Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-31
Dęblin: Dostawa warzyw i owoców świeżych - Zp/N/47/2007
Numer ogłoszenia: 209565 - 2007; data zamieszczenia: 31.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 3823 w Dęblinie, ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 8837818, fax 081 8839536.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsosp.deblin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warzyw i owoców świeżych - Zp/N/47/2007.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa I 1. Burak ćwikłowy 8 500 2. Cebula 8 500 3. Kapusta biała 10 000 4. Kapusta włoska 1 500 5. Kapusta czerwona 2 000 6. Kapusta Pekińska 2 100 7. Marchew 20 000 8. Pietruszka 2 000 9. Por 6 500 10. Seler 6 000 11. Ziemniaki 130 000 Grupa II 1. Rzodkiewka 1 000 2. Sałata 1 500 3. Szczypior 800 Grupa III 1. Koper świeży 26 2. Natka pietruszki 30 3. Ogórek świeży 2 400 4. Papryka świeża 500 5. Pieczarki świeże 1 400 6. Pomidory 2 000 7. Czosnek świeży 10 Grupa IV 1. Banany 3 500 2. Cytryny 600 3. Grejfruty 200 4. Kiwi 250 5. Mandarynki 3 000 6. Pomarańcze 2 000 7. Winogron import. 400 8. Nektarynki 100 9. Brzoskwinie 100 Grupa V 1. Jabłka konsumpcyjne 59 000 2. Gruszki 1 000
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00 - 01.10.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (tj. posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (tj. przedstawią wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie (co najmniej jednej /1/ dostawy (umowy) na kwotę min.: 260.000,00 zł brutto grupa I, 14.000,00 zł brutto grupa II, 20.000,00 zł brutto grupa III, 40.000,00 zł brutto grupa IV, 100.000,00 zł brutto grupa V), odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie), - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania przez wykonawców w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w części VI siwz. Z treści wymaganych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu załączniki do oferty muszą zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy - Załącznik Nr 1; b) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Załącznik Nr 2; c) oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3; d) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie (co najmniej jednej /1/ dostawy (umowy) na kwotę min.: 260.000,00 zł brutto grupa I, 14.000,00 zł brutto grupa II, 20.000,00 zł brutto grupa III, 40.000,00 zł brutto grupa IV, 100.000,00 zł brutto grupa V) odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 4 e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsosp.deblin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3823, ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin, za pośredn. poczty po wpłacie 12,00 zł. na konto 62101013390001851391500000. Pisemną prośbę należy przesłać łącznię z dowodem wpłaty...
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy złożyć w Kancelarii Jawnej Jednostki Wojskowej 3823, ul. Brygady Pościgowej 5, 08 - 521 Dęblin Otwarcie ofert w dniu 08.11.2007 r. o godz. 12.30 w siedzibie Zamawiającego pok. 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa warzyw.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa I 1. Burak ćwikłowy 8 500 2. Cebula 8 500 3. Kapusta biała 10 000 4. Kapusta włoska 1 500 5. Kapusta czerwona 2 000 6. Kapusta Pekińska 2 100 7. Marchew 20 000 8. Pietruszka 2 000 9. Por 6 500 10. Seler 6 000 11. Ziemniaki 130 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa warzyw.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa II 1. Rzodkiewka 1 000 2. Sałata 1 500 3. Szczypior 800.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa warzyw.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa III 1. Koper świeży 26 2. Natka pietruszki 30 3. Ogórek świeży 2 400 4. Papryka świeża 500 5. Pieczarki świeże 1 400 6. Pomidory 2 000 7. Czosnek świeży 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa owoców.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa IV 1. Banany 3 500 2. Cytryny 600 3. Grejfruty 200 4. Kiwi 250 5. Mandarynki 3 000 6. Pomarańcze 2 000 7. Winogron import. 400 8. Nektarynki 100 9. Brzoskwinie 100.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa owoców.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa V 1. Jabłka konsumpcyjne 59 000 2. Gruszki 1 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Świadczenie usługi w zakresie sukces. odbioru, transportu i utylizacji odpadów pokonsump. kat. 3 ze stołówek żołnierskich, odpadów niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne z kompleksów 41 BLSz
- Dostawa sprzętu spadochronowego z podziałem na zadania
- Dostawa krzeseł biurowych
- Dostawa akcesoriów elektrycznych oraz akcesoriów audiowizualnych, z podziałem na zadania.
- Remont pomieszczeń socjalno-sanitarnych w budynku socjalno-biurowym
- Przebudowa budynku nr 235 - internat "Iskra"
więcej: przetargi w Dęblinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.