na następny dzień roboczy - liczone 8 godzin/dobę, w dni robocze, - bezpłatna dostawa części zamiennych oraz urządzeń zastępczych, - prawo do otrzymywania poprawek i nowych wersji oprogramowania systemowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne 72.70.00.00 - Usługi w zakresie sieci komputerowej .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 197540.98 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SOLIDEX S.A., ul. J. Lea 124, 30-133 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 138866.00
  • Oferta z najniższą ceną: 138866.00 oferta z najwyższą ceną: 211380.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.