To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-11-16
Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i konfiguracją 13 kompletów urządzeń sieciowych - ruterów, zasilaczy awaryjnych UPS oraz przełączników sieciowych dla Delegatur Terenowych Ministra Skarbu Państwa (wykaz Delegatur w Załączniku nr 7 do SIWZ)
Numer ogłoszenia: 209491 - 2009; data zamieszczenia: 16.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 166821 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Skarbu Państwa, ul. Krucza 36/Wspólna 6, 00-522 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6958719, faks 022 6958935.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i konfiguracją 13 kompletów urządzeń sieciowych - ruterów, zasilaczy awaryjnych UPS oraz przełączników sieciowych dla Delegatur Terenowych Ministra Skarbu Państwa (wykaz Delegatur w Załączniku nr 7 do SIWZ).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i konfiguracją 13 kompletów urządzeń sieciowych - ruterów, zasilaczy awaryjnych UPS oraz przełączników sieciowych dla Delegatur Terenowych Ministra Skarbu Państwa (wykaz Delegatur w Załączniku nr 7 do SIWZ). Wspólny Słownik Zamówień CPV - 32420000-3, 31682530-4, 72700000-7. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom. Wszystkie urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie używane w innych projektach oraz pochodzić z oficjalnego źródła sprzedaży na terenie Unii Europejskiej (Zamawiający wymaga wraz z dostawą dostarczenia stosownego potwierdzenia od Europejskiego przedstawiciela producenta). Dostarczona dokumentacja użytkowa sprzętu musi być napisana w języku polskim lub angielskim. Dostarczony przedmiot zamówienia powinien posiadać certyfikat bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Całe oprogramowanie powinno być dostarczone wraz z właściwymi certyfikatami legalności, w formie stosowanej przez producenta. Wykonawca zapewni dostęp do nowych wersji (poprawek i łatek) oprogramowania zainstalowanego na urządzeniach przez okres 36 miesięcy. Oferowany sprzęt musi być dopuszczony do obrotu w Krajach Unii Europejskiej, tj. posiadać certyfikat zgodności CE dla oferowanego sprzętu informatycznego, w przypadku braku certyfikatu zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Wszystkie urządzenia muszą być objęte 36-cio miesięcznym serwisem świadczonym przez Wykonawcę na bazie usług producenta (Zamawiający wymaga wraz z dostawą dostarczenia stosownego potwierdzenia od Europejskiego przedstawiciela producenta) o parametrach: - reakcja na zgłoszenie - do 3 godzin liczone 8 godzin/dobę, w dni robocze, - przystąpienie do naprawy przez certyfikowanego inżyniera w miejscu instalacji urządzenia - na następny dzień roboczy - liczone 8 godzin/dobę, w dni robocze, - bezpłatna dostawa części zamiennych oraz urządzeń zastępczych, - prawo do otrzymywania poprawek i nowych wersji oprogramowania systemowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne 72.70.00.00 - Usługi w zakresie sieci komputerowej .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 197540.98 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SOLIDEX S.A., ul. J. Lea 124, 30-133 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 138866.00
- Oferta z najniższą ceną: 138866.00 oferta z najwyższą ceną: 211380.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/08/2025 Dostaw a stanowiska do przetwarzania informacji niejawnych zgodnie z wymaganiami normy SDIP-27 level A
- Nadzór inwestorski - budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 30 lokali mieszkalnych. Zadanie inwestycyjne OS Q38 Dziwnów. - nadzór kompleksowy
- Roboty budowlane w 2 Placówkach Opiekuńczo-Wychowawczych obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 2 w Warszawie
- "Dostawa rękawic chirurgicznych sterylnych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Usługa utrzymania czystości w siedzibie Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego przez okres 12 miesięcy
- "Przeprowadzenie procesu certyfikacyjnego dla RDLP w Warszawie według standardu FSC, wykonanie dwóch audytów okresowych oraz 3 letni nadzór nad certyfikatem -powtórzenie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Opoczno - rozbudowa istniejącego zespołu urządzeń zapewniających bezpieczeństwo informatyczne systemów Urzędu Miejskiego oraz dostawa nowych licencji.
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu: "Cyberbezpieczny Samorząd w Dobryszycach" - etap I
- Dostawa sprzętu elektronicznego oraz sprzętu komputerowego oraz infor. w ramach wyposażenia Oddziału POZ, SOR oraz modernizacji i doposażeniu pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR"
- Zakup sprzętu i oprogramowania na potrzeby projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" oraz na potrzeby Urzędu Gminy Brenna - postępowanie nr 1
- Dostawa urządzeń podtrzymujących sieć informatyczną dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu
- "Dostawa sprzętu elektronicznego do placówek oświatowych na terenie Gminy Somonino"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.