eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WejherowoRealizacja usługi związanej ze zorganizowaniem dla pracowników Urzędu Miejskiego w Wejherowie imprezy integracyjno-wypoczynkowej do Lizbony w okresie od dnia 25.05.2016 roku do dnia 30.05.2016 roku, finansowanej ze środków pracowników i dofinansowanej z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.



Ogłoszenie z dnia 2016-03-01

Wejherowo: Realizacja usługi związanej ze zorganizowaniem dla pracowników Urzędu Miejskiego w Wejherowie imprezy integracyjno-wypoczynkowej do Lizbony w okresie od dnia 25.05.2016 roku do dnia 30.05.2016 roku, finansowanej ze środków pracowników i dofinansowanej z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
Numer ogłoszenia: 20951 - 2016; data zamieszczenia: 01.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Wejherowa reprezentowana przez Prezydenta Miasta, pl. Jakuba Wejhera 8, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 58 677 71 15, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja usługi związanej ze zorganizowaniem dla pracowników Urzędu Miejskiego w Wejherowie imprezy integracyjno-wypoczynkowej do Lizbony w okresie od dnia 25.05.2016 roku do dnia 30.05.2016 roku, finansowanej ze środków pracowników i dofinansowanej z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Realizacja usługi związanej ze zorganizowaniem dla pracowników Urzędu Miejskiego w Wejherowie imprezy integracyjno-wypoczynkowej do Lizbony w okresie od dnia 25.05.2016 roku do dnia 30.05.2016 roku, finansowanej ze środków pracowników i dofinansowanej z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Podróży Damptour, Kościuszki 18, 83-300 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 171138,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 205905,00

  • Oferta z najniższą ceną: 205905,00 / Oferta z najwyższą ceną: 238500,00

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    UZASADNIENIE PRAWNE: Zamówienie w trybie z wolnej ręki art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164). Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8.UZASADNIENIE FAKTYCZNE: Zgodnie z art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych. Zgodnie z wykładnią językową, ustawowe pojęcie -powszechnie dostępny- należy rozumieć jako -dotyczący wszystkich, wszystkiego-. Podobnie jak -ustalone standardy jakościowe- pojmowane jako -przeciętne typy, wzorce, wyroby odpowiadające przeciętnym wymaganiom-. Te przesłanki wypełnia usługa będącą przedmiotem nin. zamówienia, gdyż jest usługą powszechnie dostępną, typową dla branży turystycznej i może być świadczona przez większość podmiotów zajmujących się usługami turystycznymi. O jej powszechności świadczy ilość podmiotów występujących na rynku i świadczących usługi, które są przedmiotem zamówienia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.